![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deed dat ook bij mijn ouders, en zag die momenten bevestigd als ik later door hun gemeenschappelijke foto's en super 8 filmpjes rommelde. Cheers mate!
![]() |
![]() |
#682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan Jay-P en alle anderen: bedankt mensen. Het doet deugd steun te krijgen. Ik kom hier nu wel zwanzen en zo maar dat houdt gewoon mijn gedachten gaande.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 september 2020 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook van mijn kant uit mijn oprechte deelneming Libro.
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Svennies; probeer de mooie herinneringen aan uw vader, moeder en zus vast te houden. Het is hard om zoveel dierbaren te verliezen! En dat weet ik uit ervaring. De pijn blijft, ondanks dat velen zeggen dat de pijn minder wordt. Maar dat zijn mensen die het zelf niet meegemaakt hebben. Ik ken je niet maar ik hoop dat je nog mensen om je heen hebt zodat je niet helemaal alleen bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ "Libro": oprechte deelneming.
Goede moed en sterkte toegewenst.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook voor jou goede moed en sterkte, hé, "Svennies".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als enig kind begrijp ik hoe je je daarbij voelt. Mijn familie is ook sterk uitgedund. Ik heb gelukkig mijn gezin.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse componist, singer-songwriter, saxofonist, arrangeur, producer en mede-oprichter van Kool & The Gang, Ronald Nathan Bell, is gisteren in zijn woning op de Amerikaanse Virgin Islands op 68-jarige leeftijd overleden. Bell werd geboren in Youngstown, Ohio en was de zoon van bokskampioen Robert 'Bobby' Bell. Vader Bell was regelmatig op tournee en bracht wel eens jazz-elpees mee naar huis. 'Bobby' Bell raakte bevriend met Miles Davis en Thelonious Monk. Door de jazz-muziek van zijn vader raakte Ronald op jonge leeftijd ook geïnteresseerd in muziek. Hij werd beïnvloed door Miles Davis, John Coltrane en Cannonball Adderley en leerde zichzelf saxofoon spelen door te luisteren naar platen van Lee Morgan, Art Blakey en Wayne Shorter. De familie Bell verhuisde naar Jersey City, New Jersey in 1960. Vier jaar later traden de jonge Ronald Bell en zijn broer Robert 'Kool' Bell toe tot een buurtgroep, die jazz, soul en funk speelde. Aanvankelijk onder de naam The Jazziacs en later als The New Dimensions, The Soul Town Band en Kool & The Flames. in 1969 werd de groepsnaam gewijzigd in Kool & The Gang. Ronald Bell componeerde, arrangeerde, produceerde een groot deel van de populairste liedjes van Kool & The Gang. Zijn invloed op het specifieke geluid van Kool & The Gang kwam tot uiting in de blazers, basgitaar, synthesizer en zang. Hij schreef (samen met broer Robert) en produceerde vele hits, waaronder 'Celebration', 'Cherish', 'Jungle Boogie', 'Summer Madness', 'Ladies Night', Get Down On It', 'Big Fun', 'Joanna', 'Fresh' en 'Open Sesame'. Ronald Bell ruste in vrede! .
![]() |
#689 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Patrick Davin, overleden op 09/09/2020.
Belgian orchestra conductor Davin was a pupil of René Defossez, Pierre Boulez, and Peter Eötvös. He helped many contemporary composers create their works, such as Philippe Boesmans, Henri Pousseur, Bruno Mantovani, Jean-Louis Agobet, Marco Stroppa, and Vinko Globokar. He served as musical and artistic director of the Orchestre symphonique de Mulhouse from 2013 to 2020. In July 2020, he became director of the music department of the Royal Conservatory of Liège. Patrick Davin died in Brussels on 9 September 2020 at the age of 58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dame Diana Rigg.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zij had die titel "dame" zeker verdiend!
Emma Peel, fantastisch. Ik dacht niet dat ze dit zou kunnen overtreffen. Maar als Olenna Tyrell vond ik ze echt buitengewoon. Wat een actrice!
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toots Hibbert, de frontman van de Jamaicaanse ska- en reggaeband Toots & The Maytals, is in de nacht van vrijdagnacht op 77-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de band bekendgemaakt op Twitter.
Met zijn band scoorde Hibbert in de late jaren zestig vele hits en was daarmee van grote invloed op de wereldwijde populariteit van reggae. In 1968 bracht hij het nummer Do the Reggay uit, het eerste nummer waarin de naam van het genre wordt gezongen. Hij wordt daarom ook wel de onofficiële naamgever van de reggae genoemd. De zanger werd kort geleden opgenomen in een ziekenhuis in Kingston. Zijn doodsoorzaak is niet officieel bekendgemaakt.
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Emma Peel inderdaad fantastisch. Diana Rigg RIP
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2020 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien verwar je met Stevie Lee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Iraanse worstelkampioen Navid Afkari (27) is zaterdag geëxecuteerd nadat een veroordeling voor het doodsteken van een beveiliger tijdens de anti-regeringsprotesten in 2018, melden lokale media.
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaans-Duitse seksonderzoeker en feminist Shere Hite is in Londen op 77-jarige leeftijd overleden. Ze verwierf wereldwijd bekendheid in de jaren 70 met haar studie The Hite Report, naar de vrouwelijke seksualiteit.
Het boek werd een bestseller; er werden sinds 1976 meer dan 50 miljoen exemplaren van verkocht. Hite schreef onder meer dat vrouwen vaak niet opgewonden raken van penetratie. Ze stelde dat vrouwen veel makkelijker tot een orgasme komen door masturbatie dan door penetratie. Het werk wordt gezien als grensverleggend, omdat voorheen de rol van de man vaak centraal stond: "Shere Hite stelde voor het eerst het vrouwelijk genot op de eerste plaats", zegt de Britse feminist Julie Bindel tegen The Guardian. Volgens The New York Times zorgde The Hite Report voor een "revolutie in de slaapkamer". Kritiek Er was ook kritiek op het werk van Hite. Voor haar onderzoek stuurde ze 100.000 enquêtes naar vrouwen, waarvan ze er 4500 terugkreeg. Op basis daarvan stelde Hite onder meer dat 95 procent van de vrouwen zich emotioneel en fysiek misbruikt voelde door hun echtgenoot. Volgens critici was de steekproef niet representatief, doordat waarschijnlijk vooral erg ongelukkige vrouwen de enquête hadden ingevuld. Ook zagen veel conservatieve Amerikanen haar als een gevaar voor het gezinsleven. Hite ontving doodsbedreigingen en verhuisde daarop naar Duitsland, waar ze met een Duitser trouwde. Ook nam ze de Duitse nationaliteit aan; ze vond Duitsland opener en toleranter dan haar geboorteland, de VS. Hite woonde de laatste jaren in Londen bij haar tweede echtgenoot. Ze leed al een paar jaar aan alzheimer en parkinson.