![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 |
|
Europees Commissaris
|
Doom' zette 30 jaar geleden de schietgame op de kaart
10 januari 2023 Er bestonden al 'first person shooters' voordat 'Doom' in 1993 ten tonele verscheen, maar het was deze game die het genre cool maakte
|
|
|
#702 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op huidig ogenblik zit ik terug in de USG Ishimura (Dead Space)
Zoals ik al eerder schreef zijn dit prachtige games en ik verwonderde mijn er al eerder over dat er zo weinig mensen zijn die dat ook vinden of het spelen. Het blijft natuurlijk een horror game, niet echt iets voor bijvoorbeeld mensen of kinderen die snel bang zijn. Het is een prachtige game die remake. Ik haalde de PRO versie binnen via STEAM wat perfect werkte. Seffens voortspelen zie... ![]() Trailer
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 februari 2023 om 10:05. |
|
|
|
|
|
#703 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben al een eindje in Dead Space op weg maar het is gewoon prachtig die remake in de USG Ishimura
Een aanrader is wel dat je de game in het begin EASY zet want de Necromorfs zijn met velen en echt wel boosaardig. Aanpassing maken in de instellingen zoals WASD nemen maakt het rondlopen iets gemakkelijker. Er zijn nog andere aanpassingen die u kan maken voor het vliegen bvb. Zie dat u energie genoeg heeft. Aanpassingen maken in de bench. ![]() Algemeen is de game fantastisch, een prachtige remake van de vorige game, zijn geld meer dan waard. Seffens even voortspelen zie. p.s. Ik speelde de vorige games allemaal uit (in bezit allemaal) maar je staat er echt versteld van hoe mooi men de remake aangepast heeft. Geen problemen met STEAM werkt prima.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2023 om 00:27. |
|
|
|
|
|
#704 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag komt Hogwart"s legacy uit. Zou mij normaal niet interesseren, maar het is al mandenlang een doorn in het oog van hysterische wokers die alle spelers van dit game willen cancelen en liefst zien sterven. Allemaal omdat J.K. Rowling een feministe is die vindt dat transmannen biologisch geen vrouw zijn. Ik zou dus overwegen om het toch ook aan te schaffen zodat het een globaal succes wordt en de wokers shit kunnen eten.
|
|
|
#705 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Red Dead Redemption 2, nog steeds. De enige game in lange tijd die mij kan boeien. Tweede playthrough bezig, op weg naar de 100%.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#706 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Survival horror komt meer tot zijn recht op hogere moeilijkheidsgraden. Zelf speel ik nu op hard, en het valt wel best mee, en ik ben niet zo'n pro-gamer. Ik heb zelfs het gevoel dat er meer ammo te vinden is dan bij het origineel. Een persoonlijke topper. Staat zeker in m'n top, wat een prachtige wereld.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 februari 2023 om 16:21. |
|
|
|
|
|
|
#707 |
|
|
De hemel voor een overjaarse cowboyfanaat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat men het knap 'herwerkt' heeft die versie van DSpace.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#709 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 februari 2023 om 22:41. |
|
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die Hogwarts Legacy is dat deze? Ziet er best leuk uit. Hogwarts Legacy
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2023 om 22:49. |
|
|
|
|
|
|
#711 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#712 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik Dead Space 'doorlope' heb eens naar kijken naar Hogwars Legacy
Als Harry Potter fan p.s. Laatst de complete 8-film collection DVD + 3D puzzle nog gekocht louter als verzamelobject want de HP films had ik al. (de puzzel is de Hogwarts Express 155, die trein dus) Nog niet gedaan wat dar zit nog allemaal ingepakt om reden van zoals ik al schreef: verzamelobject. Ik vind de twee laatste van de HP films iets te duister voor kinderen. Ik heb daar ergens ten velde nog een oudere HP game liggen die ook best leuk was maar ja waar ligt die ook alweer??? De nieuwste games vragen wel wat power van de pc zelf en van de graka (grafische kaart) Bon, nog even voort in Dead Space
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2023 om 22:58. |
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#714 |
|
|
Moet wel zeer slecht geoptimaliseerd zijn dan. Ik zie dat recommended GPU slechts een 1080Ti is.
|
|
|
|
|
#715 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De PC versie wordt dan uitbesteed aan een 3rd party die er om het even wat mee doet. |
|
|
|
|
|
|
#716 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En een echt zware graka die kost geld, veel geld. p.s. Vergelijk 1000 € voor een graka is tegenwoordig niet vreemd.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2023 om 23:20. |
|
|
|
|
|
|
#717 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op een pc moet de pc eigenaar zorgen dat het goed draait en veel (te) veel geld uitgeven voor slecht geoptimaliseerde games. Jammer maar helaas. Dit gezegd zijnde ik ga Hogwarts Legacy voor mijn PS4 kopen zodra het uitkomt. |
|
|
|
|
|
|
#718 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik steek de pc's zelf in elkaar dan maak je die zo duur of zo goedkoop als je zelf wil en geef je die power genoeg als je een spelfanaat bent. CPU-Z kan al eens handig zijn: CPU-Z Men kan ook zijn/haar eigen PC naar believen samenstellen. Speelt men nooit games en draait die alleen maar Office en wat Internet dan hoeft die zo zwaar niet te zijn de PC. Ik 'draai' die Dead Space Pro via Steam en die heeft mij een 65€ gekost.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#719 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#720 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Je PC moet het wel ondersteunen. https://wccftech.com/dead-space-rema...tion-of-rebar/ Ik ga nu ook nog effe voort, zit nu in chapter 4. Paar collega's zijn Hogwarts Legacy aan het spelen op pc, en de performance zou niet je dat zijn blijkbaar. Dus ik wacht wel op een patch, toch niet veel tijd om te gamen nu.
|
|