![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergif = fascisme, racisme, het Vlaams Blok quoi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wallonie quoi.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Quatsch over Vlaanderen dat 'terug' naar Nederland zou mogen of niet is helemaal niet aan de orde. Heb jij weet van een invasie door Nederland ? Ik niet. Heb jij weet van enig politiek initiatief van eender welke politieke partij om daarover zelfs maar een gesprek te voeren ? Ik niet. Dergelijke fata morgana's bestaan enkel in het hoofd van wat wereldvreemde mensen die de realiteit anders wensen in te kleuren. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Wellicht kan een 'medisch attest' van uw huisarts u van nut zijn. U hebt die man jarenlang mee aan een inkomen geholpen, nu kan hij eens iets voor u terugdoen, hé. 2) Spijtig genoeg niet, neen. Het wordt anders wel hoog tijd dat Willem-Alexander zijn rechtmatige erfenis komt opeisen, vind ik. 3) ![]() ![]() 4) U kunt misschien eerst nog eens bij uw huisarts op consultatie gaan. Hij kan u ongetwijfeld aanbevelingen doen over de te gebruiken 'alle mogelijke middelen'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Citaat:
3) Citaat:
4) Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#710 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Opgelet Panda! Als uw geweer leeg geschoten is op het grappig fenomeen en als je vlucht; verwittig mij dan. Want ik vlucht mee. Ik ben het hier ook beu. Alleen doe je heel veel moeite om je eigen ziel te ontkennen. Je moet nog een tijdje incuberen. Het zal er vanaf hangen of de krakelingen die men jou toewerpt voldoende groot zullen zijn om uw honger te stillen. Wat uw "coeleurke" betreft zit uw partij ook vol met grapjassen. Jij bent geen uitzondering. Zo herinner ik mij een foto waarbij iemand; languit gelegen op de trappen van zijn villa in natuurgebied; een donderpreek afstak tegen die luie doppers. Recent lag hij in Villa Politica ook languit te snurken in het parlement. Om 10 minuten nadien, na telefonisch alarm; verwoed zijn papieren aan het klasseren was.. Het was zo opvallend dat hij beter zijn klassement uitgevoerd had op de WC. Dan kon hij zijn papieren nuttig gebruiken. Dat sporten bij nacht met bokshandschoenen eist natuurlijk zijn tol. Veel nieuws brengt hij natuurlijk ook niet. We weten allemaal hoe de bokshandschoenen van het VB er uit zien. Maar het was inderdaad een moedig man die het zelfs aandurfde om zijn eigen wijn als vuiligheid te omschrijven. Recent was er iemand uit zijn streek die hem kernachtig omschreef. "We hebben hem door" wist deze te vertellen. Partijpolitiek natuurlijk. Jaloers natrappen!. Die brave man verzet bergen! Als je nu eenmaal te actief bent kunnen ze dat in Vlaanderen weer niet verdragen. Ik weet er ook alles over. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 december 2019 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het omverwerpen van een fascistisch regime hoort tot ieder zijn burgerplicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zombies begrijpen niet dat zijzelf het probleem zijn, en kunnen nooit voor de oplossing zorgen. Er bestaat jammer genoeg geen collectieve reactie zoals bij de Lemmingen om zich massaal van een rots te gaan storten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind je niet dat je erg overdrijft? Het Vlaams Belang trekt de democratie niet in twijfel en is pro-Israël. Neofascisten als MaxvanDietschland stemmen absoluut niet op het Vlaams Belang. Als ik Vlaming was, zou ik nooit op het Vlaams Belang stemmen, maar ze afdoen als fascisten is aantoonbaar onjuist. Nationaal-populistisch is een betere term.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou eens op, bekijk de laatste peiling en kom eventjes tot bezinning. Het blijkt nu meer dan duidelijk dat de groei van het Vlaams Belang niet meer louter een kwestie is van communicerende vaten tussen NVA en VB. De groei van het VB is merkelijk sterker dan dat. Wat ook meteen de lamentabele cijfers verklaart van SPa, OVLD en CD&V. De Vlamingen zijn deze nep-staat kots, maar dan ook kots beu. Uw belgo-trado-partijtje is snel aan het verdampen. Als Vlaanderen de autonomie niet krijgt waar het recht op heeft blijven jullie alleen nog een klein voetnotatje in de geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "grappig fenomeen" is voor Panda een soort nooduitgang om niet met de realiteit geconfronteerd te worden. En de realiteit is dat al die mensen welke in de peiling overstappen naar het VB helemaal geen "fascisten" zijn. Het is al te gemakkelijk om te staan zwaaien met "fascisme" en "grappig fenomeen". Moedwillige blindheid is het.
|
![]() |
![]() |