![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 |
|
Burgemeester
|
Illwill,
Wat jullie moeten doen is de kansen grijpen die jullie aangeboden worden. De hulp aanvaarden die geboden word. Maar dat is niet wat jullie willen. Nogmaals, het is andersom. Een volgend plan is om langs de islam te stappen en dan kunnen zij het aan de politiek voorleggen. Zo ver komt het dan om onze politiek tot een dialoog te krijgen. Vinden dat allemaal bijzonder jammer maar wat moet je anders doen ? Kunnen toch moeilijk ook een bom maken hé...dat is nu niet van deze tijd...of net wel misschien... Blijven we dan blind voor de eigen tekortkomingen ? Iedereen weet ondertussen wel waar de klepel hangt maar wie doet er dan iets aan ?
|
|
|
#682 |
|
Burgemeester
|
Ik beslis niet op welke manier jij antwoord.
Nu doe je het weer.
|
|
|
#683 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kon jou misschien werk aanbieden, niet gevaarlijk en niet onderbetaald maar je wil niet...nogmaals ga dan op een ander bléren. Weet je wat, ga nog 10 jaar bléren en klagen ok. Jij hebt voor die gevaarlijke job gekozen (wat ik al niet geloof), je wilde toen ook al niet zeggen wat je wilde en wat je kon waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
#684 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat wil je nu eigenlijk indien je hulp weigert? Zeg gewoon wat je wil dan, gewoon klagen is het waar het tot nu toe op lijkt.
|
|
|
|
|
#685 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Werkweigerende.
Ik zag je gisteren tegen een blikje cola stampen, ik vroeg je "wat ben je aan het doen?" je antwoorde "verhuizen".
|
|
|
|
|
#686 |
|
Banneling
|
Eno weet niet wat hij wilt. Dat is mijn conclusie.
Volgens mij is hij gewoon te koppig overigens. |
|
|
|
|
|
#687 | |
|
Banneling
|
[quote]Ik wil werken in jobs waarin ik wil werken. Wat nog niet betekent dat ik bij jou in het openbaar ga solliciteren zonder te weten wat je te bieden hebt.
Citaat:
Ik klaag hier niet over toewijzing van werk tien jaar nadat je het nodig hebt maar over toewijzing van sociale woningen vier a vijf jaar nadat je ze nodig hebt. |
|
|
|
|
|
|
#688 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah, het was dus neen, je hebt geen werk en neen je wil niet werken?
|
|
|
|
|
#689 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Door jezelf in de schulden te steken met een lening ? Goed bezig hoor ! |
|
|
|
|
|
|
#690 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#691 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je de maatschappij wil veranderen moet je in de politiek gaan, maar dat doet hij ook niet. Awel dat komt ervan indien je onduidelijk bent en geen hulp wil.
|
|
|
|
|
#692 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#693 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#694 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
idd, en opnieuw beslis jij welk antwoord jij geeft. Net zoals ik dat doe.
|
|
|
|
|
#695 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=eno2;2659392]
Citaat:
Wat is er mis aan openbaar solliciteren, ik vraag je naam en adres niet é. Godverdomme, iedereen die werk zoekt zet zijn cv op het net, wat is daar nu weer mis mee? Schending van de privacy misschien? Ohnee, in het school weten ze wat je gestudeert hebt vroeger...wat een ramp é. Ik kan jou geen werk bieden indien ik niet weet wat je wil. Maar dat is mijn zorg niet meer. Als je echt had willen werken en niet openbaar willen solliciteren had je wel gevraagt om een prive boodschap of e-mail adres waarin we verder hadden kunnen kijken. Mij maak je echt niet meer wijs dat je wil werken. Je bent gewoon een luierik die wil profiteren van de werkende mens en vind dat het meer moet zijn.
|
|
|
|
|
#696 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb een auto gekocht op lening toen ik begon te werken omdat ik gene rotte frank had. Niet omdat ik percé een auto nodig had maar wel omdat ik wilde werken.
|
|
|
|
|
#697 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=eno2;2659400]
Citaat:
|
|
|
|
|
#698 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#699 |
|
Burgemeester
|
Illwill,
Wat wil je nu precies want ik weet het niet meer hoor... zeg nu eens duidelijk wat je wil... Dat is ons opgevallen inderdaad. Wij willen gewoon leven en niet langer het slachtoffer zijn van slavenhandel die ons allen verder aftakelt. Geef de rijken 10x meer en wij een respectabel leven. Is dat zoveel gevraagd misschien ? Het zal weer te simpel zijn maar daar gaat het nu net om, we maken het allemaal veel te moeilijk omwille van de intellectuele verstarring. Dat we zoiets nog moeten vaststellen in 2007, stemt serieus tot nadenken maar dat doen we niet meer, het is een auto immuun ziekte. Staat allemaal in de boekskes...kunnen toch allemaal lezen, of niet dan ?
|
|
|
#700 |
|
Burgemeester
|
Illwill,
Als je de maatschappij wil veranderen moet je in de politiek gaan, maar dat doet hij ook niet. Awel dat komt ervan indien je onduidelijk bent en geen hulp wil. Het zijn net zij die niet reageren, wat moet je dan doen ? Toch weer geen nieuwe partij oprcihten, mogen we hopen. Het maakt alleen de malaise nog wat groter. Waar gaat dat allemaal eindigen, denk je ? Complete chaos wordt het nog (indien al niet het geval). Begrijpt men dat nu echt niet of heeft men schrik ? Het lijkt wel op massahypnose...
|