![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#683 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#684 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Opmerkelijk : de toenmalige adjunct-hoofdredactrice van het nieuwsblad zegt dat de directie toen wel op de hoogte was, maar er niks mee heeft gedaan. Dat lag dan wel voor de hand, tot hiertoe was er geen enkel persoon met gezag die dat bevestigde. Nu wel dus.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...riessche.dhtml |
|
|
|
|
|
#685 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier lieg je, Kiko. Al kan ik aannemen dat het uw enthousiasme is dat u meesleurt in een maalstroom waarin feiten niet meer belangrijk zijn , maar alleen nog emotie.
|
|
|
#686 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn dochters zijn zo opgevoed dat ze perfect in staat zijn om lastige vliegen dood te meppen. Die hebben daar geen Humo voor nodig.
|
|
|
#687 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als dat soort getuigenissen nog lang doorgaat, gaat PVVD zijn aureool verliezen en pas echt stemmen verliezen...
|
|
|
#688 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Blablablabla
|
|
|
|
|
|
#689 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#690 |
|
|
En blijkbaar werden er indertijd dus wèl klachten ingediend. Dit is toch een zware doffer voor de PVDD-aanhangers.
|
|
|
|
|
|
#691 | |
|
|
Citaat:
Stop eens met overal een "complot" te zien. Stop eveneens met het vereenzelvigen van de N-VA met PVDD. |
|
|
|
|
|
|
#692 | |
|
Minister
|
Citaat:
Bij deze Pol zal er ook wel wat waarheid achterzitten. Maar dat moet dan natuurlijk eerst bewezen worden, nietwaar...Iemand zwartmaken met roddels, zonder doorslaggevend bewijs ( zoals de HUMO dikwijls en graag doet ) zou wel eens een tegenovergesteld effect kunnen hebben. |
|
|
|
|
|
|
#693 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gezien de lange voorgeschiedenis van doofpotterij lijkt de kans groot dat het antwoord "nee" is. En het complot-element kan daarom niet genegeerd worden.
|
|
|
|
#694 |
|
|
Deze vieze, vuile man mag nooit burgemeester van een prachtige stad als Brugge worden. En ik kan heel goed geloven dat hij schuldig is. Je ziet het aan zijn gehuichelachtig, hypocriet gezicht.
|
|
|
#695 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#696 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij zullen uw visie voorleggen aan de kiezer van Brugge.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#697 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#698 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eigenlijk erg dat men bij N-VA niet eens wil overwegen dat er rotte appels in hun kamp zitten. Na de onfeilbaarheid van de paus, een nieuw dogma: de absolute zuiverheid van de N-VA. Met de N-VA is niets mis: het is een democratische partij met slechts één radicaal eindpunt, dat ze echter stap voor stap willen bereiken. Ik ken een aantal N-VA'ers en dat zijn stuk voor stuk brave mensen, ook al kan ik mij niet voorstellen dat ik nationaal of op Vlaamse niveau voor hen stem (lokaal zal ik misschien nog overwegen als valabel alternatief voor CD&V en VLD). Maar hun succes zal ook mensen aantrekken die heel wat minder aan het algemeen belang denken zoals zij dat zich voorstellen. En ik vrees als PVDD niet uit zijn schulp komt en zich gaat gedragen als een onschuldige, dat dit zo'n rotte appel is. |
|
|
|
|
|
|
#699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 april 2012 om 17:27. |
|
|
|
|
|
|
#700 | |
|
Minister
|
Citaat:
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 21 april 2012 om 21:51. |
|
|
|
|