![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit lijkt mij cultureel heel begrijpelijk: onze gewesten (nog niet onderworpen) heten "dar al-harb" voor hen en dat is "land van de vijand". Onze talen zijn dus die van de "vijand".
![]() |
![]() |
#682 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "Een niet roker kost een pak meer" insinueert u dat men de niet rokers vanaf een bepaalde leeftijd maar moet liquideren omdat ze te veel geld kosten?
Een roker kost de ziekteverzekering een pak meer dan een niet roker want je vergeet dat door roken het risico op andere ziektes fel doet toenemen. Het wil niet zeggen omdat je een roker bent dat je daardoor vlug sterft. Er bestaat nog iets anders dan alleen "Dead or Alive" er bestaan ook nog de typische rokersziekten, risico op hart aanval, stroke, diabetes, chronische bronchite enz... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#684 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen komen naar fora met heel verschillende intenties, de mijne is heel eenvoudig... kennis maken met wat anderen denken over bepaalde onderwerpen en daar soms mijn eigen bescheiden mening over geven meestal gebaseerd op eigen ervaringen. Bij het lezen van sommige reacties gaan mijn wenkbrauwen spontaan aan het fronsen maar toch heb ik niet de behoefte om mensen daarom persoonlijk aan te vallen laat staan te beledigen, want hoe kan ik oordelen over mensen die ik hier in een paar lijnen te lezen krijg zonder ze zelfs te kennen? Zo slecht zal mijn 'sektarische' opvoeding dus ook niet geweest zijn, mijn motto is heel simpel 'behandel anderen hoe je zelf wil behandeld worden'. Als jij het nodig vind te insinueren dat mijn reacties gebaseerd zijn op mijn opvoeding, leeftijd (nogthans midden de dertig) of opleidingsniveau vind ik dat op zijn zachtst gezegd beledigend en ongepast. Je voorbeeld van dat meisje die niet voor zichzelf kan denken vind ik jammer maar op mij nvt. Ik ben best tevreden met mezelf en de dingen die ik ZELF heb bereikt en beledigingen van enkelingen op een forum kunnen daar niets aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |