![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Banneling
|
![]() Wel, dat is iemand die enkel gelooft in hetgeen hij kan zien en horen. De rest bestaat niet. Dus naargelang met de ouderdom zijn ogen en oren slechter worden, gelooft hij in minder en minder zaken. Binnen afzienbare tijd zal er dus volgens hem vrijwel niets meer bestaan.
Inderdaad zijn er mensen die met het ouder worden niet wijzer worden, maar wel dommer en kortzichtiger. Wie weet behoort hij wel tot deze groep ? Ondertussen gelooft hij dus enkel in hetgeen hij met zijn lichamelijke en mentale vermogens kan waarnemen. In weinig dingen dus. Laatst gewijzigd door Pontifex : 27 augustus 2013 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Banneling
|
![]() Alle onbekende zaken in het belachelijke trekken is inderdaad een soort van mentale verdediging. Niet iedereen kan het aan geconfontreerd te worden met het feit dat men het reeds zijn ganse leven bij het verkeerde eind had.
Dat is te brutaal voor hun zelfbeeld, daar kunnen zij niet mee leven. En dan ontkennen ze dus hardnekkig, zelfs alsze met de neus in het bewijs gedrukt worden, zoals een jong hondje met zijn neus in de kaka gedrukt word, om hem te leren dat hij niet zo maar overal mag kakken. Wij kunnen hen niet met hun neus in hun onzin drukken, en daarom kunnen zij ongestoord verderdoen met dit forum met trol-gezever te vervuilen. Laatst gewijzigd door Pontifex : 27 augustus 2013 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nou ja, ongelijk kan ik hen niet geven. Als je van tevoren weet dat je "feiten" vakkundig en onvermijdelijk herleid zullen worden tot brandhout, ben je immers minder geneigd om nog zaken op tafel te leggen. Alle grootspraak ten spijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog iets : bemoei je met je eigen zaken, " filmster " ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
|
![]() Zeer goede vraag.
Als ik zo de draad bekijk, zijn er inderdaad nog geen feiten aan bod gekomen. Enkel sterke en minder sterke verhalen. Tenzij jij feiten hebt misschien ? Als draadstarter heb je nog maar bitter weinig op tafel gelegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij hebt dus geantwoord : je gelooft er niet in, en je had er nog nooit mee te maken ook niet... Mooi zo, dat weten we dan ook weeral ! ![]() Jij hebt hier dus niets meer te maken, of wel ? Misschien iets interressants te vertellen ? Want als je enkel komt om de mensen uit te lachen , en voor de zot te houden, dan ben je een dikke vette trol. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
|
![]() Citaat:
Spijtig. Een zoveelste ontgoocheling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Banneling
|
![]() Aha ! Helderziendheid ! Wie had dat verwacht van jou ? Is je biervoorraad op of zo ?
![]() Laatst gewijzigd door meneer : 27 augustus 2013 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Parlementslid
|
![]() Zever in pakskes
![]() |
#734 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat gij niets weet. Ik denk dat ge niet eens weet of je nu in uw neus zit te peuteren of aan uw hol te krabben.
Ik kan mij natuurlijk vergissen hé...Ik ben niet iemand die �*lles weet, zoals sommigen hier schijnen te denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#737 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Banneling
|
![]() Telepatie...Er is bewijs voor :
http://wetenschap.infonu.nl/diversen...n-planten.html Citaat:
Laatst gewijzigd door meneer : 1 september 2013 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
|
![]() Citaat:
Aangezien we er later niets meer over gehoord hebben, zullen de resultaten uiteindelijk toch niet zo fameus geweest zijn, denk ik. |
|
![]() |
![]() |