Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2007, 15:16   #721
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De zoveelste verwarde uitleg, die langs geen kanten iets te maken heeft met wat ik stelde.
Grappig dat je mijn andere argumenten die het VB vernietigend aanpakken ongemoeid laat.
Uitgepraat?
Ik toon juist aan dat wat je zegt niet waar is slimmeke. Straks stel je mij nog verantwoordelijk voor jouw beperkt bevattingsvermogen.

Als jij denkt dat jouw schrijfsel (die geen argumeneten zijn) het Vlaams Belang vernietigend aanpakken, dan heb je een heel levendige fantasie. En dat is dan ook het enige wat je echt aantoont.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2007, 15:22   #722
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Ik ga mij een Cordon Huwelijk oprichten.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2007, 15:26   #723
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik ga mij een Cordon Huwelijk oprichten.

Paulus.
Oud 10 juli 2007, 22:10   #724
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeet hier niet het fanatiek leugenachtige te vermelden, hoor!

Men bezondigd zich niet enkel aan een aantal menselijke gebreken: men cultiverrt ze! Wakkert ze aan! Bedenkt nieuwe virtuele vijanden!

- DE islam (alsof er maar één soort islam zou bestaan, er zijn meer soorten islam dan sekten en geloven binnen het christendom)
- DE INVASIE van de... alsof vier procent mensen afkomstig van de meest tefrente islamitische landen (waar er bij zijn waar de hoofddoek VERBODEN IS BIJVOORBEELD) allen aan een zeel trekken en allemaal behoren tot fantatieke islamitische sektes die overigens worden uitgespuwd door de grote islamitische mainstream gelovigen.
- De Walen onderdrukken VLaanderen, en deden dit in het verleden: we moeten BEVRIJD worden. Nooit werd Vlaanderen bezet door Walen, maar Vlaanderen leedt onder het juk van een franstalige bourgeoisie: VLamingen die frans spraken... Nu deze onderdrukkers VLaams spreken is het VB blind geworden voor onderdrukking...
- "De Criminaliteit stijgt! De overheid laat de gangsters lopen!"
Nooit was het verschil in criminaliteit tussen ons en vergelijkbare landen zo groot. Nooit zaten er overigens zoveel gevangenen in de bak als uitgerekend vandaag.

- "De gevangenissen zitten vol buitenlanders die ons komen bestelen" Hier gaat men weer alle buitenlanders op één hoop gooien (ook Nederlandse drugdealers, Duitse oplichters, Franse winkeldieven enz...) om de suggestie te wekken dat "de Bruinen" hier een gruwelijke misdadige bende zijn. In feite is ons land een Internationaal centrum van het banditisme door zijn ligging, door zijn grenzen waar je in een wip over bent en door het feit dat in dit kleine landje enkele zeer grote steden liggen.
En die gangster pakken we dan nog vlot op! De reeële cijfers zijn ontnuchterend... Er zijn overigens geen correcte statistieken voorhanden maar als je weet dat er zo'n 1000 op de 10.000 gevangenen zouden behoren (ik ben voorzichtig) tot de zo gevreesde "bruinen" dan wil dat zeggen dat er niet echt een schrijnend probleem is. Als je weet dat de helft van hen onder de armoedegrens leeft dankzij de goede ontvangst en het zogenaamde "pamperen (???, nog zo'n kwakkel: ze worden gediscrimineerd) dan krijg je een ander beeld. Het percentage ligt dan lager dan bij de kansarme Belgen....
-

als dit niet serieus juist is.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2007, 22:23   #725
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik toon juist aan dat wat je zegt niet waar is slimmeke. Straks stel je mij nog verantwoordelijk voor jouw beperkt bevattingsvermogen.

Als jij denkt dat jouw schrijfsel (die geen argumeneten zijn) het Vlaams Belang vernietigend aanpakken, dan heb je een heel levendige fantasie. En dat is dan ook het enige wat je echt aantoont.

Paulus.
Hoeveel "argumenten" staan er eigenlijk in je debiele internetvervuilingen?
Ga de laatste honderd postings eens na en tel het aantal "welles niettessen" eens. Dan de ad hominem aanvallen. Dan "dat is niet waar" (nietes dus) en weet me dat eens te zeggen.
Je weerlegde geen enkel van mijn argumenten, en het volstaat niet om te zeggen dat het er geen waren: dat is pas het niet gebruiken van argumenten.
Een forum is om te discussieren, aan de hand van discussies te komen tot het bepalen, verdedigen van een eigen standpunt. Niet om "dat is niet waar" te roepen tot iedereen in slaap valt.
En omdat je nu gaat volhouden, in je klassieke "welles nietes" stijl dat ik geen argumenten gebruikte, antwoord dan eens op :
Citaat:

- DE islam (alsof er maar één soort islam zou bestaan, er zijn meer soorten islam dan sekten en geloven binnen het christendom)
- DE INVASIE van de... alsof vier procent mensen afkomstig van de meest tefrente islamitische landen (waar er bij zijn waar de hoofddoek VERBODEN IS BIJVOORBEELD) allen aan een zeel trekken en allemaal behoren tot fantatieke islamitische sektes die overigens worden uitgespuwd door de grote islamitische mainstream gelovigen.
- De Walen onderdrukken VLaanderen, en deden dit in het verleden: we moeten BEVRIJD worden. Nooit werd Vlaanderen bezet door Walen, maar Vlaanderen leedt onder het juk van een franstalige bourgeoisie: VLamingen die frans spraken... Nu deze onderdrukkers VLaams spreken is het VB blind geworden voor onderdrukking...
Nooit was het verschil in criminaliteit tussen ons en vergelijkbare landen zo groot. Nooit zaten er overigens zoveel gevangenen in de bak als uitgerekend vandaag.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 juli 2007 om 22:25.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2007, 23:12   #726
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar zegt het Vlaams Belang dat er maar één soort islam bestaat zoals jij insinueert? Nergens natuurlijk, dat is wat jij er van maakt om hen te kunnen blameren. Anders had je wel een linkje erbij geplaatst. Maar die heb je niet.

Bijna iedereen spreekt over de islam in het algemeen, ook al gaat het over een beperkte groep. Dat is niet zo speciaal hoor. Denk je misschien dat men in de islamitische wereld een onderscheid maakt tussen franciscanen, dominikanen, jezuieten enz... als zij het over de christenen hebben? Dat doen zelfs wij niet eens.

Citaat:
Feremans...

De islamitische is heel anders bevolkt dan Vlaanderen hoor. Het gaat om fabelachtige aantallen. Stel dat slechts 4% fundamentele islamisten om jouw cijfer te gebruiken en we spreken over 24 000 000 (Vierentwintig miljoen) mensen in een land als Pakistan alleen. Dat is niet niks.

Bovendien worden zij helemaal niet uitgespuwd door de islamitische mainstream. Dat is niet waar. Ik heb nog geen enkele betoging gezien tegen islamfundamentalisme. Nog geen enkele.

Wat ik wel gezien heb is dat gans de islamitische wereld op straat kwam dansen op 9/11. Van Marroko tot aan de Filipijnen. Tjah?! Bij ons moet je daarvoor tenminste de wereldbeker voetbal winnen.

Citaat:
Dat is een gemakkelijke.

Wanneer twee volken samenleven en het ene volk moet altijd betalen voor het andere, wat de economische toestand ook is, dan heet dat inderdaad onderdrukking.

Studies hebben aangetoond dat de Vlamingen al sedert de onafhankelijkheid van belgië betalen aan Wallonië. Ook als het in Vlaanderen zo slecht ging dat kinderen en oudjes stierven in de straten van de stad van honger kou en ontbering, zelfs dan moet Vlaanderen nog betalen aan Wallonië waar de industrie volop floreerde.

Dat is geen sollidariteit. Dat is onderdrukken. Sollidariteit is het één voor allen en allen voor één principe. Maar niet alles voor de één en niks voor de ander. Dat heet anders. Dat heet profiteren.

http://www.liberaalarchief.be/Hannes.html

Citaat:
Citaat:
En nooit was het onveligheidsgevoel zo groot als vandaag. En dat is begrijpelijk ook. het zijn werkelijk hele benden die naar hier komen enkel met de bedoeling zo veel mogelijk te stelen en direct terug weg.

Er is ingebroken bij mijn ouders terwijl ze sliepen. Die mensen zijn daar geen moment meer op hun gemak geweest. Eerst hebben ze alles volgehangen met alarmsystemen, maar het onveiligheidsgevoel bleef. Het was serieus inleveren op de kwaliteit van hun leven. Onveilgheidsgevoel is niet iets dat je zo maar eventjes opzij zet. En mijn ouders zijn hierin niet alleen. Mijn moeder is een tijdje naar een psycholoog geweest, mijn vader wou dat niet. Ze zijn echt wel veranderd.

Toen ik klein was feremans, zette ik de melkfles buiten op de dorpel, met het geld eronder de fles voor de melkboer...

Kom bij mij niet af met verhaaltjes over de boeven in de bak. Je weet zo goed als ik dat de criminalieteit zo hoog is, dat men de misdadigers niet eens allemaal de gevangenis in krijgt. Men moet gebruik maken van belachelijke enkelbandjes, niet omdat dat een goed systeem is, maar omdat er geen plaats genoeg is.

In de stad waar ik woon, weet iedereen in welke buurt er drugs gedeald worden. Dat zal in uw stad wel niet anders zijn. Maar men doet er niks aan. het heeft ook geen zin, ze moeten ze weer laten lopen...

Wel, feremans, 30 jaar geleden was zoiets ondenkbaar. Van zodra men het woordje 'drugs' hoorde vallen, kwam het politiekorps in actie. Zoiets was een zware schande voor de stad en een zwaar misdrijf bovendien...

Moet ik nog doorgaan?

Paulus.
Oud 10 juli 2007, 23:27   #727
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen ik klein was feremans, zette ik de melkfles buiten op de dorpel, met het geld eronder de fles voor de melkboer...
Toen ik klein was, Paulus, hadden mijn grootouders een touwtje uit de brievenbus hangen zodat we makkelijker binnen konden komen.

Maar er is natuurlijk meer aan de hand. De sociale controle was vroeger groter. Tegenwoordig zijn complete wijken overdag bijna uitgestorven omdat de beide ouders zonodig de hele dag moeten werken en de kinderen de hele dag worden gedumpt op school of bij de opvang.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 00:40   #728
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zegt het Vlaams Belang dat er maar één soort islam bestaat zoals jij insinueert? Nergens natuurlijk, dat is wat jij er van maakt om hen te kunnen blameren. Anders had je wel een linkje erbij geplaatst. Maar die heb je niet.

Bijna iedereen spreekt over de islam in het algemeen, ook al gaat het over een beperkte groep. Dat is niet zo speciaal hoor. Denk je misschien dat men in de islamitische wereld een onderscheid maakt tussen franciscanen, dominikanen, jezuieten enz... als zij het over de christenen hebben? Dat doen zelfs wij niet eens.
Het verschil tussen franciskanen en dominicanen is nihil. Soenieten en Sjiïeten, Wahabieten enz... hebben meer dan één meningsverschil, zoals je via de nieuwsberichten zou moeten weten. Ze staan mekaar soms naar het leven. Maar naast de fanaten zijn er evenveel zeer gematigde mensen, zelf degene die ongelovigen, joden, christenen gedurende eeuwen niet hebben gediscrimineerd, zoals we hier wél deden met allerlei godsdiensten.
Het simplistische betoog dat er iets bestaat als "DE islam" is typisch voor de VB simplismen en populismen. Ontken je dat? Lees dan hun programma!
Lees hun propagandablaadjes!

Citaat:

Feremans...

De islamitische is heel anders bevolkt dan Vlaanderen hoor. Het gaat om fabelachtige aantallen. Stel dat slechts 4% fundamentele islamisten om jouw cijfer te gebruiken en we spreken over 24 000 000 (Vierentwintig miljoen) mensen in een land als Pakistan alleen. Dat is niet niks.
Ik weet niet wat "de islamitische" is. Is dat het lief van Dewinter?
Ik sprak nooit over vier procent islamisten...
Ik heb het over het feit dat er slechts 4 procent van onze bevolking afkomstig is uit landen die in meerderheid islamitisch zijn. Dat is wat anders dan een "islamitische overrompeling". Daarenboven zijn vele Marokkanen afkomstig van het Riff gebergte, en die zijn zeker niet fanatiek islamitisch.
Ik heb nog nooit een fanatieke islamist hier actief gezien of gehoord in dit landje. Vandaar dat de "overrompeling" er een is in het zieke brein van de VB leiders Zij zien in hoofddoeken het bewijs dat mensen thuis molotov cocktails prepareren in plaats van couscous.

Citaat:
Bovendien worden zij helemaal niet uitgespuwd door de islamitische mainstream. Dat is niet waar. Ik heb nog geen enkele betoging gezien tegen islamfundamentalisme. Nog geen enkele.
Ik heb nog nooit tegenbetogingen gezien tegen "blood and honour", dit wil niet zeggen dat de Belgen voor zijn: het wil zeggen dat dit een minderheidsgroep is waar men de schouders voor ophaalt. Overigens is er wel en vaak gereageerd, unaniem, over alle islamitische rechtsstelsels heen tegen de extremistische moslims en jihadisten, en is herhaaldelijk gezegd dat zij ingaan tegen de zin en de letter van de Koran...

Citaat:
Wat ik wel gezien heb is dat gans de islamitische wereld op straat kwam dansen op 9/11. Van Marroko tot aan de Filipijnen. Tjah?! Bij ons moet je daarvoor tenminste de wereldbeker voetbal winnen.

Je hebt gelijk: al degenen die "weapons of masdestruction" aan het maken waren in de eerste plaats!

Citaat:

Wanneer twee volken samenleven en het ene volk moet altijd betalen voor het andere, wat de economische toestand ook is, dan heet dat inderdaad onderdrukking.
Je oude zieke moeder onderdrukt je? Smijt ze gedomme buiten, miljaar!
Citaat:

Studies hebben aangetoond dat de Vlamingen al sedert de onafhankelijkheid van belgië betalen aan Wallonië. Ook als het in Vlaanderen zo slecht ging dat kinderen en oudjes stierven in de straten van de stad van honger kou en ontbering, zelfs dan moet Vlaanderen nog betalen aan Wallonië waar de industrie volop floreerde.
Onderdrukking, economische dan, gebeurt in onze contreien niet per provincie of gewest of gemeenschap. Net zoals in Tomboektoe en Ouagadougou, in Nepal of in Californie is de economische uitbuiting er één die voornamelijk plaats vindt tussen aandeelhouders die coupons knippen en mensen zoal jij en ik die moeten werken voor hun brood.
Onze couponknippers ontduiken tien keer meer belastingsgeld dan de Walen ons kosten. Ga daar tegen zagen, als je je met economische uitbuiting wil bezig houden. Je leeft duidelijk op mars, groot syndicalist

Citaat:
Dat is geen sollidariteit. Dat is onderdrukken. Sollidariteit is het één voor allen en allen voor één principe. Maar niet alles voor de één en niks voor de ander. Dat heet anders. Dat heet profiteren.
Wat jij doet is door de bomen het bos niet zien. Het is als kikker zitten brullen tegen de vissen dat ze teveel eten opvreten terwijl de ooievaar klaar zit om je op te vreten. Niet snugger, vriendschap.

