![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat CDK zich daar druk over maakt en terecht lijkt me, u niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bron geeft hij niet. http://forum.politics.be/showthread....50#post4432550 hij beweert dan onterecht dat ik geen bronnen geef. http://forum.politics.be/showthread....11#post4436711 dan vindt hij wat leugens uit. http://forum.politics.be/showthread....08#post4546208 wat hij natuurlijk ook niet kan aantonen. http://forum.politics.be/showthread....80#post4546280 en dan als pronkstuk nog wat leugens erbovenop. http://forum.politics.be/showthread....84#post4546284 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....52#post4546552 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder valt het ook op dat je de herhaalde alarmkreten van het grootste ocmw in de wind slaat. Ze passen uiteraard niet in je leugenachtig plaatje. Blijf maar lekker alleen in je fantasiewereldje rondjes draaien. Als ik deze repliek schrijf, dan is dat uit zuiver medelijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het gehele forum heeft hier al genoeg van je rond de pot gedraai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....63#post4458063 p.s. Ken jij de mening van "het gehele forum"? Hoe doe je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alleen is je IQ niet om van over naar huis te schrijven, ook je EQ is ... euh niet erg ontwikkeld. Voor alle duidelijkheid, EQ staat voor emotionele intelligentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een post met wat beledigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of denk je nog steeds dat "indien JMD zijn beweringen fout waren dat de linksen dit nog niet weerlegd hadden"? Je beweringen op dat punt zegt alles over je persoon. Discussie gesloten dus, jezelf belachelijk gemaakt, der üntergang von arti, daar gaat je geloofwaardigheid. Nog iets te zeggen? Of ga je weer potjes draaien en bakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De kritiek die ik uitte op het boek is terecht; denk ik. Mijn kritiek zelf werd hier niet weerlegd. Maar blijkbaar wordt die kritiek maar aanvaardt als de "linksen" een gezamelijk persbericht de wereld insturen. Lees ook eens een andere nieuwssite dan het HLN e.d.; dan lees je ongetwijfeld ook de kritiek op het boek. Jij kan dus de post met link niet geven om aan te tonen. "Blijkbaar is in dit geval voor artisjok een krantenartikel wel genoeg om een mening te vormen." Deze post in gedachten laat ik je verder." Dit en dit bijvoorbeeld; noem ik niet rationeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat jij nog het woord 'rationeel' in de mond durft nemen.
Iedereen hier heeft al op een 'rationele' manier jou veel zaken proberen bij te brengen, maar jij wilt blijkbaar niet bijleren, jij wilt rond de pot draaien en kronkelen om toch maar je gelijk te halen en om BOVENAL de discussie aan de gang te houden. Mensen worden dat gedrag beu hoor meid. Hoeveel hier op het forum moeten je dat nog zeggen voor je ogen is gaan opengaan? Je bent een hard te kraken noot en in sommige gevallen zou zoiets een mens sieren, maar niet in jouw geval, je bent gewoon zielig. Laatst gewijzigd door Mcnab : 28 januari 2010 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe hoog die van 2010 is weet ik niet, of de cijfers lager liggen weet ik ook niet, maar ik twijfel er aan. De teller blijft dus inderdaad lopen...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe dan ook nog maar eens een poging om dat boek te lezen, begrijpend lezen, maar dat is niet Uw sterkste kant blijkens Uw oeverloze cirkerltjesdraaien, eindeloze herhalingen en naast de kwestie vragen & antwoorden aan o.a. Alice, rizzz etc... - voordat U 'kritiek' gaat geven, die - zoals U 'denkt' gegrond is! In het boek van DD staan 192 bronvermeldingen, 7 (zéven) pagina's! Wie het multiculturele drama wil begrijpen. hoeft alleen maar te kijken naar de lage participatiegraad en de hoge uitkeringsdruk bij migrantengroepen in Nederland. Tegenover 46.000 mannen van Marokkaanse afkomst die in 2004 betaald werk hadden. stonden 32.000 Marokkaanse mannen tussen de 15 en 65 jaar die een uitkering ontvingen. Dat wil zeggen dat de uitkeringsdruk onder Marokkaanse mannen met 70 procent vier keer zo hoog was als onder autochtone mannen. Mannen van Turkse afkomst doen het iets beter dan Marokkaanse mannen. Als we naar de uitkeringsbalans bij vrouwen kijken, dan zien we dat vrouwen het over de gehele lijn een stuk slechter doen dan mannen. In 2004 hadden 36.000 vrouwen van Turkse afkomst tussen de 15 en 65 jaar betaald werk tegenover 37.000 Turkse vrouwen die een uitkering ontvingen. Ook bij vrouwen van Marokkaanse oorsprong vinden we een uitkeringsdruk van meer dan 100 procent. Onder autochtone vrouwen is de uitkeringsdruk met 23 procent aanzienlijk lager, alhoewel dat nog altijd 5 procentpunten hoger is dan de uitkeringsdruk onder autochtone mannen." Volgens de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) is de situatie in ons land nog schrijnender. Dit wordt bevestigd door een rapport van de Koning Boudewijnstichting (70 = bronvermelding!) waaruit blijkt dat er niets veranderd is en dat de Belgische situatie analoog is aan de Nederlandse. Amper 31,7 procent van de Marokkaanse bevolkingsgroep op actieve leeftijd heeft een vast arbeidscontract en 5 procent heeft tijdelijk werk. Ga nu nóg eens lopen verkondigen dat degenen die werken NIET meegeteld worden! Denkt U werkelijk dat het kostenplaatje positief is indien slechts 1/3 een baan heeft en de rest afhankelijk is van een uitkering!?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik help u hopen dat arti dit gelooft maar ik betwijfel het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door viaSanctus : 29 januari 2010 om 03:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze dit gelooft of niet maak ik me niet druk om, maar haar 'kritiek' op dat boek is hier wél mee weerlegd, want het staat er wel degelijk in!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook minder positieve ervaringen met allochtone werknemers kan ook nog de reden zijn. Mijn laatste werkgever heeft jarenlang allochtone werknemers aangeworven, voor hem speelde de afkomst geen rol als het werk maar gedaan was, maar uiteindelijk is daar hij mee moeten stoppen. |
|
![]() |
![]() |