![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Banneling
|
![]() Ben je zot??? De polititie heeft wel wat anders te doen...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 14 april 2020 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De ordehandhaver kan dat niet beoordelen. Voor het tweede geval verwijs ik naar de ellenlange lijst FAQ van de overheid. https://www.info-coronavirus.be/nl/faq/ Duidelijk en zeker makkelijk is het niet. Bovendien gaat het hier om verduidelijkingen van door overheid opgelegde regels. Trouwens er bestaat heel wat discutie over de rechtsgeldigheid van die verduidelijkingen, die de onvolkomenheid van die regels bevestigen. Bovendien door wie worden die "verduidelijkingen" gecontolleerd en goedgekeurd? Men moet vaststellen dat er onder de rubriek " Kan ik individueel sporten of een wandeling maken? " niets over rustpauzes staat. Na enig zoekwerk kon ik wel de door U aangehaalde passage wel ontdekken in de rubriek "Zijn er uitzonderingen op verplaatsingen?" Wees nu even ernstig. Welke kat kan hier nog haar jongen vinden? En daarmee is dit thema voor mij afgesloten.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 14 april 2020 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een achterpoortje is gebruik maken van de bestaande wetgeving en daar ergens een onbedoeld hiaat in vinden. Perfect legaal maar ergens toch 'verwerpelijk' te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu voor een redenering ? Ofwel kan die dat ofwel kan die dat niet, niettemin is het een geval van inbreuk Dat zou hetzelfde zijn alsof men met 1 kg van een bepaalde (niet zo bekende) stof A die op de lijst van verdovende middelen staat onderweg is en tegengehouden wordt. De ambtenaar in kwestie moet dan ook op de hoogte zijn of over een uitgebreide testkit beschikken om de inbreuk vast te stellen. Gij zegt : ah niet vast te stellen dus achterpoortje Neen da's gewoon een strafbaar feit dat in dit geval niet werd opgemerkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik gaf een voorbeeld. Geen actueel geval. Ik weet wel dat geen enkele politieman iemand kan beletten een voorschrift bij een huisarts op te halen omdat die agent niet kan vaststellen dat de patient in kwestie een onmiddellijke behoefte aan het medicament heeft of enkel zijn bestaande voorraad ermee zou willen opvullen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat hij dit zegt, dat sommige maatregelen een strikte juridische grond missen, is het aanreiken van ontsnappingsroutes (vrij vertaald achterpoortjes) aan overtreders. Ik blijf bij mijn standpunt, dat het oa zijn taak is om een en ander sluitend te maken, ipv reclame te maken voor ontwijking en ontduiking van de maatregelen.
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieagent kan zelfs stante pede, dag en nacht een dokter opvorderen om een medische toestand te laten attesteren. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 april 2020 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Banneling
|
![]() Het zoveelste bullshitverhaal aan het lezen van deze man....
Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2020 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat flitsen en drones bedienen, dat is lastig werk.
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Banneling
|
![]() Ik zie een 'opgevorderde dokter' een man die beweert aambeien te hebben al onderzoeken aan de kant van de weg....
Die verhalen hier altijd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ging de discussie niet over... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Banneling
|
![]() "Een politieagent kan zelfs stante pede, dag en nacht een dokter opvorderen om een medische toestand te laten attesteren.[/quote]"
Over deze zin gaat het. Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2020 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had het geen drogreden genoemd en had dat begrip niet uitgehold Citaat:
Geef dat dan gewoon toe Citaat:
Dit slaat mijn part op niks mijn excuses Anselmo ...hier zat ik er gewoon compleet naast en zag het los van maatregelen. Laatst gewijzigd door praha : 14 april 2020 om 13:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan dat perfect hé Niks verhinderd hem om beter omschreven gaswetten uit te vaardigen of het verdomme uit te leggen desnoods via preventiecampagnes, borden, weet ik veel |
|
![]() |
![]() |