![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Koran, de Bijbel.. Het is allemaal 1 domme zever. In naam van God zijn er al veel wandaden geweest. Men gaat leden van de KKK-clan toch ook niet vergelijken met alle christenen.....
|
![]() |
![]() |
#702 |
Minister-President
|
![]() Voor de elfendertigste keer: ik ga met zelfverklaarde forumtheologen geen inhoudelijke discussie aan over de interpretatie van oude Arabische teksten. Dit zou noch politiek relevant noch intellectueel nuttig zijn.
#703 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ga je je blijven gedragen als een autistische, betweterige puber of ga je degene blijven uitlachen die er wel iets van weten, die er wel de moeite voor hebben gedaan om er iets vanaf te weten, die wel eens de moeite gedaan hebben om zich te informeren alvorens op publieke fora hun mening te komen verdedigen zodat ze deze ook kunnen onderbouwen? Aan u de keuze en dit is de laatste reply die ik aan uw puberaal gedrag hecht. |
|
![]() |
![]() |
#704 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Strategisch slim om dat argument dan uit de weg te gaan, maar weinig intellectueel eerlijk. |
|
![]() |
![]() |
#705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook voor de elfendertigste keer kijken de rechtse exegeten los naast het feit dat de grote meerderheid van moslims de terreur afwijst, en zelfs actief bestrijdt. Ze lullen er wat omheen. |
|
![]() |
![]() |
#706 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ondanks het feit dat de islam geen flinter bijdraagt aan het maatschappelijk-sociaal-economisch-cultureel gegeven van de westerse maatschappij, wel integendeel, blijven sommigen volharden in een soort van boosaardige ontkenning/onwetendheid en houden vol dat 'wij', de islamcritici, het niet begrepen hebben en dat wsl ook nooit zullen doen. Deze islampijpende cultuurrelativisten verdienen dan ook dagelijks 'n paar welgemikte trappen onder hun kindergeld, voor�*l van mensen die wérkelijk weten wat de islam inhoud. Eat this, mofo's: Ali Lahrouchi: Waarom de moslims in Nederland niet te vertrouwen zijn. "Alle moslims geloven dat de koran de waarheid vertelt. Dus is er geen onderscheid tussen radicale moslim, moderne moslims en gewone moslims. De waarheid is dat moslims de niet-moslims haten. Het enige verschil tussen de zogenaamde radicale moslim en de niet-radicale moslim is dat de radicale moslim zijn haat in het openbaar toont. De ‘niet-radicale’ moslims doet dat stiekem." http://joostniemoller.nl/2014/12/ali...rtrouwen-zijn/ Btw, hoewel een Nederlands artikel, geldt dit voor overal.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 augustus 2016 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het uitermate spijtig dat de gehéle in de 21ste eeuw levende beschaafde en min of meer ontwikkelde mensheid gedwongen kan & mag worden méér dan zomaar een klein beetje rekening te houden met de hersenspinsels van een kleine groep tijdens het 2e of 3e Millennium Vóór Christus (!) in de woestijnen van Noord-Afrika en Zuid-West Azië rondzwervende moordlustige en door sex geobsedeerde half-analfabeten (ik kan moeilijk geloven dat het er maar één was, met name 'Abraham').
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Stop met die relativering tussen het christendom en de islam. Ja, er is scheelt iets met alle godsdiensten omdat ze antwoorden geven op vragen die niet te beantwoorden zijn. Maar beschouw aub niet elke godsdienst als evenwaardig, de ene is geschifter dan de andere. Het mormonisme is een verzameling van "wie gelooft dat nu?" stukken, zie hun ondergoed. Scientology is helemaal: WTF? Maar de slechtste, wreedste en meest schadelijke verzameling van slechte ideeën is met voorsprong de islam
Laatst gewijzigd door fallen_angel : 1 augustus 2016 om 16:17. |
![]() |
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#711 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Is dat het enige dat je ertegen kan inbrengen? Grote meerderheid? Anonieme enquêtes wijzen aan dat 43% van de muzels geen problemen hebben met zelfmoordaanslagen, zo'n grote meerderheid vind ik dat niet. En op andere leuke aspecten van de islam heb ik je nog geen enkel antwoord weten geven: - hoe staat de overgrote meerderheid van de moslims tegenover afvalligen? - ongelovigen zijn volgens hen minder, meer of minderwaardig? - de islam moet verspreid worden, op alle mogelijke manieren? (Dus niet enkel door middel van het zwaard) - man en vrouw zijn evenwaardig? - homoseksualiteit is geen probleem binnen de islam? - ... Dit zijn allemaal zaken waar ik wel belang aan hecht, de islamofielen duidelijk minder. In plaats van te zien wat voor hun ogen staat, draaien ze er liever hun rug naar toe. Er mogen honderden mensen zijn die je zeggen dat je je eens moet omdraaien om het te zien, maar je wil het niet zien omdat het een heel erg ongemakkelijke waarheid is die waarmee je niet weet te doen. Edit, nog 1 iets vergeten over de rechts links hokjesdenken: gelijkwaardigheid man en vrouw, homoseksualiteit, heel erg rechtse standpunten ... Noem het extreem rechts, veel hoger schok effect. Laatst gewijzigd door fallen_angel : 1 augustus 2016 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#712 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het zo duidelijk is wat in de koran staat, waarom volgen zo weinig moslims dan het salafisme? |
|
![]() |
![]() |
#714 |
Minister-President
|
![]() Ik ga helemaal geen argument uit de weg. Ik wil de discussie gewoon niet aangaan. Dat heeft niets met intellectuele oneerlijkheid te maken, maar met het kiezen van discussies waar ik wel en geen tijd wil in steken. De interpretatie van oude Arabische teksten valt daar onder.
#715 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#717 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zoveel vragen, en dat is het enige wat je kan antwoorden? Zielig |
|
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan 't niet ontkennen. Je kan 't niet weerleggen, want je weet 't niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#719 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Geef mij één citaat van mij waarin ik verklaar dat dit totaal niets met de islam te maken geeft. Eén, meer vraag ik niet. Ik kan het u nu al vertellen: al blijft u zoeken, u zult dat citaat nooit vinden. Vooral het tweede punt stoort me. U moet mij niet proberen op dezelfde hoop als negationisten ("de islam heeft niets met dit geweld te maken") te smijten. Dat is buitengewoon oneerlijk.
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |