![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij draaien allemaal goed voor wat ik het nodig heb. Ik zit in DS ook aan chapter 4 Daarvoor even aan het knoeien geweest met de centrifuge. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 februari 2023 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Xbox X lijkt nu aan de normale prijs (499€) vrij vlot te verkrijgen te zijn. Misschien koop ik die maar, er zijn toch geen PS5 only games die mij interesseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn natuurlijk verschillende uitvoeringen van. Je weet haast niet meer welke je moet nemen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Xbox is voor de rest backward compatibel met alle vorige versies. Edit: Amazon.nl heeft de X box x aan normale prijs, maar levering begin maart. https://www.amazon.nl/Microsoft-1882...8H93ZRLL&psc=1 Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 februari 2023 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Er zijn wel oplossingen... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 februari 2023 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de digitale versie dus. Voor zover ik weet kan je die niet gratis op de digitale versie spelen. Je hebt wel de xbox games pass waarbij je tegen een maandelijkse vergoeding een hoop oudere spellen kan spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
RetroPie gebruiken op een RasPi de betere optie. Allicht goedkoper... Veel 'oudere' games.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdorie toch, daar heb je die 'brakende' Necromorfs terug in Dead Space
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amazon zelf vraagt nu 632€, en dat is 132€ boven de normale prijs. Er wordt nogal wat gesjoemeld. https://www.amazon.nl/Microsoft-Cons...8K3F3VQG&psc=1 Fck it ik koop niet bij scalpers. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 februari 2023 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elden Ring
Saai en overschat. En voor het verhaal moet je het ook niet spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is allemaal maar kloppen & slagen, de meeste games. p.s. Op huidig ogenblik maakt men redelijk wat reclame voor de volgnde DURE (104,99€ ongeveer geloof ik op Microsoft Store) game. De game heet: Forspoken Digital Deluxe Edition Niet in bezit dus geen idee van of het zijn prijs waard is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2023 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben de early release van Baldur's Gate 3 aan't spelen, en daar zit precies wel een goeie en spannende verhaallijn in. De officiële, volledige versie is gepland om in Augustus uit te komen.
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel heb ik echt genoten van de gameplay van de vorige Larian games, dus deze staat op het verlanglijstje. Maar ik wacht wel op de release, geen early access.
![]() |
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er iemand dit nog gedaan. (I & II)
![]() Het stond wel model voor vele nieuwere games.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 februari 2023 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook daar waren de gevechten wel moeilijk, maar je kon wel saven tijdens die bezig waren. Persoonlijk speel ik dan liever maar enkele goeie games op een jaar, dan alles wat te willen proeven. Elden Ring, Forspoken enzo begin ik zelfs niet aan. Maar er kruipt tijd in die games, in D:OS heb ik 120u ingestoken, in D:OS 2 zelfs 232u, maar wel genoten van elke minuut. Dan vind ik €60 voor een game peanuts.
![]() |
![]() |
#738 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk het niet, wel de voorloper, Heretic.
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HeXen was best leuk, liep je door die ellenlange gangen en dan hoorde je het getik van de pootjes van de spinnen die u kwamen aanvallen.
![]() Een leuke voorloper op alles wat wij nu kennen. En inderdaad Heretic was er ook zo eentje, nooit gedaan. ![]() Seffens voort in Dead Space Remake, toch prachtig gedaan die remake ondanks dat het moeilijker is dan zijn voorloper en waarschijnlijk meer op online aankopen ingesteld is. Een goede gamer lost dat wel op. ![]() De game regelmatig saven? ![]() Het blijft knap gedaan die remake. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 februari 2023 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik overweeg Surviving the Abyss.
Early acces dus nog goedkoper als het af zou zijn.