![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We worden geconfronteerd met een omgekeerde piramide, terwijl we simpelweg een neutrale bevolkingsaanwas nodig hebben. Daarvoor moeten 2 volwassenen gemiddeld 2,1 kinderen hebben. Momenteel ligt dat voor de totale Belgische bevolking op 1,85. Allochtonen krijgen veel meer kinderen, dus ligt het aantal bij autochtonen eerder in de buurt van 1,5.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke kleur dat ze hebben kan me niet schelen. Je moet eens de immigratievoorwaarden van een land als Nieuw-Zeeland opzoeken , als je daar niets te bieden hebt kom je er niet in , meer nog je moet er voor minstens 250.000 euro investeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Roeselare ligt momenteel de halve stad open, o.a. voor het scheiden van waterleidingen, het heraanleggen van kruispunten en het stationsplein. Bijna allemaal "quasi analfabeten". Je vraagt je af waar die meute werkloze autochtonen op wacht om hen op straat af te slaan omdat die analfabeten hun werk afnemen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die marginale opmerking van Demper mogen we dus definitief naar de prullenbak voor infantiele hersenspinsels doorverwijzen. Altijd blij als ik het met een ideologische opponent zo roerend eens raak. Wat kan discussiëren toch ronduit plezant zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om de risicos te minimaliseren moet je in een kapitalisatiesysteem ofwel naar een verbreding streven ofwel de inbreng verhogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over de meute die de sociale kassen komt leegeten. En die zijn er ook in grote getallen. Ik herinner mij nog een rapport waarmee Dedecker kwam aandraven. Van de 52000 geregulariseerden in 1999 had 10 jaar na de feiten meer dan 90 procent nog nooit gewerkt , zelfs geen dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder kan ik me perfect vinden in het doelbewust aantrekken van immigranten met welomschreven skills. Wat niet wegneemt dat diegenen die al hier zitten, soms vier generaties ver, evenveel recht hebben op het inademen van Vlaamse lucht als jij en ik. Bovendien vind ik dat bepaalde kwetsbare groepen nog altijd asiel moeten kunnen krijgen, vb. homo's in een land als Oeganda of Iran. Moeten kunnen krijgen, niet per definitie moeten krijgen. Dat hangt af van hun persoon. En neen, geen islamfundamentalist die zelfs in Iran wordt vervolgd omdat ie te extreem is, of enige andere ideologische scherpslijpers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om meer te kunnen spreiden heb je permanente inbreng nodig. Datkan je alleen behalen door meer mensen te hebben die in het systeem stappen of de inbreng hoger te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Altijd dat gedoe over details. Geen Marokkanen, daar gaat het hier voor velen over. En geen allochtonen in het algemeen. Da's de essentie van de discussie. 52.000 geregulariseerden buiten voor Demper en Max, ook die 10 procent die wel werken. 30.000 allochtone grensarbeiders buiten, alle allochtonen buiten. Da's het einddoel. Doe nu niet alsof je dat niet weet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat zegt helemaal niks, behalve dan dat je zelf, volgens je eigen criteria, 'n racist bent.
Citaat:
Op de rest van je superieur gewauwel ga ik niet eens in. Iemand die meent zichzelf hoger dan 'n ander te plaatsen, of zich beter meent dan 'n ander, door hard te roeptoeteren neem ik niet serieus. Citaat:
Lijkt me niet gezond, die vlekken voor je ogen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 maart 2014 om 22:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Waar is de poen van uw pensioen? In de pocket van Mohammed!”
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf wanneer sorteer je niet meer en werp je de mand ineens weg ? Als de helft van de appels rot is ? Als driekwart rot is ? Of blijf je sorteren omdat er altijd wel een kans is dat er ene niet rot is ? In dat laatste geval wordt die ene appel wel een erg dure appel. Laatst gewijzigd door Pericles : 26 maart 2014 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan een appelboom groeien er geen cactusvijgen hoor en of die nu allemaal rot zijn of slechts het overgrote deel, dat verandert niet veel aan de zaak, ze stekken allemaal, en als ge durft de rotte uit de mand te nemen om weg te smijten hebt ge gegarandeerd een hoop stekels te incasseren van de niet rotte die in die mand liggen, dus kun je ze maar beter gelijk allemaal de deur uit kieperen.
Dat is juist het verschil van onze en hun cultuur. Bij de onze zit ook crapuul maar de rest van onze bevolking distantieert zich daarvan. Bij hun bevolking gaan ze hun crapuul gaan verdedigen wanneer ge ze wil aanpakken. En overigens, familiehereniging geld in twee richtingen hé. Zoonlief de deur uit wegens criminele praktijken of wegens het niet willen naar school gaan of weigeren te werken, de rest van de familie mee buiten. Dat is dan gelijk ook een goede motivering om hun zonen wat strenger te gaan opvoeden. Laatst gewijzigd door Garry : 27 maart 2014 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar dat we toen niet zoveel heisa kregen als op de uitspraak van Wilders. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 maart 2014 om 01:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denken we maar aan het feit dat telkens er ergens zigeuners in een dorp neerstrijken men niet rap genoeg kan zijn om ze door te sturen. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 maart 2014 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |