![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Noem dan de verdachten op van de geschatte 20 miljard belastingfraude ? Citaat:
Schijnhuwelijken en 'valse' aangiftes door illegalen dat is ook fraude/annex diefstal zeker ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 augustus 2010 om 05:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zielig, als ge mensen met een andere mening moet bestempelen als 'er scheelt wat met u'.
Citaat:
Dat is dan ook het enige wat ik wou aanbrengen. En gezien iedereen het er nu over eens is stel ik voor dat we dit onderwerp laten rusten.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 augustus 2010 om 05:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |||
Banneling
|
![]() Indien je hiermee insinueert dat ik niet antwoord door naast de kwestie te antwoorden; mag je me dit steeds vertellen. (met citaat en link)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet in hoeverre dit vervolgd wordt; wellicht minder dan de "grotere" criminaliteit; maar degene die daarvoor worden opgepakt worden wel meegeteld bij de verdachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef "Ik weet niet in hoeverre dit vervolgd wordt; wellicht minder dan de "grotere" criminaliteit; maar degene die daarvoor worden opgepakt worden wel meegeteld bij de verdachten." In het artikel uit de OP; wordt iedereen meegeteld die "in aanraking kwam met de politie" Belastingfraudeurs komen amper in aanraking met de politie. Die fraude wordt amper opgespoord. Indien er belastingfraude boven water komt; wordt er een akkoord gemaakt. De politie komt er amper bij te pas. Deze post Hangt ervan af hoe je het woord gebruikt.haalde ik al aan in post 38. http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=38 Nog steeds geen reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 augustus 2010 om 07:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze post Hangt ervan af hoe je het woord gebruikt.haalde ik al aan in post 38. http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=38 Nog steeds geen reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Van 'vervolgde' misdrijven springen we ineens naar 'verdenking' om het 'verdachtengetal' te kunnen doodnuanceren...en dit zonder te antwoorden op mijn stelling dat 'autochtonen' automatisch de schuld geven van fraude, terwijl u net zegt dat het merendeel niet eens opgespoord/laat staan gekend is (inclusief etnische origine ) een RACISTISCH vooroordeel is.. I rest my case, your honour... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 augustus 2010 om 08:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl die cijfertjes een bron hadden betreffende de etnische verhoudingen en die van de VERDACHTEN van witteboordfraude 'wisfull thinking' waren ( racistisch gedachtengoed ! ) zonder enige bron.. Waarom blijf je zeuren om een antwoord in een post die niet eens aan mij gericht was ? cut the crap..hou op met uw doolhof/orakel technieken om mensen in verwarring te brengen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De "witte boorden" in "witteboordencriminaliteit" verwijst niet naar een ras; maar naar de witte boord van een hemd. Witteboordencriminaliteit is de criminaliteit gepleegd door mensen met een hogere socio-economische status. http://nl.wikipedia.org/wiki/Witteboordencriminaliteit Deze post was wel tot jou gericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan wel begrijpend lezen ( tussen de regels) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waarom jij nu afkomt met termen zoals 'provinciaaltjes', 'westerse graaicultuur', 'witmannen' en 'vlaams klootjesvolk' Weet jij nog waarover wij aan het discussiëren waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp echter niet waarom jij daarmee afkomt in deze discussie met mij. Ik heb nooit dit taalgebruik toegejuicht of iets in die richting. Weet jij nog waarover wij aan het discussiëren waren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het ineens duidelijk waarom ik vond dat er met u iets scheelt. |
|
![]() |
![]() |