![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens tot grote vreugde van alle Vlaamsnationalisten (ook van mij die VB gestemd heb) is NVA plots van 5 naar 30% gesprongen. op zo een ogenblik is er dringend werk op de plank zeker ook voor de veelbelovende jonderenvoorzitter. En geen tijd voor deregelijke 'nevenactiviteiten'. Zand erover en alle steun voor BDW. Volhouden!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 2 september 2010 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar een bron voor?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 september 2010 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
|
![]() Citaat:
Freya en Temsamanie halen ook veel stemmen en worden zelfs minister tot... Mogelijk is Kim van een hoger gehalte, ik weet het niet; Maar het blijkt alvast niet uit de recente gebeurtenissen. Maar nogmaals, zand erover. en laten we onze aandacht besteden aan de laatste pericelen van Di Rupo die met het hof en het regime een complot smeedt tegen NVA-CD&V
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes: was jij in andere draden draden geen homo? Of verwar ik met iemand anders?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Goed gij! Een politieker die dat durft, die zien we toch nóóit meer terug in de politieke arena!
![]() |
![]() |
#689 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Senator heeft enkel diplomatische onschendbaarheid wanneer hij als parlementair in functie op reis is, en het land van bestemming hem erkend als diplomaat. Een senator op een privé plezierreisje is geen diplomaat. Wat niet wil zeggen dat de Thaise autoriteiten waarschijnlijk wel wat voorzichtiger zullen geweest zijn dan in andere gevallen om geen diplomatieke problemen te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En een sterke afkeer hebben van mensen die anderen bedriegen in een relatie (of daaraan meewerken), hoeft niet noodzakelijk ingegeven te zijn door een te hoog "moraalriddergehalte". Een paar slechte ervaringen volstaan. Mensen die andere mensen in een relatie bedriegen zijn verachtelijk, hypocrieten, niks waard en kunnen de pot op, wat mij betreft. Is dat een wetenschappelijk onderbouwde stelling? Nee. Bron? Nope. Statistieken? Nee. Ik zeg dat. Voor wat het waard is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Minister-President
|
![]() Correct?
komaan hé. één of ander heroine hoertje doet iets verkeerd en het komt in de media, moet je niet meteen er een draai aan geven en doen alsof dit de laatste stuiptrekkingen van Belgie is. zij mag oppassen of een keer gaat zij stuiptrekkingen krijgen van een overdosis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die met dergelijke woorden in de context van Kim praat, heeft bij mij afgedaan, en komt de negeerlijst gevaarlijk dicht bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
1) leer lezen 2) leer nuanceren 3) huur een advocaat en kijk of je uw ouders niet kan aanklagen wegens gebrekkige opvoeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die bedrogen worden hebben er baat bij ook eens naar zichzelf te kijken. Of ze lopen het risico keer op keer hetzelfde tegen te komen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |