Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2012, 23:51   #681
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Is er iets geweten over de standpunten van de politieke partijen?

SPa, met Landuyt en schepen De Ro van Bredene hebben zich ingespannen voor het naaktstrand te Bredene.

Anderen?
Moesten we in België beschikken over dit soort politici, dan zou er wel wat kunnen bewegen.

http://www.hln.be/hln/nl/7976/foto/p...rlusconi.dhtml
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2012, 00:02   #682
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Denk je nu echt dat ik dat kefferke zo niet aan kan?
ja, ik denk dat.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2012, 00:08   #683
Aligator
Minister

Standaard

[quote=Garry;6364194]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Uw verzekering zal die persoon inderdaad uit keren, maar wanneer het uit komt dat het slachtoffer een gevolg is van het niet naleven van de wet, zal uw verzekering de schade terugvorderen van u.
Om u pijn te kunnen doen aan mijn omheining zal jij eerst meerdere overtredingen moeten begaan. Ik ben dus gerust wat dat betreft.
Oud 13 oktober 2012, 00:13   #684
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, ik denk dat.
Denk dan maar rap wat anders.
Oud 13 oktober 2012, 00:13   #685
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Moesten we in België beschikken over dit soort politici, dan zou er wel wat kunnen bewegen.

http://www.hln.be/hln/nl/7976/foto/p...rlusconi.dhtml
Want jij denkt dat berlusconi inzit met naaktstranden, en openbaar naaktlopen zou toelaten ? Hoe dom zich zoiets voor te stellen.
De fascistische bandiet Berlusconi zit enkel met zijn eigen in : blote vrouwtjes zijn enkel voor hem, en zijn gasten, in private villa's en paleizen, en bejaarde naaktlopers zonder fortuin mogen daar niet binnen.
Oud 13 oktober 2012, 00:14   #686
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Denk dan maar rap wat anders.
Ik zou niet weten waarom.
Oud 13 oktober 2012, 00:21   #687
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

[quote=Aligator;6364212]
Citaat:

Om u pijn te kunnen doen aan mijn omheining zal jij eerst meerdere overtredingen moeten begaan. Ik ben dus gerust wat dat betreft.
Wees maar niet al te gerust. Ge zit hier in België hé, en hier is het recht zo krom als een zichel.

Er zijn reeds gevallen bekend waarbij een inbreker, in zijn vlucht tijdens een inbraak door een los zittende traploper, van de trap is gevallen en hierdoor een tijd lang werkonbekwaam werd. In de uitspraak werd deze inbreker een schadeloosstelling toegekend.

Weet ge nu nog steeds niet dat misdadigers hier meer rechten hebben dan slachtoffers.
Oud 13 oktober 2012, 00:23   #688
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou niet weten waarom.
Dat zul je dan wel weten wanneer ge hem zo dood als een pier voor uw voeten hebt liggen.
Oud 13 oktober 2012, 00:36   #689
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want jij denkt dat berlusconi inzit met naaktstranden, en openbaar naaktlopen zou toelaten ? Hoe dom zich zoiets voor te stellen.
De fascistische bandiet Berlusconi zit enkel met zijn eigen in : blote vrouwtjes zijn enkel voor hem, en zijn gasten, in private villa's en paleizen, en bejaarde naaktlopers zonder fortuin mogen daar niet binnen.
Niet Silvio, wie spreekt er daar nu van, ik heb het over Marria Carfagna, of Nicole Miretti of nog beter Cicciolina

http://www.dailymotion.com/video/xey...t-me_lifestyle

Laatst gewijzigd door Garry : 13 oktober 2012 om 00:37.
Oud 13 oktober 2012, 00:41   #690
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Dat zul je dan wel weten wanneer ge hem zo dood als een pier voor uw voeten hebt liggen.
Ik zie het al, je hebt een geheim wapen ! Als je daar in uw bloot gat aankomt bij mij, dan vallen die honden dood van uw stank of wat ?

