![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In vergelijking met heroine en cocaine is cannabis een weinig veslavende stof. Cannabis haalt dezelfde MSD verslavingsratio's als alcohol. In vergelijking met alcohol is cannabis een veel minder toxische stof... de vergelijking met nicotine vind ik helemaal absurd, want je rolt per slot van rekening 50% tabac in uw joint-mix. En dan ga je beweren dat nicotine meer verslavend is dan cannabis... ![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 april 2008 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hier kun je definitie van verslavend héél breed beginnen zien..
![]() en hier heb je het verschil tussen alcohol en marihuana verslavendheid in functie van leeftijd;.. ![]() zo'n teksten zeggen dan weer waarom marihuana niet verslavend is. http://www.marijuanalibrary.org/brain1.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Joint_(cannabis) laten we zeggen, als nongebruiker van cannabis zal ik natuurlijk niet kunnen meespreken van uw ervaringen. Dus daarop kun je mij pakken. Maar als 94% van de mensen geen marihuana gebruikt, kun je zelfs niet stellen dat ik abnormaal ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#728 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar eindig ik dan ook reeds, andere dingen te doen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zit hier boekdelen nieuwe theorien neer te pennen over cannabis - opmaken van grafieken - verklaringen van ervaringen met cocaine .... EN NU LUL JE DAT JE NON GEBRUIKER BENT ????????????????????? Pauleke, wat probeer je ons hier allemaal wijs te maken???? Jij laat me denken aan mijn tijd in internaat als snotaap - Een pater kwam ons daar ook eens sexuele opvoeding brengen, hij moest ons leren dat wij niet uit de bloemkolen kwamen. Toen hij een penis op het bord moest tekenen, stond hijzelf met een erectie voor de klas. ZEG /DAT WAS JIJ TOCH NIET TOEVALLIG ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Nu heeft ze Alzheimer. Toeval? ![]() Citaat:
Citaat:
Wijn drink je om de smaak en het effect. Net zoals je cannabis rookt om de smaak en het effect. Het is gewoon een kwestie van voorkeur. Dat wijn toevallig gezond is neem je er maar bij. Je vergeet er wel bij te vertellen dat alcohol gelinkt wordt aan alzheimer en andere ziektes en dat het gezonde effect van alcohol eigenlijk erg miniem is. Zo zijn 10 minuten beweging per dag een veel grotere factor voor de gezondheid dan een glas wijn drinken. Cannabis kan mits gebruik van een verdamper evengoed neutraal voor de gezondheid zijn. Maar goed, als jij het gezondheidsargument dan zo belangrijk vindt. LSD, paddo's en dergelijke zijn in principe ook ongevaarlijk voor de gezondheid. Laten we die dan maar legaliseren?
Laatst gewijzigd door Thanatos : 25 april 2008 om 01:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Minderjarigen mogen bv coffeeshops niet binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() halo er staat een smily bij. De eerste die van een sigaret high wordt moet ik nog vinden, maar de grafiek is toch duidelijk het is veel meer verslavend dan alcohol en cannabis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hello zijn alle artikels/studies over heroine geschreven door gebruikers van heroine ? Dus sedert wanneer is een gebruiker de bevoorrechte spreekbuis en schrijver en is de rest de disposable opinion ? Ook een beetje last van hautainiteit en pretentie in de bol ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
na een periode van anarchie, mag er weer eens wat meer richting in de maatschappij komen, dat is de slinger van actie en reactie, dat is normaal hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens "richting", wat is dat? Waarschijnlijk zal die "misdaad" niet verminderen, maar gewoon meer mensen betrappen. "Ziede wel dat het nodig is" word er dan gezegd, zonder enig probleem opgelost te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Get real man. Jullie zitten hier te zagen om jullie high te beleven, terwijl alderest er niet toedoet, terwijl ik hier gewoon zit te beschrijven dat het toch wel wat meer gestructureerd en georganiseerd mag verlopen. Jullie spreken van legalise: ik (egoistje) wil kunnen blowen zonder in den bak te vliegen daarvoor En ik spreek hier van legalise: zorg dat de distributie 'georganiseerd' is met vriendelijke groeten brother paul (en nee ik heb geen erecties als ik een penis op het bord teken, ik heb wel erecties als ik naar een erotisch programma kijk en bij mijn vrouw zeker) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://users.pandora.be/hackijacki/m...ernational.htm Als je dat allemaal gratis kan krijgen, gaat er wel een blowtje af Genieten Pauleke, genieten in het leven is de boodschap van de kreupele |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze werkt bovendien nog en heeft een company car ? kan het eigenlijk beter ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en btw van http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/vacann.php4?pagina=150 Vraag: 2002 Als je wiet rookt door een waterpijp of met een puur-pijpje, heb je dan nog steeds te maken met de schadelijke effecten op je longen en de kankerverwekkende stoffen? Antwoord: Beste vraagsteller, Er zitten kankerverwekkende stoffen in weed en cannabis:teer en benzopyreen. De onderzoeken spreken elkaar tegen over de mate waarin cannabis kankerverwekkend is. Er zijn aanwijzingen dat het combineren van cannabis en tabak de schadelijkheid vergroot. Echter, de meeste mensen roken niet zo'n grote hoeveelheid cannabis als tabak. Daardoor zou het met de bijdrage van cannabis aan kanker mee kunnen vallen. De veiligste manier van wiet roken is waarschijnlijk de vaporizer, omdat je dan alleen de damp van THC inhaleert. THC is namelijk niet zelf kankerverwekkend, maar de verbranding van marihuana geeft stoffen die wel schadelijk is nl. teer en benzopyreen. Met de vaporizer krijg je ook geen koolmonoxide binnen. Bij het roken van wiet in een waterpijp koel je de rook af. Je prikkelt de luchtwegen dan minder. Dit zou iets uit kunnen maken voor het krijgen van CARA (=longen luchtwegklachten) . De teer en benzopyreen houd je zo niet tegen. Bij een puur pijpje blijft de rook erg heet. Het is echt niet nodig is om diep te inhaleren of de rook lang in je longen te houden. Die twee zaken verhogen nu juist wel de kans op longziektes en kanker.
![]() |