![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie is preka?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We staan precies wel serieus achter in die rangschikking
![]() |
![]() |
#723 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Europees Commissaris
|
![]() 9/24/2004 TKC is coming back!
We are proud to announce the new hosting for TKC has been secured and the service will be available within 48 hours, barring any significant unforeseen problems. It will take some time to restore the server and statistics databases completely, and it may take a few days for the new server IP to propagate to all the DNS servers, so please be patient if the site is not available immediately. Thanks for all of your understanding and support during our move! |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Minister
|
![]() wat gaan we nu doen? ik moet eerlijk zeggen dat twee keystroketellers misschien wat veel van t goede is. Kunnen we het niet bij dolphin houden?
(en da's nie omdat ik op de 2e plaats sta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Europees Commissaris
|
![]() boh, mij maakt het niet uit, dat stoort mij niet
maar die megasubmit gaat mij wel eerst zetten bij keycounter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Hoe komt dat gij zoveel typt, AUB Mensen ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Minister
|
![]() t maakt mij niet uit hoor, ik vind alles best, maar ik vind deze wel prettiger in gebruik. en de reden waarom ik soms (buiten dat ik zoveel type want het gebeurt helaas niet altijd) zoveel keystrokes heb is, eerlijk is eerlijk, omdat hij soms mijn strokes wel optelt maar die blijven vervolgens ook op mijn harde schijf staan. de keer erop submit ik ze dus dubbel. Ik heb het hier al eens aangekondigd, Vlaanderen Boven had er ook 'last' van (hoe denk je dat hij aan zijn keystrokes komt), wat wel wil zeggen dat we met dit programma sneller de top gaan bereiken. Ik ben er nog altijd niet achter wanneer het gebeurt, maar soms als ik mijn PC afsluit en vlak ervoor submit, staat na het opnieuw opstarten die keystokes wel opgeteld, maar niet op nul dus.
allez |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Minister
|
![]() [size=1]maar ik type ook wel veel oor. ik ben bezig met een boek. en het moest maar eens af.[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#731 |
Minister
|
![]() helaba helaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn tiny keycounter submit gedaan van iets van 500.000 strokes, en die zijn nu weg, maar die site staat niet meer de plaats waar hij stond! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zijnnnnnnnnnn mijnnnnnnnn stroooooooooooooooookessssss?????????????????????? ??????????????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Europees Commissaris
|
![]() Arm schaap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Minister
|
![]() maar waar staan ze? weet jij het?
ik neem aan dat jij ook gesubmit hebt, maar hoe heb jij dat gedaan? nu gaan we definitely door op Dolphin! Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 25 september 2004 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb niet gesubmit
![]() Heb even geduld, de stats-pagina komt wel in orde, denk ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Minister
|
![]() t zal wel zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
|
![]() Citaat:
Nee nee, 'k heb geen truken nodig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
|
![]() zeg spetz, geef eens de link naar tkc, want op http://keycount.piqsoftware.com/ staat niks meer. ik heb hier ook nog meer dan 500 000 strokes staan, die ik wel eens wil submitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Minister
|
![]() excuseer mensen, het is nu zelfs zodanig zijn eigen leven aan het leiden op Dolphin dat m uitzichzelf submit, de keysrokes niet van mijn harde schijf haalt, uitzichzelf nog eens submit... ??
Ik vind t alleszins niet erg, de top komt er zo wel aan! Ik zeg: Dolphin Rules! |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
|
![]() En dat terwijl eerlijke, hardtypende mensen zoals ik moeten zwoegen...grr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |