![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer jullie echte argumenten brengen zal ik daar zeker op ingaan. Maar zomaar jullie beweringen slikken, waarom zou ik? En op mijn argumenten gaan jullie toch nooit in, dus waar is het goed voor. Ik hier de laatste dagen zoveel vooroordelen gezien, inclusief racistische, dat ik de oefening voorlopig zinloos vindt. Spelen jullie maar gerust verder met sprookjes over boze joden en illuminati en aliens.
![]() |
![]() |
#682 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk ... want iets bewijzen via internet is nu ook niet bepaald wetenschappelijk (je noemt het zelf nep-bewijzen en nep-bronnen ... sja, tenzij je met de orginele paper kan afkomen van wetenschappelijk onderzoek ... wat helemaal niet evident is .. Niet naar bewijzen vragen is iets anders. Maar als je er om vraagt, en dat geldt echt voor iedereen hier, moet je ze ook ooit op een bepaald moment durven aannemen, of tenminste zeggen van 'oké, waar rook is is misschien vuur, ik geloof je niet klakkeloos omdat ik de bron of de lijst of wat dan ook onbetrouwbaar acht en ga zelf mee op zoek ... (naar 'bewijs') als blijk van respect en dat je de ander niet zomaar laat zoeken naar 'bewijs' om het dan met de grond gelijk te maken ...
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Banneling
|
![]() Groentje-18, wat doe je in het dagelijks leven? Werken, studeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
|
![]() Wat een ander probleem is:
De visies staan zodanig tegenover elkaar heb ik de indruk dat we werkelijk zijn verdeeld in 'kamp x' en 'kamp y' en een paar die daartussen liggen... Als kamp x afkomt met bewijs, dan is dat geen bewijs voor y want het is geschreven door iemand die duidelijk in kamp x zit ... En als kamp y afkomt met bewijs, is het er ook geen voor x omdat het geschreven is door iemand die duidelijk van y afkomt ... Is misschien altijd wel zo ... maar menselijke objectiviteit is nooit ten volle bereikbaar dus laten we gewoon proberen, gegeven onze subjectiviteit, er iets constructiefs van te maken. Om te beginnen kan dat al door wat meer termen te gebruiken die ervan betuigen dat u respect heeft voor de ander en zijn visie ... en neen, het is niet bewijsbaar welke termen dat dan wel niet zijn of nodig om daarover te discussiëren ... sommigen dingen, zoals dit, moet je gewoon doen op je gevoel ... Tenslotte willen we er allemaal beter uitkomen hé..., (De 'win-win'-fase) maar dat vereist ook wel dat we openstaan voor elkaar ...
![]() |
![]() |
#685 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2005 om 13:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | ||||
Banneling
|
![]() Rustig, rustig.
Citaat:
Citaat:
elkaar te begrijpen. Dat dat niet meteen gebeurt is niet erg, het heeft ook tijd nodig. Ik wil ook graag dat we elkaar begrijpen. Citaat:
er meer in 'leest' dan er staat. Dat meen ik echt. Citaat:
staat. Veel mensen zijn 'in denial" en dat mogen we ze ook niet kwalijk nemen. Maar we blijven knokken want ik heb niet zoveel zin in de wereldstaat die er aan komt.Natuurlijk hoef je ons (als ik dat even zo mag zeggen) niet op ons woord te geloven. Aan de andere kant sta je er ook niet echt 'open' voor vind ik en wijs je wel erg snel zaken af. met vriendelijke groeten Pindar |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
|
![]() Citaat:
Moeten we misschen idd eerst eens doen als we echt willen werken met 'harde wetenschappelijke' bewijzen die 'dwingen tot een bepaalde conclusie'?
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Minister
|
![]() il·lu·mi·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 feestelijke verlichting 2 het verkrijgen van geestelijk inzicht En dan een overgtypte quote van het bewuste boek van Fritzo: Citaat:
Duidelijk niet ge-illumineerd.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderen mogen er natuurlijk vanuit gaan dat esoterische boekskes (geschreven door racisten) en artikels in Humo de waarheid spreken, maar ik geloof toch liever een ander soort bewijzen. Dit even om Groentje-18 te plezieren ![]()
![]() |
![]() |
#690 | |
Banneling
|
![]() Wat wil je zeggen met die quote?????
Citaat:
Maar het laat heel goed zien hoe de illuminati te werk gaan. De film benadert de structuur van de illuminati het best. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Thus, I would consider this book useful for historical research and insight into elite global management methods while encouraging readers to be wary of the writer's theological perspective." Niemand zal ontkennen dat binnen de apenrots er 10, 20, 30 families de aller-allermachtigsten zijn. Logisch, mens-eigen. Alleen, niet vergeten dat deze mensen ook 'slechts' leven. Onderlinge afspraken? Waarom niet? Handjes boven het hoofd houden? Prima toch? Doen we allemaal [wel eens]. Dat dat bij hen gelijk op wereldschaal speelt, zegt genoeg over hun macht. Echter: het is altijd eigenbelang (familiebelang), geen satanistisch complot.
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#693 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijven satanisten. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jezus is niks anders dan een verwijzing naar de zon en heeft nooit bestaan. Zelfde voor o.m. Boedha en Krishna. Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 5 augustus 2005 om 13:34. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | ||
Minister
|
![]() Voor u blijven het satanisten, wel te verstaan. Voor mij 'slechts' mensen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 5 augustus 2005 om 13:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je naar bvb. de Acropolis kijkt, een kalkstenen gebouw, dan is de meeste schade niet veroorzaakt door 2000 jaar regenval, maar door de menselijke pollutie van de laatste 100 jaar. Verwering van kalksteen enkel en alleen toeschrijven aan regenval is dus "kwatsh", zoals elke 1e kanner geologie verdomd goed genoeg weet.
![]() |
![]() |
#698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je dat ik bedoel met 'satanisten'? met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
|
![]() Citaat:
Idd! Zelfs ik weet dat (dankzij de leerkrachten geschiedenis). ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |