![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoedjes vouwen van aluminiumfolie? ![]() Citaat:
Ik kan oneindig onzin spuien. Vooral als ik geïnspireerd word door paranormale kolder.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 augustus 2013 om 08:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn zelfs mensen die voor ze in een café binnenstapten heel goed konden zien. Na daar een tijdje verbleven te zijn begonnen ze in sommige gevallen zelfs roze olifantjes te zien, delirium tremens, zo zie je maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar gij meent het. Ge denkt écht dat ge grappig zijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet geboren, ik ben uit de hemelen op paranormale wijze nedergedaald.
Mét een aluminiumhoedje op. Citaat:
Tenzij ge een paranormale genezer onder de arm wilt nemen. Een lavement met kruidentee, en je springt omhoog en omlaag, extatisch krijsend: "Ik kan het! Hoor maar! Talent!!! Talent!!! Talent!! Horen jullie het? Talent noem ik het! Talent!!!...." Citaat:
Bestaat niet. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je " bijdrage's " zijn echt niks waard. Je bent een trol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Als het onderwerp ernstig is, en de bijdrages zijn gespekt met argumenten en bewijzen, dan kan ik best serieus uit de hoek komen. Ik gehoorzaam gewoon aan de oude Hermetische wetten van actie en reactie, zo boven, zo beneden. Citaat:
-"Is deze persoonlijke aanval een bewijs dat 'meneer' zonder argumenten zit?" De pendel antwoordt: -"Ja"
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 augustus 2013 om 06:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag bijvoorbeeld wel liegen over politieke ideeën, over parapsychologische shit, maar je mag geen debaters negatief beoordelen, zelfs al is het waar. Ik mag dus bijvoorbeeld niet schrijven dat ik sommige gelovigen in parapsychologische crap naïeve onnozelkloten vind, hoewel dat waar is. Jij mag wel zeggen dat een sjamaan je van reetkanker heeft genezen door je een lavement te zetten met Sunlightzeepsop, zelfs al is dit gelogen, en genas je zuiver door een week met een gezegende prei in je oor te lopen. Als je het niet gelooft dan bewijs ik het door op het rode driehoekje te drukken (hoewel dat niet mijn stijl is, daar ik persoonlijke aanvallen graag zie staan als bewijs van argumentatieve onmacht) Wat denk je er van? Doen we het experiment?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 augustus 2013 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarmee u terzelfdertijd het laatste restje respect verspeelt dat ik nog voor u had. Doe wat u niet laten kunt. In vind uw schrijfsels trol-gezever, want je bent er enkel op uit uw gesprekspartner belachelijk te maken. Niet dat je er in lukt, want die klinkbare onzin illustreert enkel je torenhoog flauwe-grappen-gehalte, hetgeen niet direct helpt om uw imago te verbeteren, maar de bedoeling, en de poging, is er wel degelijk. Ik neem niks terug van wat ik tegen jou gezegd heb, en bevalt het je niet druk op zoveel rode driehoekjes je lust hebt. Dat iedereen ziet tot wat voor een kinderachtige streken jij in staat bent. " meester, hij heeft gezegd dat ik een onnozelaar ben " huilie huilie ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat het maar aan meneer over om een draad te laten ontaarden in ordinair gescheld.
Terzake, zijn er nog parapsychologische verschijnselen die ik op 2 minuten kan debunken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik hier enkel nog persoonlijke aanvallen lees en geen paranormaal voer meer krijg, zou ik misschien beter mijn UFO instappen en met een snelheid groter dan het licht zoals een alien uit deze draad vertrekken...
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij maakt claims over het bestaan van paranormale hocuspocus. Als jij daar niet in slaagt, dan moet je kunnen verdragen dat ik met je onzin de draak steek. Let wel: lachen met je onzin, niet met jou. Persoonlijke aanvallen is niet mijn stijl.
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de wind vanachter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Let wel, jouw gezwets hé,jij niet. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 26 augustus 2013 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet mij afkakken, maar mijn tekst becommentariëren. Je hoeft er geen paragnost voor te zijn. Neem voor alle zekerheid iets tegen de misselijkheid als een handoplegging niet helpt. ![]() Neem er twee, want ik ben hier nog niet weg. Ik moet hier nog wat zotternijen afkammen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 27 augustus 2013 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lopen?
Ben je gek zeg? Fly me to the moon! Citaat:
Ze hebben de Engelse nationaliteit. Luister maar op 1' Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Banneling
|
![]() Kleuterklas speelkoer niveau , te verwachten van een ouwe zak met het verstandelijk vermogen van een kind van een jaar of vijf.
Pas op , ik zeg daarmee niet dat jij een ouwe zak met het verstandelijk vermogen van een kind van een jaar of vijf bent, hé. Enkel dat je antwoorden mij er aan doen denken. ![]() |
![]() |
![]() |