![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een royalist die de monarchie misbruikt om zijn onkunde te verbergen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger waren de VU'ers vaak anti-royalisten, die geen gelehgenheid voorbij lieten gaan om hun gal op onze koning te spuwen. Nu starten hun ideologische nazaten, de N-VA'ers topics op, waarin ze schande spreken, als het Vlaamsblok (een partij die voor 98% met het N-VA-gedachtengoed meeloopt!) eens met Albert II zijn doorluchtige voetjes rammelt. Dat wil ik graag, begrijpen, maar ik kan het niet. Citaat:
Dat lijkt me, hoewel niet bevorderlijk voor de democratie, alhier heel traditioneel te zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg dat dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eigenlijk is het goed dat de Blokkertjes hier hun frustraties kwijtgeraken.
Beter verbaal dan met de methode van Robke klopterop. Het moet wel erg zijn voor het Blok, dat vele van hun illusies van het afgelopen jaar in rook zijn opgegaan. Eerst hebben ze met alle mogelijke middelen N-VA trachten te nekken. Vervolgens hebben ze op 13 juni moeten vaststellen dat N-VA een behoorlijke uitslag hadden. En ten slotte weet N-VA dan ook nog een degelijk Vlaams regeerakkoord af te sluiten. Terwijl het Blok in 25 jaar nog NIETS gerealiseerd heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Staatssecretaris
|
![]() Sorry, ik ben hier wat aan het experimenteren met de codes...
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 1 augustus 2004 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De manier waarop u de waarheid geweld aan doet, bewijst nogmaals dat u een echte Blokker bent. Mijn topic is heel duidelijk : N-VA heeft via het Vlaams regeerakkoord zich ten volle ingezet voor meer Vlaamse Zelfstandigheid. Het Blok houdt van parlementaire spelletjes, dat Vlaanderen NIETS, maar ook NIETS opbrengt. En nogmaals, het koningshuis mag van mij onmiddellijk verdwijnen. Het verdraaien van feiten, is een typische Blok eigenschap. Laatst gewijzigd door Clemens : 1 augustus 2004 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat N-VA voorgoed Belgicist monarchist geworden waren onder de goede invloed van de CVP. Citaat:
Behoort daar ook toe het verdraaien door de N-VA van
Zijn die N-VA'ers dan ook Vlaamsblokkers in disguise? Of heb je daar een slap excuus voor?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 augustus 2004 om 23:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Gouverneur
|
![]() Samenvatting van de thread: Donderdag gaat het regenen.
Dat stoute blok toch!!! ![]() Supe®Staaf een VB'er, mijn vermoeden wordt bewaarheid!!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door whoisy : 1 augustus 2004 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#698 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar u als Blokker de waarheid weer eens geweld aan doet wil ik het nogmaals uitleggen, alhoewel ik ervan overtuigd ben, dat uw posting alleen bedoeld is om met leugens N-VA te nekken. De uitspraak (enkele weken voor de verkiezingen) dat N-VA enkel in een regering zou treden wanneer de kieskring gesplitst was, is nog dezelde dag verduidelijkt (na reacties van VLD) als volgt. N-VA zou geen regeerakkoord afsluiten waarin geen garanties waren voor de splitsing van de kieskring BHV. Dus de kiezer was heel duidelijk geïnformeerd. En de uitspraak, dat de kieskring in 5 min. kan gebeuren klopt, want de stemming duurt maar 5 min. Dat dit slogantaal is zal ik niet onkennen, maar wat slogantaal betreft kan geen enkele partij het Blok evenaren. Nochtans maak ik mij geen begoochelingen, het Blok zal met zijn leugens en halve waarheden blijven uitpakken. Het Blok is trouwens gegrondvest op leugens en bedrog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hmm!... geen slecht idee. Maar dat schijnt ook in de wetstraat algemeen bekend te zijn. Hier een passage: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- geen kale schedel - heb geen combatshoes - Welk lied??? ![]() - braad niks bruin ... dedju, ben ook geen VB'er... ![]() |
|
![]() |
![]() |