![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Banneling
|
![]() Jij bent de eigenaar van Elsevier?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 februari 2016 om 16:09. |
![]() |
![]() |
#683 |
Banneling
|
![]() Jij hebt afgevaardigden die niet voor u werken??
Er is dus iemand op vrijwillige basis naar Rome getrokken omdat jij hem dat vroeg?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 februari 2016 om 16:17. |
![]() |
![]() |
#684 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede, toon me ook eens een gebied aan waar de multicul geslaagd is. Als je dat niet kan, dan weet ik alvast wie er hier aan 't lullen is.
![]() |
#685 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Canada, Nieuw-Zeeland, Australië, Singapore, Zwitserland, Luxemburg, NYC,... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 februari 2016 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 12 februari 2016 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
#687 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin mij een beetje zorgen te maken, als je het gaat voorstellen als een grote revelatie dat mensen en/of organisaties proberen wikipedia & afgeleiden te manipuleren. Is dat écht nieuws voor jou ? Dan heb je wellicht tien jaar in een grot of in de ton van diogenes verbleven. Maar uiteraard is dat voor de ware, oprechte, gemotiveerde conspiracy nutter het bewijs dat de kwade krachten alles vervalsen en dat je dus maar je info moet gaan halen bij KKK volk & consoorten. Mag ik even opmerken dat je er in een boogje omheen lult dat xanderniews een bullshit website is en dat die onnozelaar van een wisniewski een notoire gek is die denkt en beweert dat de maanlanding fake was ? |
|
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#692 |
Banneling
|
![]() Zonbron, serieus nu...
Jij hebt helemaal geen 'afgevaardigden' hè? Waarom zou je anders mijn vragen ontwijken? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 februari 2016 om 17:32. |
![]() |
![]() |
#693 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#695 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
|
![]() Ja, daar hebben ze 't ook geweten..., goed dat je die vergelijking naar het Europa van vandaag trekt, mbt tot een ongewenste massa-immigratie.
#697 | |
|
![]() Citaat:
Toon me eens één gebied in de wereld waar de multicul zo in de strotten van de bevolking wordt geduwd als hier, terwijl de meerderheid van die bevolking er tegen is. Ten tweede, toon me ook eens een gebied aan waar de multicul geslaagd is.
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in de Delhaize : geen enkel teken dat mensen gaan voedsel hamsteren in voorbereiding van de pogroms. Onze wijkagenten zitten nog steeds naar oude gewoonte pinten te pakken in café The Monico, de hulpagent zit nog steeds de hele dag in zijn grijze peugeot break te flitsen. All quiet on the western front. |
|
![]() |
![]() |
#699 | |||
|
![]() Citaat:
Het feit dat de Wiki-sites b�*rsten van de gemanipuleerde zion-leugens wist je dus ook al (?), en toch gebruik je het als ‘bron’ om mensen in diskrediet te willen brengen, die net die media-smeerlapperij etaleren.., wel wel. Wat zegt dat over jou dan ? Citaat:
Het wordt door zionisten zélf open en bloot toegegeven (links niet geopend?) dat ze Wiki manipuleren en toch doe je dat hier af als ’n hoax ?? Heb je nog zo’n doortrapte grollen in je hoed zitten ? Dolle pret alvast. ![]() Citaat:
![]() En wat die Wisnewski betreft, er zijn meerdere maanlandingen geweest en als je daarover een en ander opzoekt, blijken er toch links en rechts wat steken los te zitten en lijkt hij niet de énige te zijn die meer dan terechte vragen stelt: 10 Reasons the Moon Landings Could Be a Hoax http://listverse.com/2012/12/28/10-r...uld-be-a-hoax/ Je mag die NASA-fails ntl steeds pogen te ontkrachten, maar dan liefst niet met een Wiki-bron als referentie, die zijn naar ’t schijnt nogal 's onbetrouwbaar gebleken… Idem dito met 9/11, maar daar kan je ongetwijfeld zelf je huiswerk eens doen. Tip: http://www.ae911truth.org/ Kortom, je bent weeral ’s voor de zoveelste keer – oei - gestruikeld over je eigen getrol, Failing Panda.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 12 februari 2016 om 20:37. |
|||
![]() |
![]() |
#700 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat jij hier doet, als een gediplomeerde jezuiët trouwens, is het feit dat wiki door zijn formaat per definitie onderhavig is aan pogingen tot manipulatie zou maken dat hun credibiliteit weg is. Uit de praktijk blijkt echter dat die pogingen om de boel te belazeren snel tegenwind krijgen, het systeem blijkt vrij goed te werken zonder dat religioten, yogische vliegers en andere nietsnutten en bedriegers de brave burger bij zijn kloten kunnen hebben. Citaat:
Citaat:
Van mijn part mag je met je vriendjes blijven beweren dat de maanlanding een hoax is, dat de joden het bankwezen internationaal manipuleren om zo via een NWO orde de boel te manipuleren, dat de illuminati ons al honderden jaren regeren, dat de EU bestaat uit zionazi's, dat er ondanks dat er niks te zien is in de straten van de steden er volgens jou een genocide bezig is, who cares. Bouw je eigen vliegende schotel en ga op de dark side of the moon wonen van mijn part. Met jouw inzicht in al deze materie kan dat nauwlijks een probleem vormen toch ? |
||||
![]() |