NB : het word tijd dat dit draadje naar Koetjes en Kalfjes overgeplaatst word. Daar is plaats voor zo een kolder. Naaktlopen !!! En honden vermoorden !!! Zit ik hier nu met ne zot te forummen of wat ?
Oud 13 oktober 2012, 00:43   #691
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Niet Silvio, wie spreekt er daar nu van, ik heb het over Marria Carfagna, of Nicole Miretti of nog beter Cicciolina

http://www.dailymotion.com/video/xey...t-me_lifestyle
Want gij denkt dat die vrouw zich in u zal interresseren ? Ze zal eerder de flikken bellen als ze je daar ziet staan in uw bloot gat. Vol walg en afgrijzen op de loop schieten.
Oud 13 oktober 2012, 00:48   #692
Aligator
Minister

Standaard

[quote=Garry;6364220]
Citaat:

Wees maar niet al te gerust. Ge zit hier in België hé, en hier is het recht zo krom als een zichel.

Er zijn reeds gevallen bekend waarbij een inbreker, in zijn vlucht tijdens een inbraak door een los zittende traploper, van de trap is gevallen en hierdoor een tijd lang werkonbekwaam werd. In de uitspraak werd deze inbreker een schadeloosstelling toegekend.

Weet ge nu nog steeds niet dat misdadigers hier meer rechten hebben dan slachtoffers.
Je geeft dus toe dat nudisten inbrekers zijn ? Misdadigers ? En dat je één van hen bent ?
Oud 13 oktober 2012, 00:56   #693
Aligator
Minister

Standaard

Hier nog zo ne zot :

Citaat:
Dode hamster laat man naaktlopen´

Een 34-jarige man heeft zich dinsdag voor de politierechter in Zwolle moeten verantwoorden, omdat hij in januari 2010 poedelnaakt voor een basisschool in ‘s-Heerenbroek is gaan staan. De reden die de man voor zijn daad heeft opgegeven is op zijn minst opmerkelijk te noemen; zijn overleden hamster zou hem ertoe hebben aangezet.

De man beweert dat hij de verschijning van zijn overleden huisdier heeft gezien en dat deze hem sommeerde om al zijn kleren uit te doen.

De 34-jarige is een notoire naaktloper. Zo is hij ook al twee keer naakt aangetroffen in het centrum van Zwolle. Dat was hem naar eigen zeggen niet opgedragen door zijn dode hamster. Hij deed dat om ‘zijn aderen te luchten’, zo verklaarde hij.

De rechter heeft de man een week celstraf opgelegd voor het plegen van schennis in de openbaarheid.
Garry, zeg nu niet dat gij dat bent, hé ?!
Die man heeft zijn hamster waarschijnlijk doodgeslagen, hij dacht dat het een schepershond was. En nu heeft hij er hallucinaties van !! Mafketels, die naaktlopers !
Ik vraag mij ook af of die in het gevang kleren gaat krijgen ?

Laatst gewijzigd door Aligator : 13 oktober 2012 om 01:02.
Oud 13 oktober 2012, 03:02   #694
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is correct wat u zegt, wij kiezen politici en / of partijen, alleen kiezen wij die voor heel andere zaken, andere programma punten. Wanneer een herziening van een welbepaalde wet bij geen enkele partij in geen enkele partij programma voorkomt, ja dan doet het er niet toe of ge moogt kiezen of op wie ge kiest hé. Misschien is de politicus waarop ik stem Wel, of juist niet, voorstander van naturisme. Wie zal het zeggen?

En ja, mijn vergelijking met de auto was wellicht wat ongelukkig gekozen, maar wat denk je met de vergelijking van het janettenhuwelijk. Denk je dat er daarvoor een meerderheid van voorstanders te vinden is? En toch is die wet wel aan gepast niet, terwijl er zeker heel wat mensen zijn die er van kotsen.

Dus kom me nu niet vertellen dat het homo huwelijk wel democratisch is, omdat het toevallig door wat politiekers onder druk van wat homo verenigingen op het agenda is gezet en is aanvaard terwijl dit niet het geval is geweest inzake naturisten. Misschien hebben we meer janetten onder onze politici dan naturisten, een schoon voorbeeld dienaangaande is onze premier bv., al ben ik er heilig van overtuigt dat er veel meer naturisten zijn dan homofielen.
Ooit gehoord van een Stropopredenering(stro-pop-redenering)? Daar moet ge echt eens mee ophouden als ge wilt dat mensen u serieus nemen.

Tenzij natuurlijk dat niet belangrijk is. En het enige echte doel uw goesting krijgen is, ongeacht hoeveel tegenstand er is.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 13 oktober 2012 om 03:05.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2012, 11:15   #695
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Ooit gehoord van een Stropopredenering(stro-pop-redenering)? Daar moet ge echt eens mee ophouden als ge wilt dat mensen u serieus nemen.

Tenzij natuurlijk dat niet belangrijk is. En het enige echte doel uw goesting krijgen is, ongeacht hoeveel tegenstand er is.
Hij wil gewoon het laatste woord. Hij staat echter met zijn billen bloot. Figuurlijk natuurlijk, want in het écht durft hij niet, alhoewel hij zich hier voordoet als de Vaandeldrager van het Nudisme & Naturisme.
Oud 14 oktober 2012, 05:53   #696
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht

Is dat al wat ge kunt tegen inbrengen als wat moet fungeren als tegenargumentatie?

Is uw vat af? Weet je niet meer waar je nog wat uit kunt tappen om mijn bewering te weerleggen?

Laatst gewijzigd door Garry : 14 oktober 2012 om 05:56.
Oud 14 oktober 2012, 06:00   #697
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier nog zo ne zot :

Garry, zeg nu niet dat gij dat bent, hé ?!
Die man heeft zijn hamster waarschijnlijk doodgeslagen, hij dacht dat het een schepershond was. En nu heeft hij er hallucinaties van !! Mafketels, die naaktlopers !
Ik vraag mij ook af of die in het gevang kleren gaat krijgen ?
Overal vind ge mafketels tussen hé. Maar let wel op, er zijn naar u zeggen veel minder naaktlopers dan andere. Dat betekend dan ook dat er veel meer geklede mafketels zijn dan naakte.
Oud 14 oktober 2012, 06:07   #698
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij wil gewoon het laatste woord. Hij staat echter met zijn billen bloot. Figuurlijk natuurlijk, want in het écht durft hij niet, alhoewel hij zich hier voordoet als de Vaandeldrager van het Nudisme & Naturisme.
Als het even kan, ja. Met blote billen of niet, dat doet er niet toe. Ik heb gelijk met wat betreft de homohuwelijken, en bewijs anders maar het tegendeel. Maar 't vat is kennelijk af want een degelijk tegenargument is niet meer aan de orde. Dus wordt over de kern van de vergelijking gezwegen in alle talen en ter vervanging wat gelul naar voor geschoven. Wie is er dan die precies het laatste woord wil hebben, kost wat kost. Gij en uwe bekrompen vriend Nexer, ja!

Laatst gewijzigd door Garry : 14 oktober 2012 om 06:21.
Oud 14 oktober 2012, 06:09   #699
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want gij denkt dat die vrouw zich in u zal interresseren ? Ze zal eerder de flikken bellen als ze je daar ziet staan in uw bloot gat. Vol walg en afgrijzen op de loop schieten.
Die zijn niet zo bekrompen zoals gij hoor.
Oud 14 oktober 2012, 06:14   #700
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie het al, je hebt een geheim wapen ! Als je daar in uw bloot gat aankomt bij mij, dan vallen die honden dood van uw stank of wat ?

NB : het word tijd dat dit draadje naar Koetjes en Kalfjes overgeplaatst word. Daar is plaats voor zo een kolder. Naaktlopen !!! En honden vermoorden !!! Zit ik hier nu met ne zot te forummen of wat ?
Ne zot? Misschien. We zijn allemaal een beetje zot hé. Zelfs de grootste hoop van 't mensDOM is redelijk serieus zot hoor. Die zijn zelfs zo zot dat ze menen kleren nodig te hebben om te gaan zwemmen. Moet ge fameus geschift voor zijn hé?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be