![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Give it a try! [email protected][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 3 juni 2005 om 22:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Banneling
|
![]() De volgende text schrijf ik van buiten, het werd op 7-8jarige leeftijd in mijn hoofd ingestoken :
Soyuz nerushimij respublik svobodnij Splotila naverk velikaja Rus, Da zdravstvuet sozdannij volej narodov, Edinij moguchij Sovetskuj Soyuz! Slavsja otechestvno nashe svobodnoe Druzhbi narodov edinij oplot Partija Lenina Sila narodnaja Nas k torzhestvu Kommunisma vedet Vo mrake sijalo nam solnce svobody No Lenin velikij nam put pzaril Na pravoe delo on podnjal narodi Na trud i na podvig on ih vdohnovil Slavsja otechestvno nashe svobodnoe Druzhbi narodov edinij oplot Partija Lenina Sila narodnaja Nas k torzhestvu Kommunisma vedet |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er staan een paar detail foutjes in uiteraard, betreffende GOSS plan, maar Rusland komt er zeker bovenop. Het is een mooi land, en ze hebben volgens mij alle kansen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze U graag op bezoek gaan zien komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Banneling
|
![]() Toen ik Rusland in 1992 verliet had ik gezworden om mijn voet daar nooit meer te zetten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als U zelf belet bent, dan mag U uiteraard iemand anders met mij meesturen, zoals het U belieft. Ik vind het een eer van met de persoon van Uw keuze kennis te mogen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als U mij toch toelaat van dat te zeggen, ik zie vandaag vooral het potentieel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Banneling
|
![]() ja. hier is die potentieel te zien :O
http://www.takt-tv.ru/video/pjanyj_n...m_%20plane.avi hij klaagt dat zijn loon al 6 maanden nie uitbetaald wordt :O en zijn collega is net wakker na een paar flessen vodka denk ik :0 ik denk niet dat hij in een bed geslapen heeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De beelden maken deel uit van de waarheid, zoals U zegt. Uiteraard moeten er ook andere beelden bestaan, die Rusland in een beter daglicht stellen. Ik ga vooral op zoek gaan naar die beelden. Citaat:
Het herstel is al bezig echter. De mooiste vrouwen ter wereld worden daar geboren. Hoewel ik daar natuurlijk niet over kan oordelen, zal dit ook het geval zijn met de mannen. De nieuwe reactoren zijn bezig online te komen. Citaat:
Laat ons hen een hart onder de riem steken en hen zeggen dat ze niet alleen staan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U bent de organisator van het forum, en ik respecteer dat. Ik ga mij trouwens terug wat met andere forums en mailing lists bezig houden. Dit forum is anders heel leuk geweest, maar ik denk dat ik binnenkort mijn lidmaatschap ga opgeven. Ik ga dan ook stilletjesaan beginnen aan http://new-politics.be of iets soortgelijks zoals http://belgium-politics.be, waar we uiteraard andere regels gaan stellen, en waar U ook op uitgenodigd zult worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet wat de laatste pagina's nog met homo adoptie te maken hebben, we gaan dus VOLLEDIG off topic.
Vanavond in Ter Zake is het onderwerp: homo adoptie met als gasten Staf Nimmegeers en iemand van de bisschoppenconferentie... Da laatste zal weer huilen zijn met de pet op zeker met hun argumenten.
![]() |
#698 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hf!
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat hier dus over homo adoptie voor alle duidelijkheid! Die topic kan toch ook in 2'en gesplist worden hé.
![]() |