Citaat:

En nooit was het onveligheidsgevoel zo groot als vandaag. En dat is begrijpelijk ook. het zijn werkelijk hele benden die naar hier komen enkel met de bedoeling zo veel mogelijk te stelen en direct terug weg.
Je moet niet projecteren. Het angstgevoel dat het VB de mensen, vooral de oudere, probeert aan te praten is larie en apenkool. Ondertussen is het hier een vreedzaam land, waar het vooral de bangmakers zijn die voor een onveiligheidsGEVOEL zorgen. Het gaat hem niet over hoe goed de angstcampagnes werken, maar over hoeveel daadwerkelijke misdaden hier plaats vinden. Ga maar eens in een rechts paradijs wonen...

Kom bij mij niet af met verhaaltjes over de boeven in de bak. Je weet zo goed als ik dat de criminalieteit zo hoog is, dat men de misdadigers niet eens allemaal de gevangenis in krijgt. Men moet gebruik maken van belachelijke enkelbandjes, niet omdat dat een goed systeem is, maar omdat er geen plaats genoeg is.

In de stad waar ik woon, weet iedereen in welke buurt er drugs ged
Citaat:

Er is ingebroken bij mijn ouders terwijl ze sliepen. Die mensen zijn daar geen moment meer op hun gemak geweest. Eerst hebben ze alles volgehangen met alarmsystemen, maar het onveiligheidsgevoel bleef. Het was serieus inleveren op de kwaliteit van hun leven. Onveilgheidsgevoel is niet iets dat je zo maar eventjes opzij zet. En mijn ouders zijn hierin niet alleen. Mijn moeder is een tijdje naar een psycholoog geweest, mijn vader wou dat niet. Ze zijn echt wel veranderd.
sorry hoor, dat anectdotisch gezwetst is een stijlfiguur van het VB.
Ik moet derhalve spijtig genoeg stellen dat ik hier niet meer in geloof.
Was jij niet de gast wiens halve familie al is overvallen op straat, of was dat een andere VB zeloot? DIt is je reinste toogpraat.
Citaat:

Moet ik nog doorgaan?
Ik vrees het ergste
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 01:32   #729
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ze betaald werden door de reportagemakers die schokkende beelden wilde schieten

Citaat:
Inderdaad spijtig voor uw ouders, ik hoop van harte dat de daders geklist zijn en de gestolen goederen zijn teruggevonden, maar dit moet/mag niet veralgemeniseerd worden. Ik woon in een apparertementsgebouw met 4 appartementen, mijn deur is nooit (JAMAIS) op slot wanneer ik thuis ben, ook wanneer ik ga slapen, en laat ik dikwijls open wanneer ik gewoon naar de winkel ga.

Niet veralgeminiseren AUB, sinds 10 jaar hoort iedereen het wanneer er een vliegtuig overvliegt terwijl de huidige generatie vliegers net veel minder lawaai maken.

Laatst gewijzigd door Gun : 11 juli 2007 om 01:32.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 03:44   #730
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Toen ik klein was, Paulus, hadden mijn grootouders een touwtje uit de brievenbus hangen zodat we makkelijker binnen konden komen.

Maar er is natuurlijk meer aan de hand. De sociale controle was vroeger groter. Tegenwoordig zijn complete wijken overdag bijna uitgestorven omdat de beide ouders zonodig de hele dag moeten werken en de kinderen de hele dag worden gedumpt op school of bij de opvang.
Vroeger kon een gezin met één loon perfect rond komen, maar aangezien de lonen niet megestegen zijn met de levensduurte moeten beide partners gaan werken, en vaak nog bijklussen in het weekend.

Laatst gewijzigd door driewerf : 11 juli 2007 om 03:44.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 06:42   #731
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Het verschil tussen franciskanen en dominicanen is nihil. Soenieten en Sjiïeten, Wahabieten enz... hebben meer dan één meningsverschil, zoals je via de nieuwsberichten zou moeten weten. Ze staan mekaar soms naar het leven. Maar naast de fanaten zijn er evenveel zeer gematigde mensen, zelf degene die ongelovigen, joden, christenen gedurende eeuwen niet hebben gediscrimineerd, zoals we hier wél deden met allerlei godsdiensten.
Het simplistische betoog dat er iets bestaat als "DE islam" is typisch voor de VB simplismen en populismen. Ontken je dat? Lees dan hun programma!
Lees hun propagandablaadjes!

Ik weet niet wat "de islamitische" is. Is dat het lief van Dewinter?
Ik sprak nooit over vier procent islamisten...
Ik heb het over het feit dat er slechts 4 procent van onze bevolking afkomstig is uit landen die in meerderheid islamitisch zijn. Dat is wat anders dan een "islamitische overrompeling". Daarenboven zijn vele Marokkanen afkomstig van het Riff gebergte, en die zijn zeker niet fanatiek islamitisch.
Ik heb nog nooit een fanatieke islamist hier actief gezien of gehoord in dit landje. Vandaar dat de "overrompeling" er een is in het zieke brein van de VB leiders Zij zien in hoofddoeken het bewijs dat mensen thuis molotov cocktails prepareren in plaats van couscous.

Ik heb nog nooit tegenbetogingen gezien tegen "blood and honour", dit wil niet zeggen dat de Belgen voor zijn: het wil zeggen dat dit een minderheidsgroep is waar men de schouders voor ophaalt. Overigens is er wel en vaak gereageerd, unaniem, over alle islamitische rechtsstelsels heen tegen de extremistische moslims en jihadisten, en is herhaaldelijk gezegd dat zij ingaan tegen de zin en de letter van de Koran...

Je hebt gelijk: al degenen die "weapons of masdestruction" aan het maken waren in de eerste plaats!

Je oude zieke moeder onderdrukt je? Smijt ze gedomme buiten, miljaar!

Onderdrukking, economische dan, gebeurt in onze contreien niet per provincie of gewest of gemeenschap. Net zoals in Tomboektoe en Ouagadougou, in Nepal of in Californie is de economische uitbuiting er één die voornamelijk plaats vindt tussen aandeelhouders die coupons knippen en mensen zoal jij en ik die moeten werken voor hun brood.
Onze couponknippers ontduiken tien keer meer belastingsgeld dan de Walen ons kosten. Ga daar tegen zagen, als je je met economische uitbuiting wil bezig houden. Je leeft duidelijk op mars, groot syndicalist

Wat jij doet is door de bomen het bos niet zien. Het is als kikker zitten brullen tegen de vissen dat ze teveel eten opvreten terwijl de ooievaar klaar zit om je op te vreten. Niet snugger, vriendschap.

Je moet niet projecteren. Het angstgevoel dat het VB de mensen, vooral de oudere, probeert aan te praten is larie en apenkool. Ondertussen is het hier een vreedzaam land, waar het vooral de bangmakers zijn die voor een onveiligheidsGEVOEL zorgen. Het gaat hem niet over hoe goed de angstcampagnes werken, maar over hoeveel daadwerkelijke misdaden hier plaats vinden. Ga maar eens in een rechts paradijs wonen...

In de stad waar ik woon, weet iedereen in welke buurt er drugs ged
sorry hoor, dat anectdotisch gezwetst is een stijlfiguur van het VB.
Ik moet derhalve spijtig genoeg stellen dat ik hier niet meer in geloof.
Was jij niet de gast wiens halve familie al is overvallen op straat, of was dat een andere VB zeloot? DIt is je reinste toogpraat.

Ik vrees het ergste
Wel Feremans kom eens naar Molenbeek in de buurt van Ribeaucourt en Gentse steenweg ! Daar zul je zien wat er soms bedoeld wordt met een invasie ! Eens zien of je dan nog zal praten over VB en gezwets
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 06:47   #732
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Lees deze brief eens Feremans !!

Geachte vrienden , in de uitzending van telefax van 11 april was het huis van een 76 jarige vrouw te zien , ze was er 16 in 1945 en later is ze gehuwd met Willy , hij is spijtig genoeg overleden 3 jaar geleden dit nadat ze al jaren werden gepest ,zelfs toen hij half verlamd was en de ziekt van Parkinson had werden ze gepest , dit door ondermeer voetzoekers in de brievenbus te smijten ,in de brievenbus te plassen ,door de belknop af te rukken van hun huis , het ingooien van hun vensters en diefstal in huis , het waren klanten van mij , dit gezien ik begeleiders was van een klusjesdienst in Molenbeek , in het jaar 2000 heb ik klacht ingedient tegen onbekende en ook tegen de Burgemeester Mouraux van Molenbeek , gezien ik vind dat hij mensen in nood niet helpt ,in alle kranten en op TV was te zien de zaak(klucht) Remery een zaak waar geen steenen door de ramen werden gegooit , Willy was een man welke iedereen hielp , een man met een gouden hart , en Gabrielle heeft hen altijd goed verzorgt , nu woont ze alleen in haar huis, en wordt verder gepest , zoals iedereen heeft ze schrik van klacht in te dienen tegen de daders van het vandalisme , en zoals “de Gestapo de middelen had van de mensen te laten praten hebben de politiekers de middelen voor de mensen te laten zwijgen “en verschijnt er niets in de media , daarom gebruik ik internet voor de zaak in de belangstelling te brengen , en ik vraag aan iedereen voor dit bericht verder door te zenden , aan vrienden en collegas , en ook van een kaartje te sturen maar Mevr Musschoots Wed.Gauthier Kortrijkstraat 71 Molenbeek 1080 Brussel en schrijf ook maar gerust een klein briefje aan al de kranten met de vraag waarom ze zoveel geschreven hebben over de klucht Remmery en niet over het oude vrouwtje van 76 uit Molenbeek hoe meer brieven hoe beter en natuurlijk en brief met de vraag aan het gemeentebestuur van Molenbeek met de volgende vraag “waarom wordt er niets gedaan voor de veilgheid van een 76 jarige vrouw van Molenbeek

Gemeentenhuis Molenbeek de heer Mouraeux zend de tekst maar gerust in het vlaams en zet in de linkeronderhoek maar volgende tekst “voor vertaling van de tekst gelieven te wachten na de splitsing Brussel Halle Vilvoorde” in de plaats op het eerste verdiep heb ik 23 stenen geteld op het balkon lagen er 30 , dit tijdens een nacht in de Paasvakantie “59 maar het huis van een oude vrouw smijten , en dan betoogd de gemeenteraad van Molenbeek dit omdat ze vinden dat de kranten sensatie schrijven ?????????

BESTE VRIENDEN, IK DANK IEDEREEN EN HOOP OP VEEL BRIEVEN IN DE BRIEVEN BUS VAN MEVR MUSSCHOOTS DANK U

LUC
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 07:42   #733
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Blijkbaar wel. Door iemand zijn democratische rechten te ontnemen - zelfs al is het om de democratie te "beschermen" - hef je de facto de democratie zelf al op.
dat is een dooddoener. je moet de "zwakkeren " en de kwetsbaren beschermen, in dit geval is onze democratie kwetsbaar en bedreigd.he"t belang heeft alle kansen om de meerderheid der vlamingen te overtuigen van hun gelijk ,
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 07:51   #734
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
alle kansen ???

de mediaboycot vergeten ???

welke boycot ? ik heb het belang toch gezien op het scherm en jullie hadden ook geen nieuwe standpunten , altijd dezelfde opgewarmde kost

de weigering van VRT en VTM om Vanhecke uit te nodigen op de voorzittersdebatten ?

Het belang pretendeert anders te zijn dan de andere , en vanhecke was ook geen kandidaad premier. heb jij soms de voorzitter van de PvdA gezien of van nog andere partijen ? nee dus

de weigering van eenvoudige foto of affichecampagnes in de dagbladen die werden geweigerd ???

dat bis nu de vrije meningsuiting van een prive bedrijf , staan er advertentie's van CD&v of VLD in het pallieterke ? nee dus

de pogingen om de partijfinanciering af te nemen ???

Als je zoals iedere belg de wetten respecteeert dan is dat geen probleem.
het geld komt toch van de door jullie gehate belgische staat ? als jullie enige fierheid of principe hadden , dan wilkden jullie dat geld niet, maar dan kon De Winter en Co niet op snoepreis naar de USA of Marokko, en moesten ze veel familieleden en vriendjes ontslagen.

de pogingen om telkens processen aan te spannen over de simpelste uitspraken of uitlatingen ???
inderdaad , jullie uitspraken zijn altijd simpel, maar toch altijd kwetsend en opruiend. maar ja , de anderen zijn altijd in fout.. jullie nooit he
Oud 11 juli 2007, 07:53   #735
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
u bent er precies het exponent van...
niet moeilijk als je elke dag vb folders en affiches ziet, juyllie hebben blijkbaar geld genoeg !
Oud 11 juli 2007, 10:40   #736
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zoveelste verwarde uitleg, die langs geen kanten iets te maken heeft met wat ik stelde.
Grappig dat je mijn andere argumenten die het VB vernietigend aanpakken ongemoeid laat.
Uitgepraat?
U bent uitgepraat, wereldvreemde. U hebt duidelijk bewezen dat u NIETS, maar dan ook NIETS afweet van de situatie in onze gevangenissen. Ik vermoed dat u ook niets afweet van het leven van de gewone man, de gewone arbeider, wat eigenlijk logisch is wanneer we uw avatar zien.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 11:43   #737
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
U bent uitgepraat, wereldvreemde. U hebt duidelijk bewezen dat u NIETS, maar dan ook NIETS afweet van de situatie in onze gevangenissen. Ik vermoed dat u ook niets afweet van het leven van de gewone man, de gewone arbeider, wat eigenlijk logisch is wanneer we uw avatar zien.
jaja ..... van gaver, coveliers , morel , dat zijn de gewone werkmensen.

ze lachen met hun gewone kiezers en wentelen zich dan in hun nieuw verworven rijkdom
zie maar naar marijke dillen , van borgerhout mooi verhuist naar een kast van een villa, ook de winter woont in het residentiele ekeren.en mag de gewone arbeider in het zwembad van de schotense villa : " villa morel " ?
mag deze werkman dan mee met hun snoepreisjes naar USA marokko of kaapstad ?

ik dacht het niet
uw avatar is toch ook geen toonbeeld van realisme
Oud 11 juli 2007, 11:45   #738
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
dat is een dooddoener.
Helemaal niet, het is de logica zelve: neem van mensen democratische rechten af en we leven niet langer in een democratie. Het is niet omdat jij daar niet omheen kan dat je het moet proberen af te schilderen als een dooddoener.

Citaat:
je moet de "zwakkeren " en de kwetsbaren beschermen, in dit geval is onze democratie kwetsbaar en bedreigd.
1. "Onze democratie" bestaat niet. Dit land is een particratie.
2. Hoe zou "onze democratie" dan wel bedreigd worden?

Citaat:
he"t belang heeft alle kansen om de meerderheid der vlamingen te overtuigen van hun gelijk ,
Helemaal niet: ze kunnen het niet in de praktijk omzetten vanwege het cordon. De regeringspartners kunnen dat wel, en hebben dus meer kansen om mensen te overtuigen van hun gelijk.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 11:49   #739
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Helemaal niet, het is de logica zelve: neem van mensen democratische rechten af en we leven niet langer in een democratie.
Wiens democratische rechten worden er hier "afgenomen"? Niemand toch? Iedereen kan nog altijd in alle vrijheid stemmen voor de partij van zijn keuze. Meer moet dat niet zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2007, 11:53   #740
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wiens democratische rechten worden er hier "afgenomen"? Niemand toch? Iedereen kan nog altijd in alle vrijheid stemmen voor de partij van zijn keuze. Meer moet dat niet zijn.
Dat moet wel meer zijn.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be