![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ooit eens eene op ne woensdagachtermiddag en avond uitgespeeld... Maar het is inderdaad rekening houden met alles en het overzicht niet verliezen, je moet je troepen op sterkte houden, je stedden gelukkig (voor de productie) en je wetenschappelijke evolutie onder controle houden en correct sturen (om zo snel mogelijke de juiste wapens te kunnen ontwikkelen) het is geen shoot m up game he, dit is pure strategie Als je de invloed van je steden bvb, maximaal kunt maken, dan vallen er soms steden van de vijand zonder slag of stoot. Die vallen dan onder uw invloedsfeer en bekeren zich spontaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Best gek hoe ze het niet aan de winkels wisten te leveren in bulk door die chips. De online verkoop gedomineerd door scalpers en daar konden ze jarenlang geen work-around tegen verzinnen na éénmalig gefopt geweest te zijn? De consument is de dupe ervan initieel, maar doorgetrokken naar de lange termijn Sony zelf toch ook?
Mijn enthousiasme voor console-gaming is volledig weg. Foetsie. Nooit meer. Laatst gewijzigd door Weyland : 9 januari 2023 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou ja, ik ben een hypocriet. Pilaarbijtersinvloed uit het Noorden, wellicht. Ik game gewoon niet meer zoals ik dat vroeger deed tout court.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de Xbox met SDD iets van een 600 euro kost, dus die PS5 mag inderdaad niet meer kosten dan dat. Nu Playstation is niet de enige die problemen heeft met de chips, PI is al bijna een jaar niet meer te verkrijgen in Europa. Ik wacht zo ook al 2 jaar tot ze de Atari console eens naar Europa gaan brengen, ik vrees dat dat niet meer gaat gebeuren, enkel verkrijgbaar in de us. Zelfde voor een WiiM Pro , de mini is al verkrijgbaar in Europa, maar die heeft net die dingen niet die de pro wel heeft. Allee via Amazon US zou het wel moeten lukken maar dan betaald ge weer veel te veel invoer en BTW. Komt op bij de 200 euro waar hij beschikbaar zou moeten komen voor iets van een 180 allee zal nog maar even geduld oefenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die 5 is dan voor de vuilbak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Xbox S versie is momenteel gemakkelijk te verkrijgen, de X versie nog altijd moeilijk. De Atari Flashback is nu wel vrij te koop op oa amazon.nl en de Wii interesseert mij eigenlijk niet zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://atari.com/products/atari-vcs-onyx-all-in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar lijkt mij nogal duur voor wat het kan: ofwel oude Atari VCS games ofwel pc games (mits bijkomende kosten). Dat kan ook op een gewone pc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke game speel jij nu?
Een machtsspelletje
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stratego?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Europees Commissaris
|
![]() Dead Space Remake.
De Ishimura blijft een enge plek.
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dead Space Remake is Ridiculously Good... De USG Ishimura blijft inderdaad een enge plek. Dead Space Remake | Die Ankunft auf der USG Ishimura Veel spelers gaven het vrij snel op in de vorige DS games daar er best moeilijke stukken inzaten. Zij zijn uit te spelen zonder aankopen te doen. Het gebruik van een MS 360 controller zoals ik eerder schreef kan wonderen doen bij sommige puzzels. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben een tijdje terug met Halo begonnen. Had de games nooit gespeeld.
Ik moet sowieso nooit de nieuwste en mooiste games spelen. Mij gaat het om de ervaring. Je hebt hele goeie games die je met een emulator op een pc van 1999 kan spelen. Of op een android smartphone (aanrader!)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Europees Commissaris
|
![]() next