![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dus! D�*t is wel degelijk Belgisch! HIER in België gaat het er zo aan toe. Als het er op wereldschaal hetzelfde aan toe zou gaan was de Belgisch-Canadese priester-pedofiel, die in België in bescherming werd genomen, niet pas uitgeleverd aan het land dat hem al die jaren zocht omdat het niet anders meer kon. Dan had Michel Martin onderdak in een Frans klooster gekregen ipv in Malonne. In eender welk ander land was een kardinaal, die in de fout ging zoals Danneels dat deed, gedwongen geworden om schuld te bekennen, en om op te houden met zingen voor een roedel hypocrieten van het ergste soort.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 mei 2014 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als tegenargument kan dat tellen, Raf.
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen?
TIME = MONEY Waarmee willen 'we' 'onze' TIME vullen, en waaraan willen 'we' 'ons' MONEY besteden? Let wel: geen van beide zijn unlimited, ongeacht wat 'we' 'onszelf' daaromtrent 'wijs' trachten te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 9 mei 2014 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Minister-President
|
![]() Dat oude en minder oude eenzame mannetjes het onderwerp van deze draad zeer aantrekkelijk vinden wekt geen verbazing, temeer omdat één en ander zich heeft afgespeeld in een zogenaamde eliteschool, onder kinderen van het vermeend rijk puikje en wie weet zelfs van de adel….waardoor de verbeelding van gefrustreerden extra op hol slaat, want wat voor hen onbereikbaar is wordt in hun droompjes al snel als volslagen decadent en dus “super hot” gebrandmerkt. Daar komen die mannetjes uiteraard gretig op af als vliegen op een drol, want bij gebrek aan hersenen en moraal leidt het piemeltje hun dans.
Wie met enige terughoudendheid reageert omdat het hoe dan ook om nauwelijks of niet volwassen jongeren en dus om kinderen gaat, wordt door bedoelde mannetjes meteen als een ouderwetse non of kloosterling geklasseerd. Er is hier zelfs een zelfverklaarde homofiel die dankbaar van de gelegenheid gebruik maakt om ons lessen te komen geven omtrent hetgeen al dan niet “normaal” seksueel gedrag is en vanaf welke leeftijd we dit allen als “niets aan de hand zijnde” van onze en andermans kinderen moeten aanvaarden. Tja… Niettemin, bede om enig fatsoen, al weet ik dat deze enkel zal gesteund worden door mensen die dit fatsoen reeds met hun opvoeding hebben meegekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet zozeer dat jongeren op een eliteschool op een feestavond wat plezier hebben, maar wel nu blijkt dat er een ministerszoon bij betrokken is die alle sporen daarover op internet probeert te verdoezelen. Dit kan Joëlle Milquet nog weleens duur komen te staan.
![]() |
![]() |
#730 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenargument tegen w�*t precies? Tegen jouw anti-België-obsessie? Tegen obsessief-compulsief gedrag valt niet te argumenteren. Jij hebt het in je hoofd gehaald dat België de verpersoonlijking is van alles wat slecht is in de wereld en dat alles, tot seksende pubers toe, te herleiden is tot het ingebeelde "probleem België". Nee, daar heb ik geen "tegenargumenten" voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadere info hier: Citaat:
Wat is zo gemeen vind is dat Joëlle Milquet alle schuld op het meisje wil afschuiven.
![]() |
![]() |
#734 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij kent haar persoonlijk? Jij was misschien zelfs aanwézig op dat feestje?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 mei 2014 om 19:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hautaine lulkoek neem ik al lang niet meer ernstig.
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet ineens een heuse Goelag-Archipel, nu 'we' toch bezig zijn?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |