![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet zou inderdaad moeten zijn dat een gedrag zoals dat van Nahel direct toelaat om dodelijk geweld te gebruiken. Maar daar hebben linkse gutmenschen allang stokjes voor gestoken in hun waan dat hoe meer je crapuul crapuul laat zijn, hoe beter de maatschappij wordt. Omdat zij nog steeds in de illusie leven dat dat crapuul "een goeie maatschappelijke aangeboren visie" heeft, zoals wij dat hebben/hadden. En die witte gutmensch niet doorheeft dat dat ONZE CULTUUR was, en dat zoiets niet aangeboren is bij makakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De smoes dat hij wilde stoppen en neergeschoten is, is het makakkenverhaal, maar iedereen ziet dat die auto in volle vaart versnelt. In elk geval is het goed dat Nahel dood is, welke er ook de oorzaak van was. Zoals al die makakken roepen "wij willen gerechtigheid voor Nahel", terwijl hij die gehad heeft met die kogel. Nahel was een stuk crapuul dat niet de intentie had om respectvol in onze maatschappij te leven, daarvoor is het dus beter dat hij dood is dan levend, meer moet dat niet zijn. (en nee, het is niet omdat Nahel een immigrant is: had Nahel een brave jongen geweest, dan ware het beter geweest dat hij leefde, en dan zou hij nog leven ook). Zelfs al mocht, volgens de wet, Nahel niet doodgeschoten worden, en zelfs al wilde die agent dat in de grond niet, dat heeft allemaal geen belang: dood crapuul is ALTIJD BETER dan levend crapuul. Het gaat hem niet over het doden, of de precieze daad en omstandigheden, maar om het BILAN: een dood crapuul is positiever voor de rest van ons, dan een levend crapuul. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2023 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad altijd een gigantische fout geweest, om te decoloniseren zonder te extermineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven, in een democratisch debat hoort zoiets niet, maar aangezien mensen als Breivik wettelijk de mond worden gesnoerd, grijpen die naar wat drastischer manieren om proberen het democratische debat weer op gang te trekken. Vergelijk wat Breivik deed met de moord op Pim Fortuyn. Nog eens, in een intellectueel eerlijk democratisch debat doe je zoiets niet. Maar in een gemuilkorfde democratie is dat eerlijke debat toch al grotendeels vervalst. Stel dat ik een partij zou willen oprichten die een burgerlijke genocide mogelijk wil maken. Ik ben er zeker van dat ik geen recht zal hebben op een sereen debat in de democratische arena. Ik ben er zelfs zeker van dat ik zware problemen zou krijgen, gewoon voor het willen uitoefenen van een democratische beweging. Daaraan zie je dan dat de democratische manier om tot beslissingen te komen, naar de vaantjes is, en dan blijven er enkel methoden als die van Breivik over he. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2023 om 06:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw puntje 3 gaat echter uit van de premisse dat de autochtonen zich verdedigen. Mijn puntje 4 gaat uit van de premisse dat we dat stadium al voorbij zijn, en zich de autochtonen niet meer verdedigen, wegens geen enkele zin meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, ik had dat wel begrepen. Uw puntje 4) is juist, in de zin dat door het Petain regime van "islamo-gauchisme" er collaboratie is geweest met de invasie legers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt niet iemand tegenhouden door achter hem te staan, je moet voor hem staan en dan maak je jezelf kwetsbaar. Wat jij zegt is dat die politieman zich maar niet voor iemand moet stellen als die wil wegvluchten, je begrijpt toch ook wel dat dit een domme stelling is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest hij toen gestopt hebben werd hij gewoon opgepakt zoals de vele keren voordien, hij wist perfect wat er gaande was en had ervaring ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men verwart rich met middle-class/"normale mensen"/doing ok. Rich is een trede "up". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat gezegd, de "normale middenklasse" zou stukken comfortabeler kunnen leven mochten ze niet moeten opdraaien voor zij die niks doen EN BIJNA EVEN GOED LEVEN. Wat niet normaal is, is om "normaal" te kunnen leven (eten, woning, verzorging) zonder dat je je kas hebt afgedraaid of zonder dat je zodanig rijk bent dat dat zelfs niet meer moet. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2023 om 13:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is schande uitbuiting om uit te buiten i.e. grenzeloze verrijking op kap vh proletariaat. Citaat:
Citaat:
Moesten die veel minder taksen 'ontduiken' zou de situatie voor werkende loonslaves er alleszins anders uitzien. Neem nu bvb. een land als Thailand. Not so sure dat men er met 'hard werk' het er stukken comfortabeler heeft. Of Mumbai: vertel daar maar eens dat ze met hard werken er "zullen komen". Citaat:
En waarom is dat niet normaal? Het is gewoon het nieuwe normaal. Ik zou zelfs zeggen: wees blij dat er nu niet meer uitgebuit werd zoals vroeger. En dat men niet zoals in de sweatshops etc. hard moet werken om simpelweg niet om te komen van honger. Laatst gewijzigd door bembem : 10 juli 2023 om 14:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#693 | |
|
![]() Citaat:
Niet-werkenden werkbekwamen die profiteren van de arbeid van iemand anders zijn even erg dan multi-nationals die kartelafpsraken maken, en zo mono- en oligopolies installeren. Belastingen innen is "iets voor niets." Of toch minstens, iets voor steeds maar minder. Belastingen innen is pure gelegaliseerde diefstal, dus daar moet je je peilen niet naar richten. De vijand van de werkende mens is zowel onder hem als boven hem te vinden, als je begrijpt wat ik bedoel.
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#695 | |
|
![]() Citaat:
Maar af en toe eens kalmaan doen, mag zeker. Ik snak er naar....
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets met profiteren maar met automatiseren te maken.
![]() |
![]() |
#697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag dat, maar niet komen zagen dat de huisbaas moeilijk doet als de huur niet betaald is, het digitale pakket is afgesloten, geen krediet meer is in de kroeg, en dat de kasten leeg zijn
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die mensen ervoor zorgen dat de "waarde van arbeid" vernietigd wordt, maar tevens veel arbeid VAN ANDEREN nodig hebben.
Dat is met andere woorden een onhoudbaar systeem, omdat uiteindelijk niemand nog wil gaan werken om daar eigenlijk niet veel tegenover MEER te krijgen dan als die dat niet zou doen. Als je alles wat je nodig hebt, vanzelf krijgt (maar waar komt dat vandaan he), en als dat produceren U eigenlijk niet veel meer oplevert (omdat uw productie grotendeels moet afgeroomd worden door zij die niks bijdragen), dan is er geen reden meer om gaan te werken. En als iedereen dat doet, dan stort dat kaartenhuisje ineen he. Want verzorging, voedsel, en zo voort komt niet uit de lucht vallen maar is het product van werken. Als niet genoeg volk dat doet, dan heeft niemand nog iets. Citaat:
De grenzeloze verrijking is grotendeels het geval van zij die niks doen. De TOTALE FLUX van welvaart die naar "zij die niks doen" gaan is veel en veel groter dan de flux die naar een paar "heel rijken" gaat, en die paar heel rijken zijn dat op 2 mogelijke manieren: 1) door plakkerige vingers te hebben in de stroom naar "zij die niks doen" (kortom, met staatscontracten) 2) door iets gedaan te hebben dat enorm veel welvaart heeft voortgebracht (de enkele biljonairs). Kijk naar een Bill Gates of een Steve Jobs of een Elon Musk, dat zijn mensen die vooral enorm BIJGEDRAGEN hebben aan de welvaart van de maatschappij, en tevens de chance en het inzicht gehad hebben om daar een deeltje van mee in te pikken. De enkele "heel rijken" zijn veel minder een probleem dan de gigantische hoeveelheid "zij die niks doen en alles krijgen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een liberty right he, geen claim right. Eigen leven mag men produceren (ttz, men wordt niet geexecuteerd omdat men een kleine heeft gemaakt), maar men moet niet gaan eisen dat de maatschappij die in leven houdt natuurlijk. Eerder omgekeerd, de maatschappij zou het moeilijk moeten maken om uwe kleine in leven te houden. Enkel zij die erin slagen, zijn dan de winnaars en dat beperkt de proliferatie van miserabelen.
|
![]() |
![]() |