![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg helemaal niks stigmatiserends. Stigmatiseren impliceert dat het grove merendeel van de homoseksuelen pedofiel zou zijn en dat heb ik nooit gezegd. Ik heb wel gezegd dat je in een groep van 1000 homoseksuelen significant meer pedofielen zult vinden dan in een groep van 1000 random hetero's. Of ga je hier komen vertellen dat het zwart - wit is en dat iemand of homo, of hetero, of pedo is? Ik heb het stigmatiserende dat jij er zo graag van wilt maken zelfs ontkracht in de vorige post omdat ik weet dat jij er dat graag van wilt maken. Verdiep u zelf eens in de zaak Zandvoort en specifiek wat er op het eiland Madeira bij Portugal gebeurt. In de zaak Joris Demmink en het bordeel van Lothar Glandorf in Rotterdam. In de zaak Manuel Chadwald. En kom mij dan eens zelf vertellen of homoseksualiteit een factor is in al die pedozaken of niet. Kom me niet vertellen dat de sample niet groot genoeg is want het gaat over duizenden klanten van die netwerken Voor jij daar het fijne van weet, heb je geen enkel recht van spreken. Aan welke universiteit moet ik me melden voor officieel onderzoek? Al die smerige zaken worden door justitie in de doofpot gestopt. De enige betrouwbare VZW die zich in België met die smeerlapperij bezig hield en echte pedocriminelen aan het licht bracht, is de VZW Morkhoven en die is door justitie onschadelijk gemaakt omdat ze te veel links met hooggeplaatsten aantonen. Justitie zelf doet er geen bal aan, alsof pedofilie niet eens bestaat Stan Maillaud wilde er een vervolg aan breien en is sinds 2012 vermist Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2014 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit speelt inderdaad mee in sommige pedozaken, net zoals heteroseksualiteit voor andere. U kan echter geen enkel plausibel bewijs naar voren schuiven waaruit zou blijken dat er verhoudingsgewijs zich meer pedo's onder homo's bevinden dan onder de groep heteromannen. Tenzij we uw 'wahlala' uitleg en vooroordelen voor waar gaan aanschouwen, maar dat doe ik dus niet. Het spreekt voor zich dat dat groepje ongeregeld van de (voormalige ?) vzw Morkhoven totaal niet door de 'professionals' serieus wordt genomen. En terecht ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U hebt duidelijk geen ervaring met jeugdwerk in die leeftijdscategorie. Of u loopt letterlijk met oogkleppen op, dat kan natuurlijk ook altijd. Zoals ik al zei, u en ik vinden het evident dat kinderen van die ouderdom zichzelf serieus kunnen wassen, maar de praktijk leert dus anders. Als je wat kinderen van bedenkelijke sociale milieus mee hebt op kamp, dan blijkt snel dat ze vele elementaire zaken nog niet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als ik dan zijn bloot gat ziet dan is het zo ![]() maar kamp is heel andere context in grote omkledecabines staan douches en gaan eisen dat tijdens het omkleden geen volwassen begeleiders in de omkledecabine mogen (dus ook toegang tot douches) is gewoon ridicuul. of de kleine 8 of 16 is maakt dan niets uit. heb je geen vertrouwen in de club en begeleiding dan hou je je kleine thuis Laatst gewijzigd door 1207 : 11 augustus 2014 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 11 augustus 2014 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebben enkele posters hier ook problemen met het uit elkaar houden van 'naaktheid' en 'seksualiteit'. Twee totaal verschillende zaken ! Er zijn zowat 3,5 miljard mensen op deze aardkloot die hetzelfde geslacht delen. Ik zie dus niet in waarom men in paniek schiet als iemand anders daar eens per toeval een glimp van opvangt. Zo speciaal en uniek is dat dus ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij leerden uiteraard niets aan die kinderen aan, we gaven wel opmerkingen en instructies dat ze zich (algemeen) degelijk moesten wassen. Op bepaalde organen focusten we uiteraard niet. Dat moesten in onze optiek de papa (of de mama) maar doen, moesten er zich in die 'zone' problemen voordoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Minister-President
|
![]() Levensbedreigend niet, maar aangenaam voor de omgeving is anders. Je gaat ook niet dood indien je tien dagen je tanden niet poetst of tien dagen je handen niet wast. Maar proper is dus anders !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Schepen
|
![]() Is je preutsheid weer de overhand aant nemen?
