Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2014, 15:28   #681
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Het gaar er hier ook niet om dat begeleiders blijkbaar niets beters te doen zouden hebben dan te geilen op een paar kinderen

het gaat om toezicht, controle, ...
in weze neme je tijdens een kamp gewoon de taak vd ouders over, meer niet.

dat ouders hun kinderen naakt zien, hen wijzen op hygiëne en hen op het matje roepen als ze het uithangen is de normaalste zaak vd wereld.
Staat u iedere dag te kijken bij uw kinderen tussen 9 en 13 jaar oud wanneer ze douchen???OP die leeftijd kunnen kinderen perfect alleen douchen. In de buurt blijven zodat je kunt reageren wanneer er iets zou zijn is voldoende, het is helemaal niet nodig om als toezichter fysiek aanwezig te zijn in die doucheruimtes bij kinderen die 9 tot 13 jaar zijn. Dat kun je misschien de kat wijsmaken maar zeker geen ouders.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 16:25   #682
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Eigen research ? Vertel op, aan welke universiteit of academische instelling dan ? Ik kan me bezwaarlijk voorstellen dat je binnen een serieuze wetenschappelijke onderzoeksinstelling zulke stellingen moogt poneren. Waarschijnlijk ben je zo'n einzelganger die om wat voor reden dan ook zijn eigen gelijk probeert te bewijzen door links en rechts wat passende 'onderzoeksresultaatjes' te verweven.

Er zijn inderdaad homo's die pedo zijn en zich bezondigen aan kindermisbruik, net zoals er hetero's zijn die dat doen. Moest je weten hoeveel mannen van 'gelukkig getrouwde' heterokoppels 's avonds nog even rap een rukje doen voor het computerscherm met 'bedenkelijk' materiaal, dan vrees ik dat je niet meer gerust zou slapen.

Ik vind het zeer erg dat u weer eens de holebi's stigmatiseert en onder het mom van onbenoemd pseudo-wetenschappelijk onderzoek uw grote gelijk probeert te behalen.
Ik had mij al aan zo'n huilende reactie verwacht en ik heb daarom in vorige post nog heel duidelijk gemaakt dat ik niet alle homoseksuelen over de zelfde kam scheer omdat ze niet allemaal pedoseksueel zijn

Ik zeg helemaal niks stigmatiserends.
Stigmatiseren impliceert dat het grove merendeel van de homoseksuelen pedofiel zou zijn en dat heb ik nooit gezegd.
Ik heb wel gezegd dat je in een groep van 1000 homoseksuelen significant meer pedofielen zult vinden dan in een groep van 1000 random hetero's. Of ga je hier komen vertellen dat het zwart - wit is en dat iemand of homo, of hetero, of pedo is?

Ik heb het stigmatiserende dat jij er zo graag van wilt maken zelfs ontkracht in de vorige post omdat ik weet dat jij er dat graag van wilt maken.

Verdiep u zelf eens in de zaak Zandvoort en specifiek wat er op het eiland Madeira bij Portugal gebeurt. In de zaak Joris Demmink en het bordeel van Lothar Glandorf in Rotterdam.
In de zaak Manuel Chadwald.

En kom mij dan eens zelf vertellen of homoseksualiteit een factor is in al die pedozaken of niet. Kom me niet vertellen dat de sample niet groot genoeg is want het gaat over duizenden klanten van die netwerken

Voor jij daar het fijne van weet, heb je geen enkel recht van spreken.

Aan welke universiteit moet ik me melden voor officieel onderzoek?
Al die smerige zaken worden door justitie in de doofpot gestopt.

De enige betrouwbare VZW die zich in België met die smeerlapperij bezig hield en echte pedocriminelen aan het licht bracht, is de VZW Morkhoven en die is door justitie onschadelijk gemaakt omdat ze te veel links met hooggeplaatsten aantonen. Justitie zelf doet er geen bal aan, alsof pedofilie niet eens bestaat

Stan Maillaud wilde er een vervolg aan breien en is sinds 2012 vermist

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2014 om 16:47.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 17:49   #683
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Verdiep u zelf eens in de zaak Zandvoort en specifiek wat er op het eiland Madeira bij Portugal gebeurt. In de zaak Joris Demmink en het bordeel van Lothar Glandorf in Rotterdam.

En kom mij dan eens zelf vertellen of homoseksualiteit een factor is in al die pedozaken of niet. Kom me niet vertellen dat de sample niet groot genoeg is want het gaat over duizenden klanten van die netwerken

De enige betrouwbare VZW die zich in België met die smeerlapperij bezig hield en echte pedocriminelen aan het licht bracht, is de VZW Morkhoven en die is door justitie onschadelijk gemaakt omdat ze te veel links met hooggeplaatsten aantonen. Justitie zelf doet er geen bal aan, alsof pedofilie niet eens bestaat

Daar 'vreesde' ik al voor: u bent zo'n fantast-type die overal complotten in ziet. Daar zijn geschikte psychiaters voor om u daarvoor te laten behandelen. Het pleit voor onze echte onderzoeksinstellingen dat ze zulke onzin niet wensen te ondersteunen. De vzw die u opnoemt had een voorzitter (Vervloesem als ik me niet vergis) die nadien zelf bewijsbaar is veroordeeld omdat hij met zijn poten niet van zijn dochter (of stiefdochter ?) kon blijven ! Niet echt dus een 'baken van vertrouwen' om hier op te noemen.

Homoseksualiteit speelt inderdaad mee in sommige pedozaken, net zoals heteroseksualiteit voor andere. U kan echter geen enkel plausibel bewijs naar voren schuiven waaruit zou blijken dat er verhoudingsgewijs zich meer pedo's onder homo's bevinden dan onder de groep heteromannen. Tenzij we uw 'wahlala' uitleg en vooroordelen voor waar gaan aanschouwen, maar dat doe ik dus niet.

Het spreekt voor zich dat dat groepje ongeregeld van de (voormalige ?) vzw Morkhoven totaal niet door de 'professionals' serieus wordt genomen. En terecht !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 17:52   #684
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Staat u iedere dag te kijken bij uw kinderen tussen 9 en 13 jaar oud wanneer ze douchen???OP die leeftijd kunnen kinderen perfect alleen douchen. In de buurt blijven zodat je kunt reageren wanneer er iets zou zijn is voldoende, het is helemaal niet nodig om als toezichter fysiek aanwezig te zijn in die doucheruimtes bij kinderen die 9 tot 13 jaar zijn. Dat kun je misschien de kat wijsmaken maar zeker geen ouders.
Niet dus !

U hebt duidelijk geen ervaring met jeugdwerk in die leeftijdscategorie. Of u loopt letterlijk met oogkleppen op, dat kan natuurlijk ook altijd.

Zoals ik al zei, u en ik vinden het evident dat kinderen van die ouderdom zichzelf serieus kunnen wassen, maar de praktijk leert dus anders. Als je wat kinderen van bedenkelijke sociale milieus mee hebt op kamp, dan blijkt snel dat ze vele elementaire zaken nog niet kunnen.
Oud 11 augustus 2014, 20:40   #685
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Staat u iedere dag te kijken bij uw kinderen tussen 9 en 13 jaar oud wanneer ze douchen???
Als de kleine in de douche staat en ik als vader moet ff in de badkamer zijn dan gaan we niet onnozel doen.
als ik dan zijn bloot gat ziet dan is het zo

maar kamp is heel andere context
in grote omkledecabines staan douches en gaan eisen dat tijdens het omkleden geen volwassen begeleiders in de omkledecabine mogen (dus ook toegang tot douches) is gewoon ridicuul.
of de kleine 8 of 16 is maakt dan niets uit.

heb je geen vertrouwen in de club en begeleiding dan hou je je kleine thuis

Laatst gewijzigd door 1207 : 11 augustus 2014 om 20:40.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 20:51   #686
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet dus !

U hebt duidelijk geen ervaring met jeugdwerk in die leeftijdscategorie. Of u loopt letterlijk met oogkleppen op, dat kan natuurlijk ook altijd.

Zoals ik al zei, u en ik vinden het evident dat kinderen van die ouderdom zichzelf serieus kunnen wassen, maar de praktijk leert dus anders. Als je wat kinderen van bedenkelijke sociale milieus mee hebt op kamp, dan blijkt snel dat ze vele elementaire zaken nog niet kunnen.
En dus ga jij van héél dichtbij toekijken en aanleren aan die klein mannen hoe ze netjes hun penis moeten wassen, want je bent toch zo bezorgd om hun hygiëne... Juist ja. We hebben ondertussen wel door hoe de vork in de steel zit.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 11 augustus 2014 om 20:51.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 20:59   #687
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als de kleine in de douche staat en ik als vader moet ff in de badkamer zijn dan gaan we niet onnozel doen.
als ik dan zijn bloot gat ziet dan is het zo

maar kamp is heel andere context
in grote omkledecabines staan douches en gaan eisen dat tijdens het omkleden geen volwassen begeleiders in de omkledecabine mogen (dus ook toegang tot douches) is gewoon ridicuul.
of de kleine 8 of 16 is maakt dan niets uit.

heb je geen vertrouwen in de club en begeleiding dan hou je je kleine thuis
Dat is zo ! Op die honderden kinderen die we doorheen de jaren meekregen, waren er drie of vier ouders op al die tijd (vooral de jongste jaren) die problemen maakten van dat 'douchetoezicht'. Dus de overgrote meerderheid niet. Tegen die ouders zeiden we dan dat ze altijd de vrijheid hadden hun kinderen terug mee naar huis te nemen, indien onze 'werking' hen niet beviel. Ze krabbelden echter terug, want dan zouden ze niet rustig op all in vakantie kunnen gaan, als ze met hun kind opgescheept zaten die periode.

Blijkbaar hebben enkele posters hier ook problemen met het uit elkaar houden van 'naaktheid' en 'seksualiteit'. Twee totaal verschillende zaken !

Er zijn zowat 3,5 miljard mensen op deze aardkloot die hetzelfde geslacht delen. Ik zie dus niet in waarom men in paniek schiet als iemand anders daar eens per toeval een glimp van opvangt. Zo speciaal en uniek is dat dus ook weer niet.
Oud 11 augustus 2014, 20:59   #688
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet dus !

Ik stel nogmaals dezelfde vraag: Is het nu echt ZO erg wanneer een kind zich 10 dagen per jaar, dus per 365 dagen iets minder grondig wast? Gaat dat kind daar een levensbedreigende ziekte door oplopen?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 21:03   #689
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
En dus ga jij van héél dichtbij toekijken en aanleren aan die klein mannen hoe ze netjes hun penis moeten wassen, want je bent toch zo bezorgd om hun hygiëne... Juist ja. We hebben ondertussen wel door hoe de vork in de steel zit.
Waarom zo gefocust op dat orgaan, beste aardbei, u lijkt daar wel een obsessie mee te hebben !?

Wij leerden uiteraard niets aan die kinderen aan, we gaven wel opmerkingen en instructies dat ze zich (algemeen) degelijk moesten wassen. Op bepaalde organen focusten we uiteraard niet. Dat moesten in onze optiek de papa (of de mama) maar doen, moesten er zich in die 'zone' problemen voordoen.
Oud 11 augustus 2014, 21:04   #690
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik stel nogmaals dezelfde vraag: Is het nu echt ZO erg wanneer een kind zich 10 dagen per jaar, dus per 365 dagen iets minder grondig wast? Gaat dat kind daar een levensbedreigende ziekte door oplopen?
Levensbedreigend niet, maar aangenaam voor de omgeving is anders. Je gaat ook niet dood indien je tien dagen je tanden niet poetst of tien dagen je handen niet wast. Maar proper is dus anders !
Oud 11 augustus 2014, 21:08   #691
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Is je preutsheid weer de overhand aant nemen?
Oud 11 augustus 2014, 21:17   #692
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

