![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7001 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7002 |
Burgemeester
|
![]() The counselor
Schi-tte-rren-de film. Overal en door zo goed als iedereen afgekraakt. Vooral door links en achterlijk plebs. Het klopt dat het een zwak verhaaltje met wat gaten is want het verhaal is ook van weinig belang maar de monologen en dialogen zijn van een weinig gezien niveau. De meeste mensen kunnen dat gewoon niet aan, lui als ze zijn zien ze liever een glad spannend verhaaltje met drie oneliners. Het einde van de film waarschuwt deze luien en laffen voor de volgende crisis : ze gaan er allemaal aan want hij wordt nog eens zo erg. Of om het met de woorden van onze nieuwe vriendin Annick de Ridder te zeggen : Alle dode vissen zwemmen met de stroom mee. Voorlopig echter is de crisis even voorbij getuige het decor waarin de film zich weer mag afspelen. Maar de film is een waarschuwing, wie niet gaat ondernemen gaat eraan. En wie naïef of braaf onderneemt eveneens. Greed is good!! ![]()
![]() |
#7003 |
Banneling
|
![]() Venus in Fur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7004 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die moet ik zeker zien. ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7005 |
Banneling
|
![]() Hundstage
Ik zie toch liever film als vlucht. De realiteit daarin leef ik al elke dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7006 |
Banneling
|
![]() The hungergames iets met fire. Verschilt in niets van de eerste. Behalve dan dat er geen einde aan is. Er komt namelijk nog een derde en vierde. Net zo meerlagig als de eerste. Ik begreep niet waarom DM in Knack Focus en nog enkele andere recensenten elders de film als goed omschreven. Ondertussen heb ik het wel door. De cameraman is een Belg. Het kan niet anders dan dat zijn want de film, hoewel goed gemaakt, is weg gesmeten geld. Een copy van de eerste met dien verstande dat er nu dus ruimte is gemaakt voor een sequel. En deze is dus opgesplitst in twee films. Men heeft geld geroken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7008 | |
Banneling
|
![]() VIRUS (1999)
Citaat:
![]() http://www.moviemeter.nl/film/1099 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7009 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prisoners (2013), goed duister werk. Sfeer zat erin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Avant l'hiver.
Overroepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 Goede thriller inderdaad.
Vlak daarna 'The east' gezien. Ook een goede film die in de VS waarschijnlijk niet graag gezien zal worden omdat de film eerder collectieve actie dan individueel heldendom promoot en omdat corporaties er niet al te best uitkomen. Oproepen tot verzet tegen een corrupt systeem zonder dat een held de boel oplost en sust zodat het publiek tevreden naar huis kan denkend dat er niets hoeft gedaan te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7014 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7015 |
Banneling
|
![]() Terwijl ik wacht op Essex boys :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vond het zonde van het geld. Catching fire gaat mij niet naar de bioskoop trekken. Misschien goedkoop huren, of kijken/lenen bij een kennis/vriend. Maar het is voor de liefhebbers van een dystopische semi post apocalyptische toekomst een prima voorbeeld.
![]() |
![]() |
#7017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Dallas Buyers Club staat op m'n lijstje van to see films lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7018 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Black cat white cat is iets helemaal anders maar meer nog de moeite waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7020 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kunnen we niet gewoon een selectie maken van films zonder uitgesproken kleffe, linkse poco moraal?
Het zullen misschien niet zo heel veel films zijn, maar daar kunnen we dan tenminste naar kijken zonder kotszakje. Laatst gewijzigd door Thuleander : 24 december 2013 om 22:43. |
![]() |
![]() |