![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Landelijk krijgen de Gele Hesjes overal daadwerkelijke steun en zijn er geen baldadigheden. Ze worden op veel plaatsen bevoorraad door sympathiserende middenstanders, boeren en zelfs hier & daar priesters. Laatst gewijzigd door Boduo : 8 december 2018 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje over en weer roepen en wat vuurpijlen is nog zo erg niet. En of je het nu graag hebt of niet het help maar al te goed. 89000 flikken op de baan ![]() Prijzen van brandstoffen beginnen lichtjes te dalen ......eindelijk en enkel pas na die paar dagen van verzet. En al bij al mag niemand klagen vind ik. Protest enkel op zaterdag na het ontbijt dat is toch nog zo slecht niet hé? In de week samen gaan kaarten en op zaterdag eens wat boe roepen.
![]() |
![]() |
#704 |
Banneling
|
![]() Maar nee, ook al weet de beweging dat die er eigenlijk niet bij horen, ze word n erbij genomen omdat geweld het enige is dat nog invloed lijkt te hebben op regeringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beweging had veel in sterkte gewonnen als die vreedzaam was gebleven. Grote menigtes die straten, rotondes, raffinaderijen... bezetten in volle waardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij zijt ne flauwe hoor.
![]() |
![]() |
#707 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag hebben we in Brussel alleen schele restjes gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez-y Brigitte!
![]() |
![]() |
#710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan evengoed zeggen dat de echte gele hesjes, die de president willen afmaken, verstoord worden door een ganse meute vreedzame demonstranten die niet door hebben wat ze moeten doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 december 2018 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, een aantal van die "casseurs" zijn geen hele hesjes. Ze komen gewoon om amok te maken, om een winkel te plunderen, om gewoon wat vandalisme te "beoefenen". Dit soort volk duikt op heel wat andere manifestaties en bijeenkomsten. Denk maar aan het voetbal. Daar heb je aan de zijlijn ook dat soort volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld, maar iedereen kan wel een geel hesje aantrekken en zich onder de betogers mengen... maar toch een eigen agenda hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is gedaan met de gele restjes in Wallonië. Over and out.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De huidige marionettenregering vertegenwoordigt nog ca 30% van de bevolking, ik denk de gele hesjes 70%. Bij de gele hesjes zijn er misschien 5% vandalen, hoeveel denk je bij de overheid? Ze hebben daar wel een andere naam.
![]() |
![]() |
#719 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En die mag wel eens weten dat we die belasting"aanslagen" meer dan beu zijn.
![]() |
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLE gele hesjes zijn eigenlijk in overtreding, want geen enkele betoging is aangevraagd en is (dus) toegestaan. De "brave" gele hesjes die het verkeer hinderen en die de peage openstellen, zijn ook illegaal bezig, hoewel dat "niet veel kwaad" doet. Maar eens de grens over van de legaliteit, wordt het flou, he. |
|
![]() |
![]() |