toen ik in het lager op boerderijklassen ging met de school moesten we ons ook in groep douchen

ik zie onze juf nog altijd naar mijn fluitje kijken met een brede lach en een geile blik

ik ben dat eerlijk gezegd nooit vergeten, en nee deze keer maak ik geen grap

nu heb ik een fetisj voor milfs
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 21:20   #693
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Is je preutsheid weer de overhand aant nemen?
Op zulke vraag wens ik zelfs niet te antwoorden.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 21:27   #694
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Daar 'vreesde' ik al voor: u bent zo'n fantast-type die overal complotten in ziet. Daar zijn geschikte psychiaters voor om u daarvoor te laten behandelen. Het pleit voor onze echte onderzoeksinstellingen dat ze zulke onzin niet wensen te ondersteunen. De vzw die u opnoemt had een voorzitter (Vervloesem als ik me niet vergis) die nadien zelf bewijsbaar is veroordeeld omdat hij met zijn poten niet van zijn dochter (of stiefdochter ?) kon blijven ! Niet echt dus een 'baken van vertrouwen' om hier op te noemen.
Och gottekes toch, weer zo eentje die slaafs aanneemt wat hij in de krant heeft gelezen.

VZW Morkhoven is veel groter dan alleen marcel vervloesem. Zo werd ook collega Gina Pardaens eind jaren 90 vermoord toen ze op een Zwitsers pedonetwerk botste vanuit VZW Morkhoven.

Overigens is die klacht tegen Vervloesem er gekomen exact op het moment dat hij zich moeide met de zaak Zandvoort en werd hij op voorhand al telefonisch bedreigd.
De klacht tegen Vervloesem is georganiseerd door hogere instanties om hem te stoppen, en daar is bewijs voor.
Het is zelfs uitgezonden op de Franse nationale televisie met misdaadjournalist Serge Garde die alles uit de doeken deed, er is bewijs voor het feit dat mensen betaald hebben om die valse aanklacht te organiseren tegen Vervloesem en de aanklager zelf heeft dit bekend.

Jij bent zo iemand die vanalles van de daken schreeuwt en geen 2 minuten wilt nemen om uw eigen valse waarheden ontkracht te zien.

Bekijk dit kort fragment op de Franse TV waaruit de waarheid blijkt

https://www.youtube.com/watch?v=r3nzjJj9GGo

Stan Maillaud raakte zich aan de zelfde zaak en werd in 2012 ontvoerd.
Is een "complottheorie" nog wel een complottheorie als mensen vermist worden?

Ga voor mijn part zelf naar een psycholoog, mediaslaafje

Heb jij uberhaupt wel enig idee waar de zaak Zandvoort over gaat?
Vervloesem heeft al jaren voor de aanklacht tegen hem, pedofiele videobanden bij staatsleiders ver over de grenzen heen ingediend zodat hun justitie er iets aan zou doen. Geen haan die er naar kraait en alles verdween in de doofpot. En nu elitaire pedo's de hete adem van Vervloesem in hun nek voelen zetten ze hem aan de kant met valse aanklachten

Ik weet al hoe jij hierop zult reageren.

Hou u valse media - veronderstellingen voor uzelf en verdiep u in die zaken voor ge uw mond op internet open trekt. Je hebt geen idee waar je over spreekt.

Bekijk dit eens van voor tot achter, en concludeer dan zelf wat voor iemand Marcel Vervloesem is.
De zaak Zandvoort van voor tot achter uitgelegd, en het aandeel van Vervloesem in het onderzoek. Justitie kijkt de andere kant op

https://www.youtube.com/watch?v=cB18...lS7QORF2aNtrtw

Het kanaal van die Megane staat vol met interviews door buitenlandse misdaadjournalisten met Vervloesem.

