![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7041 |
|
Parlementslid
|
Henri1 the paperboy
|
|
|
#7042 |
|
Parlementslid
|
Henri1 the paperboy
|
|
|
#7043 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beste film. Never ending story.
Sprookjesfilm die nooit meer stopt. De titel zei het al hé?
|
|
|
#7044 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Marina.
Eenvoudig maar mooi. |
|
|
|
|
|
#7045 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Best Offer Zalige film, heb er echt van genoten. Veel mensen op dit forum zouden deze film appreciëren. |
|
|
|
|
|
#7046 |
|
Banneling
|
Von Trier, Nymphomaniac deel 1
|
|
|
|
|
|
#7047 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Meteora"
Grieks. |
|
|
|
|
|
#7048 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Idem. Viel mij lichtelijk tegen. Hopelijk wat meer vuurwerk in deel 2.
Verder recent bekeken: Io e te (Bertolucci) Abel (Van Warmerdam) Aparajito (Ray) Inside Llewyn Davis (Coens) Like it is (Oremland) Jeux interdits (Clément) Slumdog Millionaire (Boyle) Rocco i e suoi fratelli (Visconti) A story of children and film (Cousins) Flarden van Thomas (Schaap) En herbekeken: Le souffle au coeur (Malle) Ciske de Rat (Pieters) Phares d'ouest Dancer in the dark (Von Trier) De Vierde Man (Verhoeven) Pauline ?* la plage (Roehmer) Pather Panchali (Ray) Melancholia (Von Trier) Noordzee, Texas (Defurne) Star Trek (Abrams) Finding Nemo (Pixar) Total recall (Verhoeven) American Beauty (Mendes) |
|
|
|
|
|
#7049 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Showtime, spijtig genoeg
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7050 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren "The good girl" gezien met Jennifer Aniston
|
|
|
|
|
|
#7051 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
?
|
|
|
|
|
#7052 |
|
Banneling
|
23.50 Canvas
Brazil. Terry Gilliam 1985 |
|
|
|
|
|
#7053 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#7055 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deense TV-reeks "Borgen".
Voor wie zich interesseert in poltiek: fantastisch + realistisch |
|
|
|
|
|
#7056 | |
|
Europees Commissaris
|
The Exorcist herbekeken, na net het boek eindelijk gelezen te hebben. Het viel me op dat de film nog steeds geweldig is, maar zoals het cliché zegt, het boek is stukken beter. Wat me vooral opviel is dat de fysieke vorm van Reagan minder angstaanjagend is in de film dan de beschrijving van Reagan in het boek. En dat, hoewel men zeer dicht bij de dialoog in het boek blijft, de engste scene (of stuk scene) imo uit het boek niet aanwezig is in de film, namelijk het laatste deel van de hypnose.
Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 januari 2014 om 18:44. |
|
|
|
|
|
|
#7057 |
|
Minister-President
|
hoe is het toch mogelijk dat ik een film uit 1991, Terminator 2, zo goed blijf vinden en steeds weer ernaar terug kijk.
Werkelijk een icoon, een masterpiece, dat 23 jaar later nog altijd niet ge-evenaard is. De makers van terminator 3 (2003) mogen voor mijn part de gevangenis is gegooid worden wegens verkrachtng van de 'legacy'. ![]() ![]() En wat de slechterik (Robert Patrick) betreft, ook een geweldige personage. Zijn robot presentatie is zo echt. Ik denk dat als ze een echte robot gebruikt zouden hebben ipv een menselijke acteur, zou dat nog steeds minder stijf en robot-achtig overgekomen zijn dan wat die man gespeeld heeft 10/10 |
|
|
|
|
|
#7058 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2 mafia films onlangs bekeken:
Goodfellas (die wou ik al van lang eens zien..) A Bronx Tale |
|
|
|
|
|
#7059 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sublieme dystopie. De laatste film die ik gezien heb, is 'Speak'. Geen cinematografisch hoogtepunt maar wel een intrigerende prent over een meisje dat dichtklapt na een verkrachting.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7060 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The devil wears Prada
|
|