![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 maart 2014 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wil meer mensen van goede wil die bereid zijn hun steentje bij te dragen aan verdere ontwikkeling en een hogere vorm van Mensheid.
Uit welke baarmoeder die mensen komen kan mij niet schelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel van Termont.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 maart 2014 om 02:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enquête had misschien leuker geweest als er zou gestaan hebben: Gaat u voor een volledige migratiestop - JA, ik wil (EIS!) een migratiestop Of geen migratiestop - NEE, geen migratiestop Citaat:
p.s. Ik zou Ja gezet hebben in dat geval ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 maart 2014 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Banneling
|
![]() Zijn we er nu niet lichtjes aan het over gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus zonder ooit één eurocent te hebben bijgedragen krijgen ze dus een hoger pensioen dan menig zelfstandige die daar 40 jaar heeft voor betaald.
Moet er nog zand zijn . Een mens zou er mee beginnen lachen , mocht het niet zo triestig zijn. Ik dacht dat gezinshereniging alleen nog naar onder (de kinderen ) en niet naar boven (de ouders) mocht. Dan hebben ze ons weerom wat wijsgemaakt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd. Een migratiestop is immoreel tot in het oneindige. U wordt vervolgd in uw land omdat u homo bent? Pech. U wordt vervolgd in uw land vanwege politieke of religieuze overtuigingen? Pech. Uw land bevindt zich in een staat van extreme armoede en u probeert iets van uw leven te maken? Pech.
![]() |
![]() |
#736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLEMAAL EVEN ARM ! En Nebur keek en zag dat het goed was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Minister-President
|
![]() Het is eigenlijk jammer voor u dat u niet kunt inzien hoe achterlijk uw ideeën werkelijk zijn. Veroordeeld worden tot levenslange politieke marginaliteit, ik wens het niemand toe, maar sommigen moeten toch leren leven met hersenen waar het ene achterlijke idee het andere opvolgt.
![]() |
#738 |
Minister-President
|
![]() Het zou inderdaad verschrikkelijk zijn als mensen het recht zouden hebben om - met uitzonder van private grond uiteraard - te gaan en staan waar ze willen. Om aan een beter leven te werken. Om vooruit te gaan.
![]() |
#739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, die mensen kunnen dat immers niet zelf bewerkstelligen, die kunnen niet de handen uit de mouwen steken, dat is te moeilijk, gaan lopen naar elders is immers altijd de beste oplossing. Hup, iedereen hierheen meteen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard mogen �*lle Afrikanen hier binnen en aankloppen bij het OCMW! waar haal je het uit dat ik zoiets zou weigeren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |