![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 maart 2014 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zover ik het zie maakt dit de boodschapper als niet betrouwbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een president een ander land om militaire hulp mag vragen om binnenlandse problemen op te lossen, zal moeten bekeken worden overeenkomstig de grondwet van dat land. Welnu, staat dat in de Oekraïense grondwet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dacht u overigens dat er meer sprake van vrije nieuwsgaring zal zijn in heel wat andere landen in de wereld? China of zo? Noord Korea? Syrië? Iran? .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
|
![]() Citaat:
Aangezien tevens slechts ongeveer 22% van de bevolking etnisch Russisch zet ik er nogal vraagtekens bij? Als wel dat deze president over een eigen persoonlijke strijdmacht kon beschikken buiten het Leger om |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat blijkt : *** Executive order Obama *** http://www.whitehouse.gov/the-press-...ting-situation http://www.nytimes.com/2014/03/07/wo...er=rss&emc=rss |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het signaal dat gegeven werd vanuit de leiding van de Atlantisten (of het Atlantisch pact zo U wilt) (*executive order Obama inzake de nieuwe Oekraiense regering) toont weldegelijk aan dat er een gatje in dat pact geslagen is of ze vrezen toch het een en ander. Ik voorspel: CHANGE, maar niet die van Obummer. EXTRA! Citaat:
Als U de link aanklikt zal U zien dat het artikel van de NY Times compleet vervangen werd. Dit zonder enige vermelding. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 maart 2014 om 04:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Banneling
|
![]() Ik heb met uw europa geen flikker te maken. Ik ben Nederlander en zal moffen, slakkenvretende Fransozen of corrupte Spaanse pepervreters nooit tot mijn volksgenoten rekenen. Nederland is superieur aan Europa. Wij willen geen deel uit maken van uw Europese superstaat.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
|
![]() Citaat:
We zullen je maar zien als exportproduct om het buitenland hartelijk te kunnen laten lachen met al die ellende momenteel om ons heen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
|
![]() Citaat:
Quote: De Europese Unie bevriest de tegoeden van de verdreven Oekraïense president Viktor Janoekovitsj en zeventien andere figuren die ervan verdacht worden geld uit de Oekraïense staatskas te hebben weggesluisd Die zoon wist in drie jaar tijd z/n vermogen omhoog te schroeven van $7 miljoen naar $510 miljoen Nadat zijn vader Viktor tot machtigste man van de Oekraïne werd gekozen, zou diens rijkdom in drie jaar tijd met 7285 procent zijn aangezwollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het zou logisch zijn, de oppositie had, zeker na het akkoord met Yanukovich, nog maar weinig reden om hun "revolutie" verder te zetten. Een moordpartij zou perfect in hun kaarten spelen, vooral dan van de radicalere banderitsi.
Overigens de nieuwe procureur-generaal, een banderist, laat iedereen aanhouden die het niet eens is met het nieuwe regime, zoals de gouverneur van Charkov. Ondertussen wordt een arrestatiebevel tegen Yanukovich uitgevaardigd omdt hij geprobeerd zou hebben de "constitutionele orde" omver te werpen omdat hij het nieuwe, illegaal aan de macht gekomen, regime niet erkent. Je moet maar durven zou ik zeggen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Banneling