![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7081 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
The Selfish Giant. Oerdegelijk, sterk geacteerd, om stil van te worden, al wat je maar wil, maar van dit soort films zijn er al een paar te veel gemaakt, vrees ik. Daarom hou ik het op een hardvochtige 7 op 10.
|
|
|
|
|
|
#7082 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#7083 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The Lego movie, orginele versie.
Aan te bevelen voor ieder die ooit 2 blokjes op elkaar geklikt heeft.
|
|
|
#7084 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet echt een film maar ik heb me geamuseerd met kijken naar cutscenes van Tomb Raider: https://www.youtube.com/watch?v=PSkTAbbXKfc
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 maart 2014 om 08:39. |
|
|
|
|
|
#7085 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ben ik ooit mee begonnen omdat ik het vertikte een Xbox te kopen, maar toch graag zou weten hoe de Halo-trilogie afliep.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 2 maart 2014 om 08:44. |
|
|
|
|
|
|
#7086 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#7087 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Broken circle"...
De onterechte heisa maakte dat een aantal mensen een les in nederigheid kregen. Ik hoop dat ze hun les geléérd hebben. Het vel v.d. beer verkopen...Dat kunnen de media héél goed. |
|
|
|
|
|
#7088 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
American Hustle.
Tsja, ik ben fan van Bale & The Law (voor haar acteertalent |
|
|
|
|
|
#7089 |
|
Banneling
|
Gravity , niet echt gezien , afgezet na 30-40 min , gebeurt zelden , vervolgens nog maar eens Z bekeken , blijft een geweldige film , trouwens volledig te bekijken op youtube(Engelse ondertitels beschikbaar)
http://www.youtube.com/watch?v=2mfyT-WrDEo |
|
|
|
|
|
#7090 |
|
Banneling
|
Wie zet nou Gravity af ?
|
|
|
|
|
|
#7091 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
-La Vie d'Adèle
-Het Vonnis
|
|
|
#7092 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wou dat ik de keuze had. Maar in de bioskoop, als BOB met kameraden, is dat geen optie. Ik had naar een nabijgelegen cafe kunnen gaan, maar da's mijn stijl niet.
En lezen in de zaal is ook geen optie.
|
|
|
#7093 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#7094 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zag toevallig nog eens 'The trip to Bountiful' op Sundance. Zo'n mooie, ontroerende film.
|
|
|
#7095 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
IDA. Zwart-wit.
|
|
|
|
|
|
#7096 |
|
Schepen
|
Je gaat me toch ni vertellen dat je maar 1 film gezien hebt op dat festival?
Laatst gewijzigd door Castor Troy : 6 maart 2014 om 14:38. |
|
|
|
|
|
#7097 |
|
Schepen
|
Nymphomaniac Volume I & II Unrated (Lars von Trier)
is klaar om te downloaden, confraters. via Extratorrent |
|
|
|
|
|
#7098 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Marina
Helemaal niet zo slecht als her en der beweerd wordt. Een 7,5 waard wat mij betreft. Niet goed: Naarmate de film vordert sluipen er net iets te veel karikaturen en melodramatische scènes in. Bovendien rijgt de film in de tweede helft de (niet altijd geloofwaardige) omwentelingen aan elkaar die moeten doen vergeten dat er nauwelijks een hoofdplot is die voor intrige zorgt. Goed: Matteo Simoni speelt zijn rol duidelijk met veel joie de vivre en god zij dank werd Marina (het lied) al bij al spaarzaam opgevoerd. |
|
|
|
|
|
#7099 |
|
Banneling
|
Zorro , je suis un mystere
|
|