Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2010, 13:33   #701
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is al een genuanceerder verhaal : afhankelijk van....

Als een afro-kapsel iemand buiten de groep zet, zegt dat veel over de capaciteiten van die groep. Het werk draait niet om een afro-kapsel!
volledig buiten de groep was de clou

geen genuanceerder verhaal : uw kleding zegt ten allen tijde heel veel over (een deel van) uw capaciteiten en (een deel van) uw persoonlijkheid.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 13:42   #702
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

geen genuanceerder verhaal : uw kleding zegt ten allen tijde heel veel over (een deel van) uw capaciteiten en (een deel van) uw persoonlijkheid.
Dit was je stelling
en toch zegt dat uiterlijk, uw afrokapsel in den tijd iets over uw capaciteit/wil op dat moment om u in te passen, om ploegspeler te zijn ...

dus ja, welke kleding op welk moment zegt weldegelijk iets over bepaalde capaciteiten.
en
anderen noemen dat dan ook wel eens ploeggeest ... noodzakelijk om iets in groep van de grond te krijgen, tenzij ge wilt vervallen in compleet individualisme of dictatoriale toestanden
Je kledij zegt iets tot veel over je persoonlijkheid; maar niets over je capaciteiten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 13:45   #703
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dit was je stelling
en toch zegt dat uiterlijk, uw afrokapsel in den tijd iets over uw capaciteit/wil op dat moment om u in te passen, om ploegspeler te zijn ...

dus ja, welke kleding op welk moment zegt weldegelijk iets over bepaalde capaciteiten.
en
anderen noemen dat dan ook wel eens ploeggeest ... noodzakelijk om iets in groep van de grond te krijgen, tenzij ge wilt vervallen in compleet individualisme of dictatoriale toestanden
Je kledij zegt iets tot veel over je persoonlijkheid; maar niets over je capaciteiten.
en nu nog mijn post die begon met 'afhankelijk van' terugvinden, die waar je op reageerde mn

ga iemand anders zijn woorden verdraaien en iets anders in de mond leggen hé

bye bye
Oud 24 november 2010, 13:45   #704
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U pronkt nochtans graag met uw naakte schermafbeelding. Mag ik daaruit concluderen dat dat ook iets zegt over uw capaciteiten (of de capaciteiten van iemand waar u naar op kijkt).
Oud 24 november 2010, 13:48   #705
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Dat lijkt dan weer wel juist. Een pikzwarte hoofddoek met prachtige rood-gele bloemen zou ik bvb op zo'n moment afraden.
Jamaar zo een hoofddoek zou ik ten allen tijde afraden
Oud 24 november 2010, 13:48   #706
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
U pronkt nochtans graag met uw naakte schermafbeelding. Mag ik daaruit concluderen dat dat ook iets zegt over uw capaciteiten (of de capaciteiten van iemand waar u naar op kijkt).
Waar is diene 100% halal avatar..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 13:48   #707
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ik vind dat in de luchtigheid van dit forum geen enkel probleem nee ...

on topic : als u het fotootje goed bekijkt, moet de zelfzekere zelfbewustheid van de dame in kwestie u toch ook opvallen ... dit is geen onderdanig tantetje hoor
Oud 24 november 2010, 13:48   #708
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Softie.
Ik zal dat maar zien als een compliment, soldaat.
Oud 24 november 2010, 13:48   #709
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Jamaar zo een hoofddoek zou ik ten allen tijde afraden
oef !
Oud 24 november 2010, 13:57   #710
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
oef !
Ik doelde op die turkse hoofddoeken met al die bollen en bloemen op.

Een hoofddoek vind ik pas mooi wanneer die eenvoudig is (dus effen en zonder al die bollen en bloemen), en strak zit rond het hoofd.

Zoiets:

http://www.google.be/imgres?imgurl=h...:0&tx=44&ty=79
Oud 24 november 2010, 14:00   #711
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
en nu nog mijn post die begon met 'afhankelijk van' terugvinden, die waar je op reageerde mn

ga iemand anders zijn woorden verdraaien en iets anders in de mond leggen hé

bye bye
Ik citeerde je posts volledig en letterlijk. Niets van "woorden verdraaien en iets anders in de mond leggen hé "
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 14:03   #712
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik doelde op die turkse hoofddoeken met al die bollen en bloemen op.

Een hoofddoek vind ik pas mooi wanneer die eenvoudig is (dus effen en zonder al die bollen en bloemen), en strak zit rond het hoofd.

Zoiets:

http://www.google.be/imgres?imgurl=h...:0&tx=44&ty=79
ah nee, ik reageerde alergisch op het zwart/geel/rood natuurlijk

van mij mogen ze ook wel fleurig zijn ! al heeft deze glitterhoofdoek ook wel iets

kweet alleen dat er bijzonder prikkelende exemplaren tussenzitten, creatief met Mohammed, denk ik dan altijd

Laatst gewijzigd door Anna List : 24 november 2010 om 14:03.
Oud 24 november 2010, 14:10   #713
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
²

Een jaar of vier terug had ik een gigantisch afrokapsel en bijhorende outfit. Vandaag loop ik er zelfs ietwat klassiek bij. Stijlvol klassiek natuurlijk. Net zoals er ook een stijlvolle afro-outfit bestaat. Niet omdat mijn persoonlijkheid veranderde (die is wellicht nog wat zotter dan toen), maar wel omdat dat hier en nu verwacht wordt.

Deze samenleving creëert mensen die zeer goed zijn in het opzetten van maskers en het verbergen van hypocrisie. Een tijdje terug zei een leerkracht tweede en derde graad middelbaar me iets gelijkaardigs: doordat leerlingen slechte punten krijgen wanneer ze 'reclameren' over de leerstof of de leerkracht, gebeuren die dingen nu meer dan ooit op een meer achterbakse manier. Met de glimlach.

Een redelijk debiele situatie.
Ja, daar kan ik mezelf wel in vinden. Zo heel af en toe werd er ook van mij verwacht dat ik mn gescheurde jeansbroeken thuis liet wanneer ik op stage moest (heel begrijpelijk uiteraard). Geen hakken, topkes, korte rokken; dat waren nou eenmaal de regels die op dat moment telden. Maar dat is verledentijd. Ik heb het niet zo voor dat soort situaties waarin je verplicht wordt om een masker op te zetten zoals jij het mooi verwoordde. Een mens kan zichzelf tegenwoordig gewoon niet meer zijn. De tijdsgeest verlangt van ons dat we allen goed kunnen acteren, dag in dag uit. Eigenlijk leven we in een rare tijd. Verdraagzaamheid, begrip, respect heten tegenwoordig naïef.. Men denkt in onze plaats, een individu heeft gewoon niets meer in de pap te brokken de dag van vandaag en toch lopen er imbecielen rond die nog steeds met de oogkleppen rondlopen en meegaan in dit systeem van politiek correct denken.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 november 2010 om 14:13.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 14:15   #714
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad, maar dan moet je achteraf ook niet komen jammeren dat je geen werk krijgt.
Niet akkoord. Als moslimas doppen mogen ze geen werk weigeren omwille van een apartheidssymbool. Het staat hen vrij om niet te doppen en werk te weigeren omwille van het apartheidssymbool.
Ze profiteren er echt van om vanwege dat apartheidssymbool eeuwig dop te krijgen. Ondertussen kunnen de niet bedekte vrouwen van den dop vliegen.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 november 2010 om 14:18.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 14:16   #715
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
ah nee, ik reageerde alergisch op het zwart/geel/rood natuurlijk

van mij mogen ze ook wel fleurig zijn ! al heeft deze glitterhoofdoek ook wel iets

kweet alleen dat er bijzonder prikkelende exemplaren tussenzitten, creatief met Mohammed, denk ik dan altijd
Ja, inderdaad. Een totaal foute combinatie

Fleurig maar wel effen en eenvoudig. Geen gedoe, bloemen, bollen, sterren. Die zaken vallen veel te hard op en dat is nou ook weer niet de bedoeling.

Die glitterhoofddoek heeft inderdaad ook wel iets. Maar hij zou haar mooier staan in het beige of een zalmroze kleur.
Oud 24 november 2010, 14:18   #716
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Niet akkoord. Als moslimas doppen mogen ze geen werk weigeren omwille van een aparrheidssymbool. Het staat hen vrij om niet te doppen en werk te weigeren omwille van het apartheidssymbool.
Ja, bij mijn weten klopt hetgeen u typt.
Oud 24 november 2010, 14:21   #717
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, bij mijn weten klopt hetgeen u typt.
maar het staan hen ook vrij vast te houden aan hun symbolen en geweigerd te worden en derhalve thuis te zitten op uw en mijn kosten ...
Oud 24 november 2010, 14:22   #718
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, inderdaad. Een totaal foute combinatie

Fleurig maar wel effen en eenvoudig. Geen gedoe, bloemen, bollen, sterren. Die zaken vallen veel te hard op en dat is nou ook weer niet de bedoeling.

Die glitterhoofddoek heeft inderdaad ook wel iets. Maar hij zou haar mooier staan in het beige of een zalmroze kleur.
k vind wel dat t mooi mag zijn

soms zijn ze wel echt uitdagend ook, helemaal mijn ding
Oud 24 november 2010, 14:23   #719
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
maar het staan hen ook vrij vast te houden aan hun symbolen en geweigerd te worden en derhalve thuis te zitten op uw en mijn kosten ...
Dat is wat ik wil aanklagen. Geen discriminatie van vrouwen door de overheid omdat ze weigeren zich te bedekken.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 14:30   #720
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Waar is diene 100% halal avatar..
Die is vervangen door mn nieuwe aanwinst 'Les belge ses nul'.. Gekregen van onze goede vriend Flanel

Edit: @ Anna: ik zal straks eens reageren op uw bericht. Grimbergen deed me eraan denken dat ik nog bij mn verzekeraar moest zijn.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 november 2010 om 14:32.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be