![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het stampt bvb of het beweegt zich. Maar dit is de eerste maanden niet aan de orde. De relatie is trouwens ook zeer beperkt, het is enkel een gevoel, alle andere zintuigen ontbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- Selectief quoten (lees : iets uithalen wat ik kan gebruiken, de rest laat ik ongemoeid) - Posts van medeforummers in verschillende stukken breken, op elk stuk daarvan een "antwoord" geven (liefst in de vorm van een vraag) om vervolgens op elk antwoord over te gaan op zijn eerste taktiek. Gevolg : een onoverzichtelijk kluwen van talloze posts waar geen kat haar jongen nog kan in terugvinden. Voor de opleiding : 'hoe-stuur-ik-een-discussie-in-één-welbepaalde-richting' is-ie cum laude geslaagd. Geef toe, dergelijk vakmanschap is niet iedereen gegeven.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 december 2013 om 06:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of net iets anders verwoord :
Citaat:
![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 december 2013 om 06:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Banneling
|
![]() En dan gewoon verder doen alsof er niks aan de hand is...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 december 2013 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vanaf de geboorte neemt de dimensie van de relaties tussen het kind en de omgeving totaal andere proporties aan en dit is ogenblikkelijk. Er is geen enkel mens met gezond verstand dit dit kan betwijfelen en dus op een rationele manier kan verwerpen. De enige reden waaom u deze redenering verwerpt is omdat het, opnieuw, niet in uw kraam past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over een zwangere vrouw en haar handelen, en u voert geen enkel werkelijk argument aan wat als verbod zou kunnen gelden om een vrouw niet de keuze te geven voor geboorte of abortus. Kunt u nu eindelijk eens daar op focussen, inplaats van onderhuids te verkondigen dat leven begint bij het ontstaan, bij de eerste celdeling die zal uitgoeien tot een baby en we dit leven dus vanaf dat moment moeten respecteren omdat we anders " ons mens zijn niet overstijgen door solidariteit"? Want daar komt dat halfslachtig religieus gewauwel van u toch op neer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om die hete brei danst Jan nu lang genoeg heen....afgelopen met die flauwekul ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom heb ik u eerder al gevraagd waar het geloof hier om de hoek kwam kijken. Bij mijn weten heb ik nergens een standpunt aangehaald, omkleed met redenen uit de bijbel, de kerkelijke leer. Ik zie niet in waarom een gelovige, naast zijn religieuze beweegredenen, ook geen rationele elementen zou kunnen aandragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op uw vorig commentaar reageer ik later wel, dit zal iets meer tijd vergen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euch en dat van die verloren zoon/dochter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zal het nogmaals stellen : Moeder die een ongewenst kind wenst te aborteren die ziet dat niet als mens ... dus in haar ogen zal ze al niks foutief doen In de ogen van JvdB en al die andere pro-life figuren is dat moord. Oplossing : Moeder laat het chirurgisch verwijderen en het wordt ingeplant in het pro-life vrouwmens dat het hardst staat te roepen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |