Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2004, 23:53   #681
Silverback
Lokaal Raadslid

Silverback's schermafbeelding

Standaard

[size=7]ZAL DAT HIER GAAN JA ... MET DIE CYBERVRIJAGE ! [/size]
Oud 21 april 2004, 00:04   #682
Silverback
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Was die oude berggorilla maar hier om me wat op te beuren.
Ja, voor 1 keer dat ik hier niet kom zien ... schrijven ze hier op een avond 3 pagina's vol !

Wel een excuus ... was iemand anders ergens anders een beetje aan het opbeuren

Yvonne, wanneer wil jij jouw opbeurtbeurt ?
Da's hier de laatste tijd op afspraak hoor. Pff
Oud-collega met zeer sombere gedachten pff
Jonge kerels met probleempjes pff
Oudere verpleger met zeer sombere gedachten op de afdeling terminalen pff
Ik ben een problemenaantrekker blijkbaar, vroeger op het werk ook al.
Maar kom, aan 4000 fr/uur mag ik niet klagen
'k Ga hier voor mijn scherm zo een schuifdeurke zetten zoals vroeger in de biechtstoelen, ... kriepekriepe ... ja, mijn zoon ... ja, mijn dochter ...
Oud 21 april 2004, 00:23   #683
Silverback
Lokaal Raadslid

Standaard

En ja, Charif, ik zie je nog graag hoor

En ik weet wel dat die kerels ginder de beste bedoelingen hebben.
En ik mis er wel een paar van het forum.

Maar er is toen nog iets gebeurd op het einde dat me fel gekrenkt heeft.
Namelijk dat wij (molco sabine Silverback ...) hier, volgens Sale Flamin, gecomplotteerd zouden hebben om pbr kapot te krijgen en nu weer door het achterdeurtje probeerden binnen te sluipen. Vergelijkingen met stinkende drollen enz.
Wel dat DIE persoon nu maar eventjes doorgaat met het peil van Pbf op te krikken.

Een gekrenkte Silverback met Brugse roots wens je nu nog niet terug te zien.

Bovendien ... heb ik een hekel aan de nu opduikende Drag Queens, kussende mannen en het sjoekes-gedoe. Graag iets gewonere toestanden, zelfs met een andere geaardheid, geaardheid die ik wel kan aanvaarden.
We zitten daar toch ook niet de ganse tijd te leuteren dat we liever vrouwtjes n........ dan mannen.
Oud 21 april 2004, 07:31   #684
serge
Burger

serge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabine
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serge
voor al die oude zakken hier
op 7 juli spelen The Doors (jawel) in Vorst Nationaal
allen daarheen ...
Stel mij in je verbeelding voor als een oude zak, maar... I'll be there. Waar je het meeste rumoer hoort...

toch liever niet teveel rumoer Sabine
wij gaan namelijk ook en zouden graag van de muziek genieten
Oud 21 april 2004, 08:07   #685
charif
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silverback
Maar er is toen nog iets gebeurd op het einde dat me fel gekrenkt heeft.
Namelijk dat wij (molco sabine Silverback ...) hier, volgens Sale Flamin, gecomplotteerd zouden hebben om pbr kapot te krijgen en nu weer door het achterdeurtje probeerden binnen te sluipen. Vergelijkingen met stinkende drollen enz.
Wel dat DIE persoon nu maar eventjes doorgaat met het peil van Pbf op te krikken.
Silver wij zijn toch oud en wijs genoeg denk ik om onze kop niet in het zand te steken, met uitspraken zoals die van Sale Flamin, ik zal het anders formuleren, jullie waren nog de enigste die iets van peil aan het Forum PBR bezorgde. Door de houding van Renee, en de arrogantie die ze aan de dag legde is het forum naar de verdoemenis geholpen. Het is niet mijn bedoeling na te trappen, maar ik heb nu al een zeer lange tijd met lede ogen moeten toezien hoe het zo ver is kunnen komen met het Forum, en heb er nooit willen op reageren!

Als medewerker van het Messageboard.nl, zag ik hoe renee de medewerkers van de webserver zoals admin en moderatoren uitschelde, haar arrogantie was om sommige ogenblikken zo groot dat wij dreigden haar van de Helpdesk messageboard.nl te bannen. Als er iets mis was met het forum poste ze die maar zonder technische uitleg, en schelde ons nadien uit dat haar forum terug off-line was. De kers op de taart was in Januari toen het forum bijna drie dagen off-line was, wij hadden het forum geschrapt via de DNS server omdat de factuur nog niet betaald was, voor vernieuwing van het contract, dat was ook de reden waarom de server niet is verhuist naar de u.s.a. dank zij onze Admin Dirk, is het Forum na drie dagen terug on-line gezet, maar dan jammer genoeg nog altijd op de server in Nederland, omdat de webmaster dit forum niet meer wilde overzetten.

