Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2017, 16:43   #721
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog iets: het kan perfect zijn dat die Roma's inderdaad geen krakers zijn.

Maar dan was er voor de aanwezigheid van die Roma's een ander persoon, die wel kraker is. En die bovendien oplichter is, want zich voordoet als eigenaar, en huurgeld int.

Het gerecht moet toch in staat zijn om binnen de kortste keren de mistoestanden uit de wereld te helpen, en de rechtmatige toestand terug in te doen voeren.

Wat zou met mij gebeuren mocht ik tijdens de vakantie van vb. Termont, zijn private wagen "lenen" om hem te verhuren aan een derde partij ?
Die derde partij zou die auto toch niet mogen blijven gebruiken ?
En ik zou toch in de gevangenis behoren te vliegen ?

.
Schoofken, valt jouw euro nu pas ? Het verhaal van die slovaak heeft al in geuren en kleuren in de gazet gestaan hoor...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 16:45   #722
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je zit het nogal ver te zoeken denk ik...
Dat koppel zit in vietnam, is eigenaar v/d woning en heeft aansluiting gas, electriciteit en water.
Een of andere slovaak kraakt dat, en maakt een paar Roma's op de dool wijs dat ze "zijn" pand kunnen krijgen voor 150 euro per maand, nee nee, het is niet nodig om papieren in te vullen. Handje contantje.
Slotsom : de twee geitenwollensokkendragers betalen het verbruik, en de slovaak is pinten gaan drinken met die 150 euro.
Dat je gaslevering vraagt om het huis op een aanvaardbare temperatuur te houden is vrij normaal, anders krijg je schimmelvorming en zo. Maar waarom de maandelijkse vaste kosten voor water en elektriciteit betalen? Laat dat toch gewoon afsluiten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 16:52   #723
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat je gaslevering vraagt om het huis op een aanvaardbare temperatuur te houden is vrij normaal, anders krijg je schimmelvorming en zo. Maar waarom de maandelijkse vaste kosten voor water en elektriciteit betalen? Laat dat toch gewoon afsluiten.
Daar zal wel een reden voor zijn, de planten die bvb water dienen te krijgen alsook pied �* terre wanneer terugkomst tijdens vakantie. Toen wij in Afrika woonden stond het appartement ook leeg doch water & electriciteit aangesloten.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 16:54   #724
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schoofken, valt jouw euro nu pas ? Het verhaal van die slovaak heeft al in geuren en kleuren in de gazet gestaan hoor...
Dat van die Kosovaar is volgens mij verzonnen om zich in te dekken, Roma's zijn kampioen in het sjacheren, die zullen dat wel uitgedokterd hebben. Is ook niet toevallig dat ze net die woonst uitkozen ipv een pand dat écht in onbewoonde toestand zou zijn - 't is te zeggen zonder dat ze er tv konden kijken, zich wassen enzo.
Oud 15 maart 2017, 16:56   #725
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Daar zal wel een reden voor zijn, de planten die bvb water dienen te krijgen alsook pied �* terre wanneer terugkomst tijdens vakantie. Toen wij in Afrika woonden stond het appartement ook leeg doch water & electriciteit aangesloten.
Ja, tzal dat zijn. Ga jij eens terug naar K&K waar je thuis hoort.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 15 maart 2017, 16:57   #726
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat van die Kosovaar is volgens mij verzonnen om zich in te dekken, Roma's zijn kampioen in het sjacheren, die zullen dat wel uitgedokterd hebben. Is ook niet toevallig dat ze net die woonst uitkozen ipv een pand dat écht in onbewoonde toestand zou zijn - 't is te zeggen zonder dat ze er tv konden kijken, zich wassen enzo.
Grappig, hele dagen klagen over racisme en dan de Roma zo framen. lekker hypocriet
Oud 15 maart 2017, 17:12   #727
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wel, jullie wisten het wellicht nog niet maar Roma zijn een van de weinige uitzonderingen wat betreft m'n liking van kleurtjes..... Daarmee bedoel ik niet dat ik ze per sé terug naar land van herkomst wens maar dat ik hun 'streken en truken van de foor' doorzie as such. En euh, mijn kennis van dit onderwerp is denk ik iets uitgebreider dan dat van de gemiddelde Belg die nooit in het buitenland vertoefde om er te wonen - en bijgevolg nauwelijks op de hoogte is/het zich amper kan voorstellen dat expats in hun thuisland in nogal wat gevallen kosten van onderhoud van woning hebben.

Laatst gewijzigd door bembem : 15 maart 2017 om 17:12.
Oud 15 maart 2017, 17:18   #728
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In geuren en kleuren ?
Hoe heet hij dan ? Wordt hij opgespoord ? Bestaat hij wel ? Ontkent hij en zegt hij dat hij van niets weet en die mensen nog nooit gezien heeft ? Verblijft hij legaal in Vlaanderen ? Hoe hebben de roma's die man kunnen ontmoeten (was er een bemiddelaar) ?

Wel, 't kan zijn dat dat in kranten stond. Maar ik heb het niet gelezen. (toegegeven: ik zit momenteel in het buitenland, in zonnigere oorden ...)
Maar jij gaat een link geven die verwijst naar geuren en kleuren ?
Dank op voorhand.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 17:28   #729
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij stouten !
Mij op het verkeerde been zetten. Het was een Kosoviet !!
Maar voorlopig toch geen geuren en kleuren over hem gezien ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 18:03   #730
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben bij Marokkanen geweest en die zijn eigenlijk nog progressiever dan meeste Vlamingen rond mij heen. Die wijzen mij zo niet na.
Die moeten uw lui gedrag dan ook niet betalen.
Samen in de strijd om met zo weinig mogelijk inspanning zoveel mogelijk binnen te rijven.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 18:06   #731
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In geuren en kleuren ?
Hoe heet hij dan ? Wordt hij opgespoord ? Bestaat hij wel ? Ontkent hij en zegt hij dat hij van niets weet en die mensen nog nooit gezien heeft ? Verblijft hij legaal in Vlaanderen ? Hoe hebben de roma's die man kunnen ontmoeten (was er een bemiddelaar) ?

Wel, 't kan zijn dat dat in kranten stond. Maar ik heb het niet gelezen. (toegegeven: ik zit momenteel in het buitenland, in zonnigere oorden ...)
Maar jij gaat een link geven die verwijst naar geuren en kleuren ?
Dank op voorhand.

.
Hij zal niet ontkend hebben aangezien hij nog gezocht wordt.
Trouwens, schimmen zijn heel moeilijk op te sporen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 18:10   #732
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zonder elentriek geen verwarming (circulatiepompen en dergelijke).
En daarbij kost afsluiten en opnieuw aansluiten een pak geld.
Oud 15 maart 2017, 18:11   #733
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, jullie wisten het wellicht nog niet maar Roma zijn een van de weinige uitzonderingen wat betreft m'n liking van kleurtjes..... Daarmee bedoel ik niet dat ik ze per sé terug naar land van herkomst wens maar dat ik hun 'streken en truken van de foor' doorzie as such. En euh, mijn kennis van dit onderwerp is denk ik iets uitgebreider dan dat van de gemiddelde Belg die nooit in het buitenland vertoefde om er te wonen - en bijgevolg nauwelijks op de hoogte is/het zich amper kan voorstellen dat expats in hun thuisland in nogal wat gevallen kosten van onderhoud van woning hebben.
De geelkes mogen ook verdwijnen.
Oud 15 maart 2017, 18:47   #734
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zo, de kogel is door de kerk. De 4 meerderheidspartijen beslisten om het nu eindelijk te regelen.
dat was al 175J geregeld, inbraak en huisvredebreuk is al heel lang strafbaar

maar zo werkt de politiek, nieuwe wetten maken triggert nu eenmaal meer aandacht als bestaande wetgeving toepassen

nu goed
bij de volgende inbreker verzint Termont een nieuwe term dat niet bij wet geregeld is en dan kan dit spelletje van vooraf aan beginnen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 19:46   #735
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De romas gaan van Gent een full service krijgen.
School voor groot en kleine romalotjes.
Werk en een huizeke .

En wij gaan dat betalen voor hun.

Zeg nu nog eens dat een Gentenaar niet sociaal zijn.
In ruil schorsen we wel wat vlamingen hun uitkering en zo

Op hun beurt gaan ze in hun land al hun vriendjes uitnodigen om naar hier te komen als bewijs van erkentelijkheid tgo het stadsbestuur en zweren ze plechtig iedere dag te gaan bedelen.

.

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 maart 2017 om 20:00.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 21:55   #736
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De eigenaars zijn geitenwollensokkendragers, maar met een dikke portemonnee want ze kunnen een woning kopen die op de gentse markt toch snel 1,5 tot 2 mio euro waard is.
Alsof die loft-groenen ooit één seconde nagedacht hebben over hun vaste kosten in België...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 22:41   #737
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Interessant, die anonieme racistische praat...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 23:02   #738
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Met de geelkes is niks mis.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 23:08   #739
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Met de geelkes is niks mis.
Zolang ze in de absolute minderheid blijven zoals tot op vandaag...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 23:23   #740
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De eigenaars zijn geitenwollensokkendragers, maar met een dikke portemonnee want ze kunnen een woning kopen die op de gentse markt toch snel 1,5 tot 2 mio euro waard is.
Alsof die loft-groenen ooit één seconde nagedacht hebben over hun vaste kosten in België...
Howla, nu slaat ge toch wel door denk ik.
Op die woning is 415.000 euro geboden. Denk ge dat daar een hoger bod van het drievoudige op zou gekomen zijn?

Bron: http://be.propenda.com/realty/viewof...p-gent-21.html
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be