![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
iemand die vijf jaar brave burger speelt en daarvoor beloond wordt met een eigen stem in zijn woonplaats waar gaan we naartoe, dit is te gek voor woorden
![]() |
![]() |
#683 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, Thielemans heeft zich als een ware nazi opgeworpen. Hij had intelligentere middelen kunnen gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors? Het recht op vrijheid van meningsuiting is geen absoluut en onbeperkt recht. Wie de beperkingen oplegt doet in het geheel niet ter zake.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
|
![]() Vanhecke ging zich wel mengen en wierp zich op de grond. (Ik praat het politieoptreden (van mij moest men zelfs niet optreden) zeker niet goed maar je moet wel nuanceren.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
|
![]() Tja, geen moeite doen om Nederlands te spreken, geen moeite doen om een job te vinden en onze sociale zekerheid leegpluimen is de brave burger uithangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja en als Brusselse moslims een betoging willen organiseren in Antwerpen met "Vlamingen buiten" als slogan, wat is dan de intelligente respons volgens u?
![]() |
#690 |
|
![]() U bent gedeeltelijk juist.
Ik ben Hells Angel, dat heb ik zelf gekozen, daarom sta ik op de terreurlijst. Een door de staat benoemde terrorist. Daar heb ik dan weer niet voor gekozen. Ze - de staat doet dat omdat |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door HAMC : 11 september 2007 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
|
![]() U bent gedeeltelijk juist.
Ik ben Hells Angel, dat heb ik zelf gekozen, daarom sta ik op de terreurlijst. Een door de staat benoemde terrorist. Daar heb ik dan weer niet voor gekozen. Ze - de staat, doet dat omdat op die manier ik niet de rechten van de verdedeging heb. Er zijn aparte wetten voor terroristen. Zo kan men telefoons tappen zonder dat er een rechter nodig is om te tekenen op het bevelschrift. Zo kan de staat inbreken bij mij thuis zonder dat dat strafbaar is. Zo mag de politie tegenwoordig misdaden plegen. Begrijpt u? Harddrugs verkopen, door de staat gesubsidieerd. Ik ken iemand die thuiskomt op het moment dat de staatsinbrekers bij hem thuis op werkbezoek waren. Vier mensen in zwarte uniformen met van die mutsen met ooggaten in. Die klopten daar met een knuppel op zijn hoofd en gingen lopen. Vreemd genoeg bracht het summiere politieonderzoek dat volgde geen uitkomst. Niets verdwenen, alleen de computer waren ze aan het leeg trekken. Geen braaksporen, niets. ![]() De staat heeft nu eenmaal bij monde van toen nog rijkswachter kapitein Verspeelt op TV komen zweren dat ze zouden zorgen dat er in Belgie geen Hells Angels zouden komen. Zij zouden ons stoppen. Met stelligheid verklaard die man dat, pikant detail, er bestonden op dat moment al enige chapters Hells Angels in Belgie. Zich onsterfelijk belachelijk maken heet zoiets, en daar volgt dan rancune op, het waarmerk van de Belgische staat. Laatst gewijzigd door HAMC : 11 september 2007 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel dictaturen en nepdemocratieën perken de vrije meningsuiting in.
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zelfs in de ergste wijken heeft de meerderheid van de immigranten een job ik ga akkoord dat niet iedereen dit verdient, maar als 90% dit wel verdient, kan je hen dat toch niet ontzeggen?
![]() |
![]() |
#696 | |
|
![]() Citaat:
Wel, dat is wat die Flamminganten in Brussel nu overkomen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wij waren hier eerst" en "We betalen uw huis en eten" zouden slechte slogans zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Minister-President
|
![]() Zoals een goed voorzitter hoort te doen nam Frank het op voor zijn mensen vanaf het moment men deze begon te arresteren.
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen dat het een strontboel was die terecht verboden was