![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag mij steeds af bij die tonnenmaten 'vangsten', wie slikt, spuit of rookt dat allemaal?¿
Havensteden, dat is algemeen geweten dat die een aanlegsteiger zijn voor de witte producten, niet de erwtjes en de peekes. Kan de douane die druk nog wel aan of is et een verloren zaak? Was het R. Reagan niet die eens zei: alle drugsvelden platbranden? Daarna kogelde men hem neer? Teveel geld mee gemoeid waarschijnlijk. Verder Volgens deze... De haven van Antwerpen blijft de grootste cocaïnepoort van Europa Werk aan de winkel Politici??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#722 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|