Misschien is dit niet mooi van mij om nu na te trappen, maar ik geloof dat de waarheid eens en voor altijd moet gezegd worden, en dat wij een prachtig forum hebben verloren door een Admin vol arrogantie en eigenwijsheid.
Waarom wilde ze op dit ogenblik het gebruik niet overdragen, dit was geen enkel probleem, en zaten wij nu nog altijd op het Forum PBR Dit is ook het enigste en laatste dat ik kwijt wil over dit geval.

@Silver, dan zijn wij eigenlijk stadsgenoten geweest, heb tot mijn 20 in Brugge gewoond, en ben nog altijd in hart en nieren ( nun brugeling)

Aan alle mensen die deze post gaan lezen, sorry, het is zeker niet mooi na te trappen, als iemand zich niet kan verdedigen, maar ik vond de jullie recht hadden op de waarheid

Met beleefde groetjes

Charif
Oud 21 april 2004, 08:30   #686
serge
Burger

serge's schermafbeelding

Standaard

als deze uitleg maar eens enkele maanden vroeger was gekomen charif.
het had veel probs kunnen voorkomen, en misschien wel de redding geweest van PbR

toch bedankt voor de uitleg
ik vind dit zeker geen natrappen
'k ben al blij dat die aap uit de mouw is gekomen

serge
Oud 21 april 2004, 10:09   #687
sabine
Partijlid

sabine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serge

'k ben al blij dat die aap uit de mouw is gekomen
Maar Silver toch!!! In wiens mouw zat je nu weeral en wat deed je daar???

Oud 21 april 2004, 10:14   #688
sabine
Partijlid

sabine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charif
Misschien is dit niet mooi van mij om nu na te trappen, maar ik geloof dat wij een prachtig forum hebben verloren door een Admin vol arrogantie en eigenwijsheid.
Ik blijf bij mijn mening dat jullie daar momenteel nog zo'n element hebben rondlopen, Charif. Maar, en weeral, en uiteraard, en uiteindelijk, enz., enz. ...: wie ben ik hé?

Oud 21 april 2004, 11:16   #689
Soul__Assasin
Vreemdeling

Soul__Assasin's schermafbeelding

Standaard

Charrif... de dingen die u zegt over Rennee zijn niet lief. als het de waarheid is, dan is het zo MAAR zoals u zelf al naar voor brengt, ze kan haar hier niet verdedigen. DIT IS DUS NATRAPPEN.
renee was niet de enige die verantwoordelijk was voor PBR

over PBF: ben ik zeer kort. het heeft een gebrek aan sfeer in de vroeger o zo glorierijke babbelbox

mijn respect gaat hier uit naar Silverback ik heb het vrij moelijk gehad de laatste dagen en praten met hem deed deugd... Bedankt om een luisterend oor te zijn...

ik denk dat het nu ook al een tijdje geleden is dat we Sale op het forum gezien omdat er weinig gezegd word....

hou er hier gewoon even rekening mee dat er veel mensen van PBF hier ook komen lezen dus een beetje fijngevoeliger kan geen kwaad eh

MVG en hopend op begrip SA
Soul__Assasin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 12:48   #690
yvonne
Vreemdeling

yvonne's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar yvonne
Standaard

Lezen misschien wel, maar posten???? Daar voelen ze zich blijkbaar te goed voor.
Dat ze dan maar allemaal op het andere forum blijven.
En wat dat jeanettengedoe betreft op pbf, dat vind ik dus werkelijk irritant.
Ik heb niets tegen homo's maar dat overdreven outen vind ik toch niet echt nodig.
yvonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 13:01   #691
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Verdomme Karel De Gucht antwoordt maar niet. Enfin dan maar hier komen piepen en ik zie dat er hier weer heel wat neergepend is. enkele opmerkingen:

Dat het met actua op dit moment goed gaat heeft met twee dingen te maken: allereerst de kwaliteit van enkele leden van de oude garde die teruggekeerd zijn, en ten tweede het feit dat bepaalde andere posters zich daar weghouden.

Enfin dit gezegd zijnde, vertrekt deze jongen naar zijn tweedagelijkse portie handkiné.
Oud 21 april 2004, 13:03   #692
Soul__Assasin
Vreemdeling

Soul__Assasin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yvonne
Lezen misschien wel, maar posten???? Daar voelen ze zich blijkbaar te goed voor.
Dat ze dan maar allemaal op het andere forum blijven.
En wat dat jeanettengedoe betreft op pbf, dat vind ik dus werkelijk irritant.
Ik heb niets tegen homo's maar dat overdreven outen vind ik toch niet echt nodig.
dat stoord me soms ook maar het zijn ook mensen eh.....
Soul__Assasin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 19:43   #693
yvonne
Vreemdeling

yvonne's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar yvonne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tool2kil
Verdomme Karel De Gucht antwoordt maar niet. Enfin dan maar hier komen piepen en ik zie dat er hier weer heel wat neergepend is. enkele opmerkingen:

Dat het met actua op dit moment goed gaat heeft met twee dingen te maken: allereerst de kwaliteit van enkele leden van de oude garde die teruggekeerd zijn, en ten tweede het feit dat bepaalde andere posters zich daar weghouden.
Ja, Karel De Gucht mag wel eens beginnen posten.
Ik heb hier een uitnodiging liggen voor een gespreksavond met hem voor volgende week. Hopelijk komt hij daar wel opdagen.
yvonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 19:46   #694
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

Goede avond,

Dan gaat een mens al eens de Limburg beschaven, en dan zitten ze dat hier toch wel vol te schrijven zeker.

Of Chariff natrapt? Ik denk het niet; ik acht zijn wijsheid en maturiteit te hoog om dat te doen; maar ik heb mij steeds afgevraagd hoe PBR zo'n puinhoop is kunnen worden, na het beloftevolle begin. Daar zaten redenen achter die ik als poster niet kon achterhalen. Wat ik wel openlijk kon lezen was "niemand is verplicht hier te komen posten", ondermeer op een reactie, niet eens kwaad bedoeld, die ik geschreven had; nadien heb ik mijn conclusies getrokken; voor een gedeelte (het gedeelte dat ik ken) heeft Renee het forum dus zelf in de vernieling gereden; het andere gedeelte komt nu met mondjesmaat boven.

Welk alternatief was er nog voor sommige posters? Juist: uitwijken; ik heb dan het initiatief genomen om hier een thread te starten, waarop ik enkele oude malcontenten heb uitgenodigd, omdat ik het spijtig vond dat we mekaar anders uit het oog zouden verliezen.

Op dit forum zijn een veertigtal ex-PBR-ers aanwezig; zij posten wel niet allen hier.

En wat een terugkeer betreft: ik heb mij geregistreerd, maar post enkel op politieke onderwerpen. Ik heb heimwee naar de vroegere babbelbox, waar het soms een zeer ludieke boel was.

Anderzijds vind ik politics.be ook een leuk forum, omdat ik graag over politiek discuteer. Het is wel verrassend vast te stellen, dat het er hier soms zeer hevig aan toe gaat, maar dat je altijd een uitweg krijgt, al was het maar omdat er veel gelijkgezinden van alle strekkingen aanwezig zijn, die je ter hulp komen als je aangevallen wordt.

--------------------------------------------------------------------------------------
En denk eraan: zuid Limburg is prachtig in deze tijd van het jaar met bloeiende fruitbomen; als je kan : ga dan volgend week-end naar de bloesemfeesten, op talrijke plaatsen in de omgeving van St. Truiden zijn er wandelingen en feestelijkheden.
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 09:45   #695
sjah
Vreemdeling

sjah's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar sjah Stuur een bericht via MSN naar sjah
Standaard

Even mijn kopke binnensteken.

Hier alles ok?
Ik mis jullie wel een beetje.

she
Oud 22 april 2004, 10:18   #696
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yvonne
Ja, Karel De Gucht mag wel eens beginnen posten.
Ik heb hier een uitnodiging liggen voor een gespreksavond met hem voor volgende week. Hopelijk komt hij daar wel opdagen.
Nochtans net één van de personen met wie ik eens heel graag zou discussiëren (heb respect voor zijn rechtlijnig rationalisme, iemand die zijn logica radicaal doortrekt).

Allez een tourneeke voor allen
Oud 22 april 2004, 11:40   #697
Silverback
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Nochtans net één van de personen met wie ik eens heel graag zou discussiëren (heb respect voor [size=6]zijn rechtlijnig rationalisme[/size], iemand die zijn logica radicaal doortrekt).
Zoals ... waarom willen de leerkrachten een loonsverhoging ... hun tv-taks wordt toch ook afgeschaft ... RATIONALISME ?? MWOEHAHA
Excuseer voor deze eenmalige politieke tussenkomst . Dus voor iedereen een vat!
Oud 22 april 2004, 12:03   #698
serge
Burger

serge's schermafbeelding

Standaard

ik kom hier efkes wat drinken ok