![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Géén idee. Écht niet. Ik zou niet weten waarom dat nu opeens door mijn hoofd schoot, en nog minder waarom ik het nog opschreef ook. Héús waar. Denk er evenwel toch maar eens goed over na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat dus om de schaal waarop het gebeurt, niet op het feit dat er af en toe eens wat mensen elders gaan wonen. Dat zullen we nog wel eens zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om terug te moeten gaan naar het tijdperk van grotten, la maar. Geef mijn portie maar aan Pekkie.
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat zo is zou ik er graag meer over weten. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 januari 2011 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....11#post5201511 Hoe noemen we nu dat gedachtegoed? Discriminisme. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Banneling
|
![]() Sinds de dames en heren politici, enkele uitzonderingen daargelaten, daar geen paal en perk aan willen stellen, en het in tegendeel aanmoedigen door het voor Franstaligen aantrekkelijk te maken zich daar te vestigen, dunkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het faciliteren van ontwikkelingen is toch echt heel iets anders dan 'van boven af opleggen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Banneling
|
![]() Het komt de facto op hetzelfde neer. En het uiteindelijke resultaat is immer hetzelfde. Waarna de verantwoordelijke politici zeggen: "ja maar het is nu eenmaal zo en daar kunnen we niets meer aan doen". Aldus de autochtonen voor een voldongen feit stellend. Dat de lokale bevolking nooit werd gevraagd of er al dan niet gefaciliteerd moest worden, wordt verder verzwegen. En dat geldt voor de verfransing van Vlaams Brabant net zo goed als voor de 'verderdewereldlijking' van hele continenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Overdrijven is een kunst.
Gebruikt het te veel, dan gelooft niemand u nog. Ik ben er gerust in ![]()
![]() |
#691 | |
|
![]() Citaat:
Let op, Eberhard, allemaal georganiseerd door de Nederlandsche stillen. Harrie heeft het me gezegd, dus het moet wel waar zijn ![]()
![]() |
![]() |
#692 |
|
![]() Dat zouden ze graag hebben vermoedelijk.
Ze zien zelf niet hoe verschrikkelijk inconsequent ze zijn en hoezeer ze qua gedrag lijken op deze die ze menen te moeten bestrijden.
![]() |
#693 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was inderdaad op pagina 24 en 25 dat die vervalste posts stonden. Zou jij niet ouwebetten als er iemand je post quote en daarbij wijzigt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=656 Ik krijg daarvoor onder mijn voeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In India (waar men voordien toch wel van tamelijk wat verschillende culturen kon spreken) is de grote massaslachting begonnen toen de moslims indertijd binnenvielen, met miljoenen doden als gevolg. Overal waar men ineens de verplichte multicultuur van bovenaf wil opleggen, is het omdat moslims op het toneel verschijnen die zich op geen enkele manier willen aanpassen aan de bestaande culturen. Het was Dyab Abou Jahjah zèlf die in een van zijn eerste AEL pamfletten ijverde voor het oprichten van verschillende getto's in de Europese steden. D�*t is wat hij als "multicultuur" beschouwde, en het had eeuwenlang zo goed gewerkt in zijn geliefde Libanon zei ie. Dus vooraleer je meent dat je zèlf het begrip multicultuur kan invullen: de islamieten hebben dat begrip al lang voor jou uitgevonden en bedoelen er gewoon een apartheidsstaat mee, mèt getto's en tweederangsburgers. Zo staat het trouwens ook in hun heilige gebruiksaanwijzing.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist trouwens niet dat bij de gebeurtenissen sinds 1830 in Vlaanderen ook al moslims betrokken waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#698 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd ... dat iw wel duidelijk nu . Stel dat het een vreemdeling was die op de flik zijn smoel had geklopt dan hadden we hier nu een thread met 99 pagina's . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |