![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#682 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het blijft een leugen. Er is geen enkel bewijs dat musk de intentie had een hitlergroet te brengen. Die beweging is niet relevant. De intentie is bepalend.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 januari 2025 om 00:17. |
|
|
|
|
|
|
#683 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Waalse politie agente haar Hitlergroet was meer dan overtuigend !
|
|
|
|
|
|
#684 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De beelden die ik van Musk die een Hitlergroet brengt gepost heb zijn niet gemanipuleerd, kijk er eens goed naar. ![]()
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 januari 2025 om 00:24. |
|
|
|
|
|
|
#685 | |
|
|
Citaat:
Wat is hier fake aan? Niets. De leugen is dat Musk de intentie had een hitlergroet te brengen. Vorte, smerige leugen.
|
|
|
|
#686 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De ‘foto’ van Taylor Swift is fake Gunter. U post fake foto’s.
|
|
|
|
#687 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Es spricht der Führer.
|
|
|
|
|
|
#688 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#689 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#690 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Uw beelden zijn door de Woke molen van de linkse brigade gehaald om als echt verkocht te kunnen worden, alleen de kiekens lopen daar nog in. |
|
|
|
|
|
|
#691 | |
|
|
Citaat:
Daarom ook dit filmpje; https://x.com/AutismCapital/status/1...259420081?mx=2 Context is belangrijk, om intentie te duiden. Jij liegt. Maar mijn hart gaat ook uit naar U hoor. Zelfs!
|
|
|
|
#692 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belachelijk, het is gewoon de stijl van Musk zo te gesticuleren. Als men trouwens de beweging analyseert slaat hij eerst met zijn hand op zijn hart streek en steekt dan zijn hand omhoog naar de aanwezigen. Ik heb dat Hitler nooit zo weten doen.
|
|
|
|
|
|
#694 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat terzijde. Het feit dat Nederland calvinistisch is en vastzit in zijn eigen gelijk heeft er mede voor gezorgd dat de Nederlanden gescheiden zijn (de Vlaamse bekrompenheid ook wel, hoor). Die gidslandmentaliteit kwijtspelen is wat nodig zou zijn om dat mogelijk te maken, want met onze cultuur (met ook onze gebreken) is niets mis. In België hebben tenminste veel Joden de Duitse Bezetting overleefd. Belgen beseften tenminste dat de nazis niet deugden en hun wetten te negeren waren indien mogelijk. Indien Belgen allemaal een IQ van 130 hadden en een stalen discipline, dan ja, dan konden we het aan Nederlanders eloquent verwoorden om hun meer tot zelfbesef te doen komen. Zoals het nu loopt zouden ze eerder hun wil aan ons doorpushen en het zelf niet eens door hebben. Ik hou van Holland, maar ik weet dat dit een groot obstakel is. Misschien dienen ze - net zoals wij - massaal te ontkerken eerst. Wij hebben de RKK gedag gezegd en hen getemd. Zij nog niet. Paradoxaal gezien, echter, zijn de strengste calvinisten vaak het meest begripvol, net als atheïsten. De tegenpolen. Wat middenin zit is vaak onverdraagzaam. Het probleem van Nederland. Laatst gewijzigd door Weyland : 25 januari 2025 om 10:39. |
|
|
|
|
|
|
#695 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De liefste Belg die ik ken is van adel en een trotse Franskiljon. Vlaamse, Nederlandse en Luxemburgse afkomst. Ze hoort tot de elite, maar is enorm bescheiden. Hetzelfde volk dat de Belgische Revolutie op poten heeft helpen zetten. Het vertelt weinig over iemands inborst.
|
|
|
|
|
|
#696 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sinds DJ Trump voldoende bijbels afgelebberd heeft en in China zelfs een eigen editie liet maken, speelt dat allemaal geen rol meer: "vergeven én vergeten".
|
|
|
|
#697 | |
|
|
Citaat:
Ik heb altijd volgehouden dat een partij die zelf verkiezingen organiseert en vervolgens klaagt over gestolen verkiezingen of liegt, of toegeeft dat ze te incompetent zijn om eerlijke verkiezingen te organiseren. Verkiezingen die door fraude gewonnen worden worden normaal gesproken eigenlijk altijd door de zittende partij gewonnen. Maar misschien zijn de democraten wel gewoon te incompetent om te poepen dan.
|
|
|
|
|
#698 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denkende aan alle zotte dingen waar in de loop der tijden nogal wat al dan niet zelfverklaarde normale mensen in mee stemden (en erger), prijs ik mezelf gelukkig 'gene normale' te zijn. Elke dag een beetje méér gelukkig, eigenlijk/zelfs.
|
|
|
|
#699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoewel er volgens mij zeer velen, vooral in de media, zeer goed weten wat Musk deed en niet deed, maar gewoon van de gelegenheid profiteren om te proberen hem zwart te maken. Tevergeefs natuurlijk, ik vermoed dat Musks populariteit door dit soort domme aanvallen serieus toegenomen is.
|
|
|
|
#700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ga inderdaad NIET pretenderen te wéten wat er in het hoofd van Mr. "Dark Gothic MAGA" zo allemaal omgaat, tenzij hijzélf daar expliciet uitsluitsel over geeft, via tweets of met z'n eigen stemgeluid of op enigerlei andere wijze. Wat ik inmiddels wél begrepen heb, is dat er in God's Own Country een aantal very fine people van de soort waar ik liever vér weg van blijf, bijzonder in hun nopjes zijn met de 'onhandigheid' van Elon Musk. Ik vermoed dat 'we' nog wel zullen zien waar dat toe gaat leiden.
|
|