![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dan
Citaat:
Zo kunnen we bezig blijven natuurlijk... U bent overduidelijk onredelijk. Wat heeft u eigenlijk tegen eerlijk discuteren? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 maart 2011 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Paulus. Het is niet waar omdat uw uitgangspunt niet klopt. Hoe vaak gaat u daar nog mee komen aandraven, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik? Niks. En u? Of vindt u dat het weglaten van de essentie van een bericht een eerlijke manier van "discuteren" is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Paulus. Uw uitgangspunt is mis om al de redenen die ik hierboven (en in andere topics) al aanhaalde en die u nu gemakkelijkheidshalve wéér maar eens straal negeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stuk dat u weggelaten hebt uit het citaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb deze draad van op afstand enigzins gevolgd, Paulus heeft gelijk en Raf heeft ongelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie had d�*t nu gedacht zeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dus dit:
Citaat:
Denkt u soms dat bijziendheid, doofheid, steriel zijn frigide, nimfomanie, manken of wat dan ook géén deel uitmaken van de indentiteit van de persoon? Zelfs rijk zijn, arm zijn, groot, klein, jong, oud enz.... Allemaal wezenlijke kenmerken van de persoon toch? Waarom maak jij van homoseksualiteit een speciaal geval? De waarheid is dat de invloed van dergelijke zaken -inclussief homoseksueel zijn- op ons leven verschillend is van persoon tot persoon. De ene zet het als zijn handelsmerk in zijn avatar, terwijl de ander al jaaaren geen woord rept over zijn afwijking tegen mensen met wie hij quasi dagelijks spreekt. U heeft ongelijk. En u heeft geen afdoende argumentatie. Ik moet maar van u aannemen dat de invloed van homoseksuele gaaardheid op een andere manier inherent is aan de persoon die deze afwijking heeft dan wel een andere afwijking bij een andere persoon. Het is zo, omdat het zo is. Daar komt uw betoog in essentie op neer. En dat heb ik al gezegd. En u ook. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 maart 2011 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet gewoon mij gedacht neer he Raf.
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 maart 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat bedoel ik.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk, daar gaan we weer. Weer probeert u homoseksualiteit en homoseksuelen als "abnormaal", "afwijkend" en "minderwaardig" af te schilderen. En dan bent u verbaast dat u homofoob genoemd wordt? Homoseksualiteit is geen afwijking; het is een geaardheid.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Xenophon. En we zijn allemaal volkomen verrast.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enfin, ik neem het er maar bij,... Volgens u zijn er zelfs mensen die homoseksueel zijn zonder dat ze het weten, en inderdaad sommigen die wat laat 'uit de kast' komen bekennen dat ook. Anderen zijn vaak jaren gehuwd hebben kinderen en komen dan pas tot het besef dat zij eigenlijk homoseksueeel zijn. Je moet me niet gaan vertellen dat die invloed o zo inherent was aan hun persoonlijkheid hé?! Neen het is zoals ik het zeg. De invloed van afwijkingen op het persoonlijk leven hangt niet zozeer af van de aard of mate van afwijking, maar vooral van de persoon zelf. Hoe hij daarmee weet om te gaan is doorslaggevend voor de mate van de invloed. En net zoals bij alle afwijkingen is homoseksueel zijn, daar geen uitzondering op. De één maakt er zijn charme van, de ander schaamt zich er voor. En dat geef je indirect ook toe door de schuld hiervoor op de zogenaamde homofoben af te schuiven. deep down inside, weet je dat dus wel. Je zoekt er zelfs schuldigen voor. Citaat:
Alle mensen zijn evenwaardig en aan elke mens scheelt wel iets. Ik schilder helemaal niks af. Dat is een ongefundeerde idee-fixe van u. Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 maart 2011 om 21:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was dan ook de bedoeling niet he Raf. Ik zeg gewoon eerlijk mijn gedacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In essentie komt u weer niet verder dan "het is zo omdat het zo is".
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar: Citaat:
Wat je totaal negeert als weerwoord. Je hebt dus geen afdoende uitleg om te duiden dat de invloed van het homoseksueel zijn opeen andere manier inherent zou zijn als van een andere afwijking. Het is zo omdat het zo is volgens jou en een uitleg zou ik toch niet begrijpen. Is het niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 maart 2011 om 22:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen een ondertoon van spot te bespeuren in uw post.
![]() |
![]() |