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toen ik in het lager op boerderijklassen ging met de school moesten we ons ook in groep douchen
ik zie onze juf nog altijd naar mijn fluitje kijken met een brede lach en een geile blik ik ben dat eerlijk gezegd nooit vergeten, en nee deze keer maak ik geen grap nu heb ik een fetisj voor milfs |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Minister
|
![]() Citaat:
VZW Morkhoven is veel groter dan alleen marcel vervloesem. Zo werd ook collega Gina Pardaens eind jaren 90 vermoord toen ze op een Zwitsers pedonetwerk botste vanuit VZW Morkhoven. Overigens is die klacht tegen Vervloesem er gekomen exact op het moment dat hij zich moeide met de zaak Zandvoort en werd hij op voorhand al telefonisch bedreigd. De klacht tegen Vervloesem is georganiseerd door hogere instanties om hem te stoppen, en daar is bewijs voor. Het is zelfs uitgezonden op de Franse nationale televisie met misdaadjournalist Serge Garde die alles uit de doeken deed, er is bewijs voor het feit dat mensen betaald hebben om die valse aanklacht te organiseren tegen Vervloesem en de aanklager zelf heeft dit bekend. Jij bent zo iemand die vanalles van de daken schreeuwt en geen 2 minuten wilt nemen om uw eigen valse waarheden ontkracht te zien. Bekijk dit kort fragment op de Franse TV waaruit de waarheid blijkt https://www.youtube.com/watch?v=r3nzjJj9GGo Stan Maillaud raakte zich aan de zelfde zaak en werd in 2012 ontvoerd. Is een "complottheorie" nog wel een complottheorie als mensen vermist worden? Ga voor mijn part zelf naar een psycholoog, mediaslaafje Heb jij uberhaupt wel enig idee waar de zaak Zandvoort over gaat? Vervloesem heeft al jaren voor de aanklacht tegen hem, pedofiele videobanden bij staatsleiders ver over de grenzen heen ingediend zodat hun justitie er iets aan zou doen. Geen haan die er naar kraait en alles verdween in de doofpot. En nu elitaire pedo's de hete adem van Vervloesem in hun nek voelen zetten ze hem aan de kant met valse aanklachten Ik weet al hoe jij hierop zult reageren. Hou u valse media - veronderstellingen voor uzelf en verdiep u in die zaken voor ge uw mond op internet open trekt. Je hebt geen idee waar je over spreekt. Bekijk dit eens van voor tot achter, en concludeer dan zelf wat voor iemand Marcel Vervloesem is. De zaak Zandvoort van voor tot achter uitgelegd, en het aandeel van Vervloesem in het onderzoek. Justitie kijkt de andere kant op https://www.youtube.com/watch?v=cB18...lS7QORF2aNtrtw Het kanaal van die Megane staat vol met interviews door buitenlandse misdaadjournalisten met Vervloesem. Ik kots van uw gebrek aan neutraliteit en ik weet nu al dat je gaat weigeren om de waarheid te willen zien Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2014 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Volgens de forumtraditie hier moet je het trouwens wel over je leraar hebben hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan ik dat nu weten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de lerares heet je misschien naakt gezien, jouw interpretatie is er eentje die je een paar jaar later bijeen gefantaseerd hebt
de moment toen je al enige notie van seksualiteit had en 1e ervaring met geile dames verzameld had. Daar zitten minstens 5 �* 6j tussen. wat je wil bereiken is me niet duidelijk. ouders die hun kinderen aan een organisatie toevertrouwen en dan verwachten dat er absoluut geen toezicht meer is op de kinderen? ridicuul |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net door die omgeving en die uitgelatenheid is het al eens nodig om iemand aan te manen het wat kalmer aan te doen. En dat kan je alleen als je toezicht houdt...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, wie bijvoorbeeld eigenlijk homo is maar zich noodgedwongen als hetero moet voordoen, zal in jongens makkelijke slachtoffers zijn, omgekeerd beperken homo's zich enkel tot jongens wat onder " hetero's" dus niet zo is. Daar zijn jongens evengoed slachtoffers, denk maar aan geestelijken die " hetero" zijn. Dus de hypothese dat er onder de groep hetero's meer pedo's zijn, omdat er ook verdoken homo's onder zitten is niet zo denkbeeldig. |
|
![]() |
![]() |