![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in : | |||
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Houden zo! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#685 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ne Mutlu Turkum Diyene ![]() Laatst gewijzigd door RealTurk : 15 oktober 2004 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#687 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Denkende mens DENKT tenminste , iets wat jij niet kan...
![]() |
![]() |
#688 |
Minister
|
![]() Wat is het verschil tussen een Vl Blokker en een zaklamp?
Een zaklamp werkt op batterijen en een Vl Blokker op mijn zenuwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Te beginnen met uzelf, een psychiatrische instelling zal u deugd doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! Laatst gewijzigd door odinkontakt : 16 oktober 2004 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Banneling
|
![]() Een allochtoon smeet op de 3de verdieping door het raam haar afval op straat, volledig ongegeneerd alsof ze zich in de Middeleeuwen waande.
De vieze troep was niet eens in een vuilniszak gedaan, maar in plastieke zakjes van de GB. Jawel, zomaar vanuit het raam op straat gekieperd ! Een allochtoon is geen mens maar een beest ! Wederom heeft dit gespuis me duidelijk gemaakt dat ik het volledig juiste beeld heb over hun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd leuk om hun hongerig gezicht te zien wanneer je smakelijk voor hun neus zit te eten en ze je met watertanden aankijken. Steeds weer een tijd vol genot voor me waarin ik duidelijk de spot drijf met ieder ramadampraktisant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Banneling
|
![]() En nog zoiets achterlijk van de marokkaan om mee te lachen : ze eten geen varkensvlees. Ik vroeg nog niet zolang geleden aan 2 makkaken waarom ze geen varkensvlees aten. Je moest eens weten wat een ridicul antwoord ik van hun kreeg !
Omdat ze geloofden dat er één of ander klein beest in het varken huisde die niet gezond is voor het menselijk lichaam. Hahaha. Ik vroeg hun welk beest of insect. Dat wisten ze niet. Ik vroeg hun waar dit ongedierte zich precies in het lichaam van een varken bevond. Dat wisten ze ook niet, ergens in het varken, vandaar dat we niets eten dat van een varken afkomstig is om zeker te zijn. Ik vroeg hun waarom, daar ze niet eens wisten over welk zogezegd schadelijk ongedierte in een varken het ging, ze toch wisten dat er in het varken "iets" zat. Ook daar konden ze niet op antwoorden haha, het werd gewoon aangenomen dat er "iets" in varkensvlees zit dat ongezond is voor de mens zonder dat ooit een Marokkaan het wetenschappelijk bewezen heeft. Gewoon een vermoeden. Djeezus, wat zijn allochtonen toch achterlijke dieren zeg ! Ik schoot bijna in de lach van hun onzin te aanhoren op m'n vragen. Laatst gewijzigd door Sunshine : 16 oktober 2004 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Banneling
|
![]() Ok Sunshine, wat mij betreft heb je die onzin over dat varkensvlees uit je duim gezogen; Aangezien ze geen varkensvlees eten omdat
* Varkens geofferd werden aan god en ik neem aan dat zij het, net als de Kelten/Galliërs( en heel de soep) zagen als een zonde om een offer aan een god te schenden. *Varkens zich vroeger in die contreien voedde met dood vlees en afval *Varkens toen verspreiders waren van epidemieën etc... Bovendien staat het ook vermeld in Levithicus, oude testament. 't Is dus niet enkel typerend voor de Islam. Strict genomen is het voor Christenen en Joden dus ook nefast om varkensvlees te eten. Een beetje moslim weet dit vast wel... dus zout maar op met je onzin. Laatst gewijzigd door Musketo : 16 oktober 2004 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |