![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk echter dat ik een van de weinigen ben die zich de moeite getroost heeft om het bewuste fragment op te zoeken. En om na te kijken of hetgeen hier allemaal geschreven wordt correct is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
|
![]() Citaat:
Kijk en vergelijk met hetgeen gij hier schrijft: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-zeve...dag-d20201025/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De oorzaak is dat bepaalde medeburgers zich niet aan de reeds bestaande regels kunnen houden. Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 28 oktober 2020 om 17:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga mezelf eens quoten: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
|
![]() linkse kortsluiting en de boel is dan toch in de fik gevlogen
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterke Jan zei het daarstraks nog in het Vlaams Parlement, in villa politica: toen Antwerpen rood kleurde, kwamen er maatregelen voor de provincie Antwerpen. Geen haan kraaide om diezelfde maatregelen al toe te passen in Luik of in Hainaut. Nu was het omgekeerd. Mijn conclusie: Wie in deze pandemie-bestrijding iets communautair zoekt, is een kieken. Vb. dat de Brusselse burgemeesters er zo erg hun kloten aan veegden, is niets communautair. Het is alleen crimineel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
|
![]() das de kracht van verandering he
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iets:
als ze teveel naar de virologen luisteren, en te weinig naar psychologen en justitie (partnergeweld, kindermisbruik, zelfmoord ...), dan is het niet goed. Als het omgekeerd is, is het ook niet goed. De Vlaamse regering probeert oprecht de juiste beslissingen te nemen. En jullie het omgekeerde.
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een vaststelling die ik niet alleen maak, tenzij je de pers niet volgt. Dus ook dit is het aanhalen van een feit
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ben ik nu ontmaskerd als Fascist, een zware beschuldiging, zonder enig bewijs. Of gebruik je dat te pas en te onpas als intimidatiemiddel tegen iemand die wat zegt dat u niet aanstaat?, bij gebrek aan echte agrumenten. Ik vraag me zelfs af of u eigenlijk wel weet wat dat woord betekend. Citaat:
Voor Feiten hoeven geen verontschuldigingen, voor persoonlijke aanvallen en beledigingen daarentegen ...
![]() |
![]() |
#733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In gans Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Banneling
|
![]() Het virus is deel vd politiek geworden. Jane Fonda noemde het ook al een godsgeschenk voor de Dems dat covid was uitgebroken.
Dat politici of pundits nog zo cynisch willen doen is helaas eigen aan het beestje. Alleen jammer dat het kies- en klapvee daar in mee gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij was zelfs redelijk ludiek door te refereren naar de ZEVENDE dag waar je dan toch minstens ZEVEN woorden zou mogen zeggen. Het was onbeschoft om hem te onderbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in 24 zijn er verkiezingen met krek dezelfde partijen en krek dezelfde namen de paar nieuwe namen zijn mensen die blijkbaar heel goed functioneren in eht politieke gekonkel en horizontale carrières (als schoon jong gastje met demir neuken kan u als ventje ook vooruit helpen) wat meot ik daaraan doen? neit gaan stemmen? extreem stemmen? ... zeg het eens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem trouwens niet enkel om dit ene interview, ze onderbreken hun gasten om de haverklap, volgens mij eender van welke strekking. Het lijkt wel of die journalisten alleen zichzelf interessant vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Nederland b.v. is het een positieve eigenschap. Daarom noemen ze daar ook de Vlamingen dikwijls achterbaks en/of hypocriet.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus verstrengen gaat zelfs niet helpen. Er staat een huis in brand een paar straten verder. Wat kan mij dat schelen. Dat is zowat hoe de mensen denken. |
|
![]() |
![]() |