Ik kots van uw gebrek aan neutraliteit en ik weet nu al dat je gaat weigeren om de waarheid te willen zien

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2014 om 21:30.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2014, 21:39   #695
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
ik zie onze juf nog altijd naar mijn fluitje kijken met een brede lach en een geile blik
en hoe groot was je piemeltje toen je 10 �* 12 was ? wat zou een volwassen vrouw daar opwindend aan vinden?
Volgens de forumtraditie hier moet je het trouwens wel over je leraar hebben hé.
Oud 11 augustus 2014, 21:46   #696
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wat zou een volwassen vrouw daar opwindend aan vinden?
Hoe kan ik dat nu weten?
Oud 11 augustus 2014, 21:59   #697
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hoe kan ik dat nu weten?
de lerares heet je misschien naakt gezien, jouw interpretatie is er eentje die je een paar jaar later bijeen gefantaseerd hebt
de moment toen je al enige notie van seksualiteit had en 1e ervaring met geile dames verzameld had.
Daar zitten minstens 5 �* 6j tussen.

wat je wil bereiken is me niet duidelijk.
ouders die hun kinderen aan een organisatie toevertrouwen en dan verwachten dat er absoluut geen toezicht meer is op de kinderen?
ridicuul
Oud 11 augustus 2014, 22:01   #698
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de lerares heet je misschien naakt gezien, jouw interpretatie is er eentje die je een paar jaar later bijeen gefantaseerd hebt
de moment toen je al enige notie van seksualiteit had en 1e ervaring met geile dames verzameld had.
Daar zitten minstens 5 �* 6j tussen.

wat je wil bereiken is me niet duidelijk.
ouders die hun kinderen aan een organisatie toevertrouwen en dan verwachten dat er absoluut geen toezicht meer is op de kinderen?
ridicuul
Het zou helpen moest de lerares niet constant naar mijn fluitje gekeken hebben met een brede lach.
Oud 11 augustus 2014, 23:47   #699
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een enorm verschil tussen kinderen die thuis douchen zoals ze dat altijd doen en een bende uitgelaten kinderen op vakantie die samen met hun vriendjes onder de douche een feestje bouwen...
Net door die omgeving en die uitgelatenheid is het al eens nodig om iemand aan te manen het wat kalmer aan te doen.
En dat kan je alleen als je toezicht houdt...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2014, 17:58   #700
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik had mij al aan zo'n huilende reactie verwacht en ik heb daarom in vorige post nog heel duidelijk gemaakt dat ik niet alle homoseksuelen over de zelfde kam scheer omdat ze niet allemaal pedoseksueel zijn

Ik zeg helemaal niks stigmatiserends.
Stigmatiseren impliceert dat het grove merendeel van de homoseksuelen pedofiel zou zijn en dat heb ik nooit gezegd.
Ik heb wel gezegd dat je in een groep van 1000 homoseksuelen significant meer pedofielen zult vinden dan in een groep van 1000 random hetero's. Of ga je hier komen vertellen dat het zwart - wit is en dat iemand of homo, of hetero, of pedo is?

Ik heb het stigmatiserende dat jij er zo graag van wilt maken zelfs ontkracht in de vorige post omdat ik weet dat jij er dat graag van wilt maken.

Niemand ontkent dat er ook onder homo's pedo' zijn maar er is geen enkele reden aan te nemen dat er meer zijn dan onder hetero's.
Integendeel, wie bijvoorbeeld eigenlijk homo is maar zich noodgedwongen als hetero moet voordoen, zal in jongens makkelijke slachtoffers zijn, omgekeerd beperken homo's zich enkel tot jongens wat onder " hetero's" dus niet zo is. Daar zijn jongens evengoed slachtoffers, denk maar aan geestelijken die " hetero" zijn.
Dus de hypothese dat er onder de groep hetero's meer pedo's zijn, omdat er ook verdoken homo's onder zitten is niet zo denkbeeldig.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be