![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#722 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u daarna beladen vragen stelt waarin u mij probeert te vereenzelvigen met een standpunt dat ik niet alleen nooit ingenomen heb maar ook altijd actief bestreden heb, dan bent u niets minder dan een demagoog. Zonder excuses zal ik dan ook niet meer op uw bijdragen reageren.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 1 augustus 2016 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou jij bv het volgende interpreteren? '' Besluip ze, achtervolg hen en doodt hen.'' In mijn ogen is dat een flagrante oproep/bevel tot moord. |
|
![]() |
![]() |
#725 |
Minister-President
|
![]() Voor de elfendertigste keer: ik ga met zelfverklaarde forumtheologen geen inhoudelijke discussie aan over de interpretatie van oude Arabische teksten. Dit zou noch politiek relevant noch intellectueel nuttig zijn.
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iedereen met 2 werkende hersencellen kan hier toch niets anders in zien dan een oproep/bevel tot vervolging en moord. Hoe de politiek correcte wereld daar een uitnodiging op om de koffie te komen in ziet gaat mijn en velen hun verstand te boven. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 augustus 2016 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
#727 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 augustus 2016 om 03:37. |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lees ik niet in Neburs betoog. Heb op zijn minst het fatsoen om andermans mening niet te verdraaien.
|
![]() |
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe komt het dan dat 99,9% van de moslims dat niet doen?
|
![]() |
![]() |
#730 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het geijkte aantal moslims is 1,6 miljard ter wereld. 0,1% daarvan is 1 600 000. Weet niet hoe het met jou zit, maar dat zijn behoorlijk wat besluipende, moordzuchtige muzels. IS heeft dan een stuk meer aanhang dan je in vorige posts beweert. |
|
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#734 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En deze moeten we actief aanmoedigen om hun geloof af te vallen, wat nu niet mogelijk is omdat ze dan vaak hun doodsvonnis tekenen (sociaal en letterlijk). Door de islam te verbieden en te behandelen voor wat het echt is, een doodscult, kunnen we veilig oord worden voor afvalligen. Al de rest buiten zodat de afvalligen vredig kunnen leven, want dat is nu onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
#735 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wansmakelijke minimalisatie van de media. Er werd dan een probleem zichtbaar en men doekt het op. Debat meteen stil gelegd. Wat voor iedereen duidelijk maakt: dialoog is onder de huidige omstandigheden onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
#737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar da's ook geen goede als ik de meningen over hem lees. Ze moeten niet alleen hun geloof afvallen, ze moeten ook onderdanig zijn. Is het zo iets? |
|
![]() |
![]() |
#738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwam binnen via een schijnhuwelijk. Steunt Hezbollah. Perfect voorbeeld van een geïntegreerde he? En dat schuiven ze dan naar voor als gematigde. Mijn verstand voorbij. |
|
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Hij is niet eens gelovig. Hij is enkele jaren terug uit Libanon teruggekeerd omdat hij met Hezbollah in onmin is. Waarom? Omdat hij een seculier Arabisch nationalist is. Zo'n beetje een Arabische versie van een Vlaamsnationalist.
Laatst gewijzigd door dalibor : 2 augustus 2016 om 09:18. |
![]() |
![]() |
#740 |
Banneling
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=0GVXMAcjLfc
Je hebt verschillende vormen sharia Vandaag is hij al wel veel voorzichtiger als vroeger. Misschien moeten we het hem nog eens vragen? Laatst gewijzigd door Peche : 2 augustus 2016 om 09:24. |
![]() |