![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genoeg andere sites en bronnen te vinden die hetzelfde laten zien of beschrijven Probeer de website van de VN maar eens.
![]() |
#683 | |
Gouverneur
|
![]() Discussie: Ahlam Tamimi lachte toen ze hoorde dat ze niet 2 maar 8 kinderen doodde Reageer op discussie
Citaat:
'Israël', is hun beloofde Land, sinds millennia. 'Mohammeds' inbeelding; hetgeen geleid heeft tot de barbaarse 'Islam' met de 'sharia' en andere vermakelijkheden incluis, is absolute waanzin! Dit nog steeds niet kunnen aanvaarden en/of verwerken duidt op een gebrek aan maturiteit en evolutie!. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Banneling
|
![]() ![]() De staat Israel zou volgens de Thora opgericht worden, als de messias zou weerkeren. Wat nu gebeurd is is blasphemy en druist in tegen het joods geloof. Echte joden zullen mijn stelling alleen maar beamen. ![]() Ten andere, wat religieuse boeken al dan niet beloven, heeft met de realiteit niets te zien. Laatst gewijzigd door Oblique : 25 oktober 2011 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dezelfde als die van atmos
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb die website van u bekeken: - Het zit vol complottheorieën, van de illuminati, Rothschildts etc. Ik zag zelfs de protocollen nog even langskomen. ![]() - Een aantal foto's is aantoonbaar uit de Irak-Iran oorlog en heeft dus niets met Israël, zionisten en/of joden te maken, tenzij u daar nog weer een draai aan weet te geven. - Een aantal foto's werd ook al gepresenteerd tijdens de inval in Libanon. Ik weet niet of die slachtoffers dáár dan wel zijn gevallen maar in ieder geval niet nu of twee jaar geleden. Iemand kan maar één keer doodgaan. De geloofwaardigheid is er in ieder geval vanaf. - Tussen de pagina's staan ook bekende Pallywood-producties, zoals http://en.wikipedia.org/wiki/Muhamma...urrah_incident Als er genoeg andere sites en bronnen zijn die wél betrouwbaar zijn laat dié dan zien. Ik neem zonder meer aan dat er aan Palestijnse kant veel leed is, sterker nog: ik weet het. Maar ik moet de eerste pro-Palestijnse site nog tegenkomen die niet gebruikmaakt van complottheorieën, vervalste foto's of andere Pallywood-producties. Als de werkelijkheid als erg genoeg is, waarom dan zoveel leugens? Die leugens ontkrachten elke geloofwaardigheid. Edit: Dit doet mij ineens denken aan een soortgelijke website die één van uw medestanders hier presenteerde als 'de absolute waarheid. Totdat hij op diezelfde website ineens een foto van zijn directe collega tegenkwam. ![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 oktober 2011 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben al een tijd behoorlijk inactief wat onder meer heeft te maken dat het niveau van deze draad symbool staat voor het verval op het forum. De kern van de huidige status quo is dat de Palestijnen niet accepteren dat ze drie oorlogen hebben verloren en hun verlies niet erkennen in de zin van de erkenning van Israel. Israels nederzettingenpolitiek is daar een gevolg van: Israel heeft meer handelswaar bij een mogelijke vrede. Dat kun je afkeuren, maar dat is de realiteit. Als de PA Israel erkent als staat, hebben de Palestijnen meer dan gelijk fel te ageren tegen de nederzettingenpolitiek, maar nu is het buitengewoon hypocriet.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 25 oktober 2011 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak de grenzen bekend, stop de bezetting en haal de nederzettingen weg en laat hen gerust. Dan zal die futiele erkenning gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
|
![]() Dat hoeft ook niet. Jordanie en Israel zullen niet dulden dat er een buitenlandse zionistische bezettingsmacht komt. Alleen een Palestijnse staat maakt nog een kans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemiddelde Palestijn zal het een worst zijn dat er oorlogen verloren zijn, zij hebben wel andere zaken aan hun hoofd. Zij hebben nu te maken met een toestand van bezetting. Kennelijk heeft u geen flauw idee wat deze inhoud. Geef eens een concrete onderbouwing voor uw stelling, dat is een stuk geloofwaardiger dan die kletskoek over uw 'hogere niveau' Citaat:
Ik vind het niet erkennen van een land totaal niet opwegen tegen het in stand houden van een toestand van bezetting. Hamas erkend Israel misschien niet , en de rest van de Palestijnen? De PA zijn geen homogeen geheel met 1 mening.
![]() |
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het plaatje heeft nog een vervolg , de Israelische soldaat knalt zowel het kind als de Palestijnse soldaat aan stukken.
Bovendien hebben de Israelische soldaten helemaal niet te maken met de situatie dat zij op eigen terrein worden aangevallen. Het is te idioot voor woorden, men valt aan met zware bombardementen waarbij kinderen gedood worden en schuift de schuld hiervan op de Palestijnen.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 26 oktober 2011 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
't Is simpel, geen zelfmoordenaars, geen qassamraketten en geen occasioneel straatfeest met kinderkopjesregen. Resultaat, geen bommentapijten, geen tanks door de huizen, geen buldozers.
![]() |
![]() |
#696 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ONGEWONDE terroristen te transporteren, wapens verbergen in scholen en ziekenhuizen...Dat is dus bewezen. Moet er nog zand zijn? Waarom houden je vriendjes zich niet gewoon kalm inplaats van hun tijd dood te maken met raketten te spuwen op kleuterscholen in Sderot (ja ik heb ondertussen wel begrepen dat Israelische kinderen niet meetellen- sorry, we laten hun lijken dus niet fotograferen om aan p.r te doen) zelfmoordterroristen naar Israel te sturen en meer van dit leuks. Ze zijn bezet? Maar Gaza is al heel lang niet meer bezet. Net zo goed houden een stuk of wat Palestijnse moordenaars de mythe in leven dat alle (echte én valse) afstammelingen van de Palestijnen die in 1948 het Israelische grondgebied verlieten zich weer in Israel binnen haar erkende grenzen moeten kunnen vestigen EN de Israelische nationaliteit horen te krijgen EN schadeloos horen worden gesteld met intrest voor wat hun voorouders in 1948 mogelijk verloren hebben. Perso vraag ik niet meer dan dat Israel VEILIGE grenzen afbakent, iedereen wie binnen die grenzen woont het Israelisch staatsburgerschap geeft en dat de rest een Palestijnse staat opricht of, véél beter nog, zich bij Jordanie en Egypte aansluit. Maar zolang de Palestijnen niet willen begrijpen dat Israel dus wel Joods wil blijven en géén zin heeft om het zoveelste Arabische land te worden is er geen oplossing voor hun in het zicht. verlieten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Minister-President
|
![]() Francientje, herinner je u nog de bewijzen over Israelische soldaten die kinderen als schild gebruikten? Of moet ik ze nog eens posten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Minister
|
![]() Citaat:
enkel risico. IK bedoel maar... Vast gaan de Palestijnen niet op hun eigen kinderen schieten? Of wel soms? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |