Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2005, 10:10   #721
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Wat een hopeloos geval...pffff
Luister, Andromeda.

De katholieke zuil bestuurt nog altijd 75% van het onderwijs, 60% van de sociale sector, 55% van de ziekenhuizen, en heeft nog steeds een gigantische economische poot in de privé-sector. En de invloed en macht reiken nog véél verder dan dat. Uiteindelijk is zelfs het Koningshuis onze trouwe bondgenoot.

Waar denkt ge dat de homo's helemaal geen werk meer gaan vinden?

Luister, Andromeda, we gaan U en Uw vriendjes simpelweg uithongeren.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 10:11   #722
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Er is niemand die jullie tegenhoudt om gezellig onder jullie tweetjes in een nieuwe thread te keuvelen over sletten, Egidius- en andere problemen, belangenverenigingen voor gescheiden mannen en wat al niet meer.
Inderdaad, maar ik heb me blijkbaar niet duidelijk genoeg uitgedrukt: het is niet aan de Pietjes, Eternity's en andere posters om hier te komen vertellen wat spam is en wat wat, of waarover posters mogen schrijven en niet. Spot is de enige mogelijke reactie op die aanstellerij. Aan Jeroen is het daarentegen wel, en daar kan ik me bij neerleggen.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 10:13   #723
Egidius

Standaard

Citaat:
Dat zullen we doen. Zet maar eens omslachtig uiteen welke bezwaren je precies hebt en waarom je denkt dat die bezwaren gefundeerd zijn. Gelieve religieuze prietpraat en ethische bezwaren achterwege te laten en je te beperken relevante argumenten. Ik luister.

Naar wat ga je luisteren? Naar wat je zelf bepaald hebt?

Egidius
Oud 4 juni 2005, 10:15   #724
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Luister, Andromeda.

De katholieke zuil bestuurt nog altijd 75% van het onderwijs, 60% van de sociale sector, 55% van de ziekenhuizen, en heeft nog steeds een gigantische economische poot in de privé-sector. En de invloed en macht reiken nog véél verder dan dat. Uiteindelijk is zelfs het Koningshuis onze trouwe bondgenoot.
Uw katholieke zuil mag mijn reet kussen...
Citaat:

Oud 4 juni 2005, 10:16   #725
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Gelieve ethische bezwaren achterwege te laten
Raf, nu maakt ge mij de zaak zéér moeilijk, want als ik geen ethische bezwaren mag hebben, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer.
Oud 4 juni 2005, 10:16   #726
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Inderdaad, maar ik heb me blijkbaar niet duidelijk genoeg uitgedrukt: het is niet aan de Pietjes, Eternity's en andere posters om hier te komen vertellen wat spam is en wat wat, of waarover posters mogen schrijven en niet. Spot is de enige mogelijke reactie op die aanstellerij. Aan Jeroen is het daarentegen wel, en daar kan ik me bij neerleggen.

Egidius
Niet helemaal juist. De moderatoren kunnen onmogelijk alle threads in de gaten houden en rekenen eigenlijk een beetje op de medewerking van de forumleden. Ik beschouw dit forum als een gezamenlijke inspanning van moderatoren en forumleden. Beiden kunnen namelijk niet zonder elkaar bestaan. Onrechtstreeks is het dus wèl aan de forumleden om mee een oogje in het zeil te houden en op te treden wanneer iemand te ver gaat... In dit geval heb ik even op het driehoekje geduwd om hun aandacht op deze thread te vestigen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 10:17   #727
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius

Naar wat ga je luisteren? Naar wat je zelf bepaald hebt?

Egidius
Het staat er toch: naar relevante argumenten.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 4 juni 2005, 10:17   #728
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, nu maakt ge mij de zaak zéér moeilijk, want als ik geen ethische bezwaren mag hebben, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer.
Kortom: er is eigenlijk geen enkel praktisch bezwaar tegen holebi-adoptie?

Citaat:
Oud 4 juni 2005, 10:18   #729
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Luister, Andromeda.

Ik betwijfel het, maar denkde dat ge zelfs hun rebbelie gaat kunnen tegenhouden als het zover is? ZO machtig zijn jullie niet. Katholiek is in de eerste plaats een naam met een achtergrond. Voor de rest een prolaptische bedoening.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 10:18   #730
Egidius

Standaard

Citaat:
Als je op voorhand al zelf bepaalt wat relevant is en wat niet, moet je niet verwonderd zijn dat de draad stilvalt, en afglijdt naar randonderwerpen.

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 04-06-2005 at 11:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Als je op voorhand al zelf bepaalt wat relevant is en wat niet, moet je niet verwonderd zijn dat de draad stilvalt, en afglijdt naar randonderwerpen.

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 4 juni 2005 om 10:19.
Oud 4 juni 2005, 10:18   #731
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Uw katholieke zuil mag mijn reet kussen...
Dat voorrecht laten we uiteraard over aan Uw homovriendjes. Die zullen dat met plezier komen doen.

Tussen haakjes, één van onze machtsblokken, het ACV, regelt de werkloosheidsdossiers met het RIZIV voor haar leden. Ik ga nu insisteren dat er toch wel een veld mankeert in het "member record" van elk lid.

U begrijpt dat bepaalde werkloosheidsdossiers nooit, maar dan ook nooit in orde gaan komen. Er zullen nooit uitkeringen worden uitbetaald.

De gaarkeukens van de Kardinaal. Daar kunt ge nog terecht.
Oud 4 juni 2005, 10:21   #732
Egidius

Standaard

Citaat:
Niet helemaal juist. De moderatoren kunnen onmogelijk alle threads in de gaten houden en rekenen eigenlijk een beetje op de medewerking van de forumleden. Ik beschouw dit forum als een gezamenlijke inspanning van moderatoren en forumleden. Beiden kunnen namelijk niet zonder elkaar bestaan. Onrechtstreeks is het dus wèl aan de forumleden om mee een oogje in het zeil te houden en op te treden wanneer iemand te ver gaat... In dit geval heb ik even op het driehoekje geduwd om hun aandacht op deze thread te vestigen.
Op het driehoekje duwen en forumdeelnemers uitschelden zijn twee totaal verschillende dingen. Niemand buiten de beheerders zal mij hier vertellen wat ik mag posten en wat niet.

Egidius
Oud 4 juni 2005, 10:21   #733
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
ZO machtig zijn jullie niet.
Fantastisch.

Ge onderschat Uw tegenstander.

Nu gaat het nog gemakkelijker gaan.

Luister, voor mijn part moogt ge kinderen adopteren, maar ge gaat wel moeten kunnen bewijzen dat ge geld genoeg hebt om ze te onderhouden.

Kind & Gezin is daar zeer strict in.
Oud 4 juni 2005, 10:22   #734
Egidius

Standaard

Citaat:
Derde voorwaarde voor kritiek dus: als het niet praktisch is, is het ook niet relevant.

Egidius
Oud 4 juni 2005, 10:22   #735
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat voorrecht laten we uiteraard over aan Uw homovriendjes. Die zullen dat met plezier komen doen.

Tussen haakjes, één van onze machtsblokken, het ACV, regelt de werkloosheidsdossiers met het RIZIV voor haar leden. Ik ga nu insisteren dat er toch wel een veld mankeert in het "member record" van elk lid.

U begrijpt dat bepaalde werkloosheidsdossiers nooit, maar dan ook nooit in orde gaan komen. Er zullen nooit uitkeringen worden uitbetaald.

De gaarkeukens van de Kardinaal. Daar kunt ge nog terecht.
Dat interesseert mij geen bal wat jij hier typt, de vraag is wanneer ga over het holebie adoptie beginnen? Of is dat een te moeilijke opgave voor jou soms?
Oud 4 juni 2005, 10:25   #736
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Natuurlijk wel.

Wat moet dat kind wel denken van de smeerlapperij dat ze met hem hebben uitgehaald?

Kinderen leren hun gedrag van hun ouders. Wilt ge nu echt dat ze leren reetlikken, zoals onze beste vriend daarnet zei?

Luister, Raf, ik ben een voorstander van de wet. Ik steun ze van harte, want het gaat het begin van de oplossing zijn. Homo's deden tot nu toe niks verkeerd, en daarom was ik wel verplicht van ze met rust te laten. Nu kan ik eindelijk mijn natuurlijke instinct volgen en ze het leven zuur maken.
Oud 4 juni 2005, 10:25   #737
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fantastisch.

Ge onderschat Uw tegenstander.

Nu gaat het nog gemakkelijker gaan.

Luister, voor mijn part moogt ge kinderen adopteren, maar ge gaat wel moeten kunnen bewijzen dat ge geld genoeg hebt om ze te onderhouden.

Kind & Gezin is daar zeer strict in.
Ik zei juist dat GIJ uw tegenstanders onderschat. Het is niet omdat uw tegenstanders niet zo georganiseerd zijn dat ze zwak zijn. Maar neem maar aan van wel, dat maakt het uw tegenstanders gemakkelijk.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 10:28   #738
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
de vraag is wanneer ga over het holebie adoptie beginnen?
Ik leg U uit wat we gaan doen als ge blijft aansturen op homo adoptie.

Ik herhaal, ik steun de wet op de homo adoptie van harte, want dan heb ik tenminste een excuus om de homo's keihard aan te pakken.
Oud 4 juni 2005, 10:30   #739
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk wel.

Wat moet dat kind wel denken van de smeerlapperij dat ze met hem hebben uitgehaald?

Kinderen leren hun gedrag van hun ouders. Wilt ge nu echt dat ze leren reetlikken, zoals onze beste vriend daarnet zei?
Dat leren de peuters en de kleuters in jou O zo machtige katholieke kerk mijn beste.
Citaat:
Luister, Raf, ik ben een voorstander van de wet. Ik steun ze van harte, want het gaat het begin van de oplossing zijn. Homo's deden tot nu toe niks verkeerd, en daarom was ik wel verplicht van ze met rust te laten. Nu kan ik eindelijk mijn natuurlijke instinct volgen en ze het leven zuur maken.
Instinct van holbewoners dus....[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Andromeda1968 on 04-06-2005 at 11:30
Reason:

Citaat:
Natuurlijk wel.

Dat leren de peuters en de kleuters in jou O zo machtige katholieke kerk mijn beste.
Citaat:
Instinct van holbewoners dus....[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Natuurlijk wel.

Dat leren de peuters en de kleuters injou O zo machtige katholieke kerk mijn beste.
Citaat:
Instinct van holbewoners dus....[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Andro : 4 juni 2005 om 10:30.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 10:32   #740
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Het is niet omdat uw tegenstanders niet zo georganiseerd zijn dat ze zwak zijn.
Soljouz ne rushimi. Velikaia Rus. De eenheid zal niet verbroken worden. Het grote Rusland.

Wij, katholieken, zijn inderdaad zeer goed georganiseerd, en we hebben daar 2000 jaar ervaring mee. Ik roep alle katholieken trouwens op om de homo adoptie wet volledig te steunen.

Laat ons vervolgens in conclaaf bespreken hoe we onze georganiseerde macht gaan gebruiken om de homo's systematisch uit de bocht te rijden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be