![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De dogma's die de fysica/wiskunde aanhaalt zorgen ervoor dat de treinen rijden en dat jij nu op jouw pc kan lezen wat ik heb geschreven. De fysica is trouwens constant aan het experimenteren en dus op zoek om deze dogma's/axioma's met zoveel glijdende parameters te funderen om sluitende definities te kunnen maken of zelfs om zijn eigen axioma's/dogma's te kunnen onderuit halen. Waarom denk jij dat deze omverwerpende studies van Einstein die de fundamenten van de moderne fysica aanvielen een nobelprijs hebben opgeleverd? De dogma's van de kerk daarentegen...holala...daar wil ik mij zelfs niet aan begeven want ik weet hoe gevoelig jij daarvoor bent. Daarom en uit repect voor de gelovige katholieken en ook omdat ik een diep respect heb voor jouw belezendheid ga ik de aberaties die het gevolg zijn van de starre dogmatiek van de kerk hier niet publiekelijk afkraken.
![]() |
![]() |
#683 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie nog altijd niet goed in op basis van welke merkwaardige redeneringen men zou moeten stellen dat het heelal "gekromd" is... Is dat dan op de een of andere vastgesteld? Indien ja, dan mogen we redelijkerwijze aannemen dat bepaalde sondes uitgestuurd om iets over het heelal te weten te komen over een zekere tijd weer bij ons zouden moeten aanbelanden. Heeft men ze vanuit die optiek uitgevonden, uitgedacht en vervolgens uitgestuurd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zegt trouwens dat de ruimte geordend volgens onze wiskundige inzichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De natuur gehoorzaamt niet aan natuurkundige wetten, de natuurkundige wetten gehoorzamen aan de natuur. Op basis van observaties maakt de natuurkundige bepaalde wiskundige benaderingen. ________________________ I do not know what I may appear to the world; but to myself I seem to have been only like a boy playing on the seashore, and diverting myself in now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, while the great ocean of truth lay all undiscovered before me. Newton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk Jan,het was al veel vroeger bezig,deze scheiding.Maar door Descartes zijn filosofie werd het een algemeen feit in de westerse wereld.
![]() |
![]() |
#692 | |||||
Minister
|
![]() [quote=Jan van den Berghe]
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 16 augustus 2005 om 17:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Grellig]
Citaat:
![]() |
![]() |
#697 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 augustus 2005 om 02:26. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een turnster is ook "plooibaar". Toch loopt zij een pak sneller dan ik. Waarschijnlijk ook op Jupiter bev. Ik loop een pak trager op Jupiler inbev. Ik had nooit op het religieforum mogen posten. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de arena waar de ideeën met mekaar in de clinch gaan, is geestelijke pijn onvermijdelijk. Dat is de prijs die wij betalen voor de vrijheid van gedachte en de uiting ervan.
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
..............???
![]() |
![]() |