![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als het uw zoon was geweest ?? En ja , misdaad is fout , maar kindermisbruik de vuile top der smeerlapperij !! Fuck kindermisbruik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen normen en waarden die gast. Als hij zoiets presteert, doet hij nog meer dingen die echt niet okee zijn, is geen parttime smeerlapke.
![]() |
![]() |
#7283 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zijn er echt wel ergere dingen dan een jongen die zijn plasser laat zien voor zijn telefoon. Citaat:
Terecht: Het gaat om het kunstwerk, niet of de artiest een koorknaap is. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7284 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , dat bedrag X100 als schadevergoeding !!
en verder , geef die pipo ook een dikke koek in z'nne zak , + definitief in een bewaakt gesticht , daar horen zulke thuis !! Van kinderen blijf je af , kutverdomme !!!! Citaat:
Vind jij het prachtig om de geslachtsorganen van minderjarige te bekijken ?? Als je dokter of verpleger bent mag dit , enkel indien medisch nodig is !! Maar jij bent geen dokter of verpleger !! Kindermisbruik is het smerigste wat je iemand kan aandoen !! Wie zoiets goedkeurt , go see your shrink !!!! En ja , ivm uw vraag , een minderjarige verkrachten of vermoorden , zoiets is nog een graad smeriger !! Maar kindermisbruik is sowieso FOUT !!!! Citaat:
De platenmaatschappij heeft de samenwerking gestopt !! Mocht ik een productiemaatschappij uitbaten , en er kwam zo'n iemand langs , wat denk je dat mijn antwoord zou zijn ?? Citaat:
Ik vind rap sowieso al dikke kutzooi 1ste klas , maar .... Moest zo'n iemand optreden naast mijn woning of in mijn woonplaats , en waarvan ik weet dat die kindermisbruik heeft op z'n/haar naam , ik zal wettelijk alles ondernemen om te voorkomen dat die kan optreden al hier !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee akkoord , zondermeer zelfs !!
![]() |
![]() |
![]() |
#7286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bilal is desalniettemin gewoon te zien op Streamz.be in Vlaanderen in de legendarische hitserie "MocroMaffia" En verder heeft zijn bloedmooie blonde vriendin Sophie Keizer gewoon zijn rug. ![]() Zal hij ooit gestraft worden? Een Nederlandse topadvocaat beweert van niet https://twitter.com/DeNieuweMaanNTR/...09347166380040 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#7288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieus ???? Dat ze kindermisbruik dan uit het strafwetboek halen ![]() Of voortaan voor 17000€ mag iedereen piemels van minderjarige bekijken !! Geweldig toch ?? Tja , want voor 17000€ , welke baby zou voor zo'n bedrag zoiets weigeren ?? Al wie kindermisbruik goedkeurt , mag voor mij part wegrotten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 april 2021 om 02:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bisschop Vangheluwe leeft op kosten vd Vlaamse belastingbetaler als een God in Frankrijk. Al jaren. Zjn royale vergoeding wordt elke maand netjes overgemaakt. Met de NVA in de Vlaamse regering. Zo simpel is het. ![]() Snelle - Zonder Jas Naar Buiten (100.000 hits) april 2021 https://www.youtube.com/watch?v=yV-PkAfqKUc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() RETRONEZER FT MC LOST & MERP - FLUITJE VAN EEN CENT (30.000 hits) april 2021 https://www.youtube.com/watch?v=WLj42y24eiM |
![]() |
![]() |
![]() |
#7291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() 3robi - Hele Enge Flex ft. Josylvio & Monsif (400.000 hits) april 2021 https://www.youtube.com/watch?v=_6y5hcjsz9s Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 april 2021 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Z'n ballen & worst er af hakken en laten opeten !! Ik walg van zulke vettig smerig vies stronttuig !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lil Kleine - Waar Ik Vandaan Kom (200.000 hits) april 2021 https://www.youtube.com/watch?v=xNaQqYtsGxc |
![]() |
![]() |
![]() |
#7297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dopebwoy ft. D-Block Europe - Blem (300.000 hits) april 2021 https://www.youtube.com/watch?v=h9GIwoK9LHQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() starcast Spanker ft. Idaly, Murda, Kevin, Hef, Frenna - Eigenaar (100.000 hits) april 2021 https://www.youtube.com/watch?v=dOBDThX0O60 |
![]() |
![]() |