![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje ik schreef ergens:
Citaat:
Geeft gewoon toe dat u en uw partner kicken op deze vorm perversie, dit geldt ook voor heterokoppels. Deze draad gaat over “bewijs dat” niet over het "aanvaarden van" of vergis ik mij. Wat mensen in hun slaapkamer uitrichten maakt niets uit, op voorwaarde dat niemand daar schade van ondervindt. Als u de uitgang als ingang wilt gebruiken is dat uw probleem, als uw partner daarmee akkoord gaat hoeft u aan niemand verantwoording af te leggen. Ik heb meer het gevoel dat u met uzelf in de knoop ligt, niet doen, daar wordt niemand beter van. Aanvaard gewoon uw geaardheid en ga verder met uw leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is zowat 200 topics geleden al eens vernoemd geweest. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
... is het niet de Koekoek? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus schreef:
Citaat:
![]() ('tis maar om snel aan de 50 te geraken hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stelen een waardeoordeel????? Stelen is het zich onrechtmatig toeëigenen van iemands bezittingen; dat heeft niets met een waardeoordeel te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tegennatuurlijkheid van homoseksualiteit wordt hiermee onderstreept. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de lichamen van homoseksuelen in de loop der tijden zouden geëvolueeerd zijn naar één of ander soort onbestemd wezen, zou er van die aantrekkingskracht die aan de basis van homoseksualiteit ligt geen sprake meer zijn. Homoseksualiteit is nu eenmaal een deel van de natuur, en hoe je je ook in bochten wringt, er is niets dat daar ooit iets aan zal kunnen veranderen. Denk toch een klein beetje na voor je die flauwekul hier zomaar op het forum gooit.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foutje Raf.
Eksters stelen niet, zij verzamelen materiaal voor de bouw van hun nest. Ze hebben daarbij ook de voorkeur voor blinkende voorwerpen (zilverpapier ed.), als daar al eens de ring van uw vriend bijzit is dan toeval. Het beest kan niet weten dat de ring aan iemand toebehoord. Als ze daarentegen nestmateriaal van buurvrouw ekster gaat stelen lijkt dat voor mensen inderdaad op stelen. Maar kunt u bewijzen dat het beest dat ook beseft. ('tis maar om snel aan de 50 te geraken hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Minister-President
|
![]() Een "discussie" waar ik na 47 pagina's nog geen enkel argument teruggevonden heb dat homo's pervers zouden zijn. Ook zaken als Jan me zou herinneren dat het homohuwelijk niet zou goedkeurd worden in deze legislatuur daar het niet goed ligt... ha ha ha zelfs goegekeurd door de christendemocraten. Wacht nog steeds op die herinnering...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Europees Commissaris
|
![]() even helpen om aan de 50 te raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit sympathie op naar 50! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Minister-President
|
![]() 48... 49.....50 nog effes geduld en ik denk dat we het eerste jubileum van een topic van dit forum kunnen vieren. Op naar de 50!!
|
![]() |
![]() |