![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij denkt dat jouw schrijfsel (die geen argumeneten zijn) het Vlaams Belang vernietigend aanpakken, dan heb je een heel levendige fantasie. En dat is dan ook het enige wat je echt aantoont. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mij een Cordon Huwelijk oprichten.
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als dit niet serieus juist is.
![]() |
![]() |
#725 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga de laatste honderd postings eens na en tel het aantal "welles niettessen" eens. Dan de ad hominem aanvallen. Dan "dat is niet waar" (nietes dus) en weet me dat eens te zeggen. Je weerlegde geen enkel van mijn argumenten, en het volstaat niet om te zeggen dat het er geen waren: dat is pas het niet gebruiken van argumenten. Een forum is om te discussieren, aan de hand van discussies te komen tot het bepalen, verdedigen van een eigen standpunt. Niet om "dat is niet waar" te roepen tot iedereen in slaap valt. En omdat je nu gaat volhouden, in je klassieke "welles nietes" stijl dat ik geen argumenten gebruikte, antwoord dan eens op : Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 juli 2007 om 22:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna iedereen spreekt over de islam in het algemeen, ook al gaat het over een beperkte groep. Dat is niet zo speciaal hoor. Denk je misschien dat men in de islamitische wereld een onderscheid maakt tussen franciscanen, dominikanen, jezuieten enz... als zij het over de christenen hebben? Dat doen zelfs wij niet eens. Citaat:
De islamitische is heel anders bevolkt dan Vlaanderen hoor. Het gaat om fabelachtige aantallen. Stel dat slechts 4% fundamentele islamisten om jouw cijfer te gebruiken en we spreken over 24 000 000 (Vierentwintig miljoen) mensen in een land als Pakistan alleen. Dat is niet niks. Bovendien worden zij helemaal niet uitgespuwd door de islamitische mainstream. Dat is niet waar. Ik heb nog geen enkele betoging gezien tegen islamfundamentalisme. Nog geen enkele. Wat ik wel gezien heb is dat gans de islamitische wereld op straat kwam dansen op 9/11. Van Marroko tot aan de Filipijnen. Tjah?! Bij ons moet je daarvoor tenminste de wereldbeker voetbal winnen. Citaat:
Wanneer twee volken samenleven en het ene volk moet altijd betalen voor het andere, wat de economische toestand ook is, dan heet dat inderdaad onderdrukking. Studies hebben aangetoond dat de Vlamingen al sedert de onafhankelijkheid van belgië betalen aan Wallonië. Ook als het in Vlaanderen zo slecht ging dat kinderen en oudjes stierven in de straten van de stad van honger kou en ontbering, zelfs dan moet Vlaanderen nog betalen aan Wallonië waar de industrie volop floreerde. Dat is geen sollidariteit. Dat is onderdrukken. Sollidariteit is het één voor allen en allen voor één principe. Maar niet alles voor de één en niks voor de ander. Dat heet anders. Dat heet profiteren. http://www.liberaalarchief.be/Hannes.html Citaat:
Citaat:
Er is ingebroken bij mijn ouders terwijl ze sliepen. Die mensen zijn daar geen moment meer op hun gemak geweest. Eerst hebben ze alles volgehangen met alarmsystemen, maar het onveiligheidsgevoel bleef. Het was serieus inleveren op de kwaliteit van hun leven. Onveilgheidsgevoel is niet iets dat je zo maar eventjes opzij zet. En mijn ouders zijn hierin niet alleen. Mijn moeder is een tijdje naar een psycholoog geweest, mijn vader wou dat niet. Ze zijn echt wel veranderd. Toen ik klein was feremans, zette ik de melkfles buiten op de dorpel, met het geld eronder de fles voor de melkboer... Kom bij mij niet af met verhaaltjes over de boeven in de bak. Je weet zo goed als ik dat de criminalieteit zo hoog is, dat men de misdadigers niet eens allemaal de gevangenis in krijgt. Men moet gebruik maken van belachelijke enkelbandjes, niet omdat dat een goed systeem is, maar omdat er geen plaats genoeg is. In de stad waar ik woon, weet iedereen in welke buurt er drugs gedeald worden. Dat zal in uw stad wel niet anders zijn. Maar men doet er niks aan. het heeft ook geen zin, ze moeten ze weer laten lopen... Wel, feremans, 30 jaar geleden was zoiets ondenkbaar. Van zodra men het woordje 'drugs' hoorde vallen, kwam het politiekorps in actie. Zoiets was een zware schande voor de stad en een zwaar misdrijf bovendien... Moet ik nog doorgaan? Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
|
![]() Citaat:
Maar er is natuurlijk meer aan de hand. De sociale controle was vroeger groter. Tegenwoordig zijn complete wijken overdag bijna uitgestorven omdat de beide ouders zonodig de hele dag moeten werken en de kinderen de hele dag worden gedumpt op school of bij de opvang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Het simplistische betoog dat er iets bestaat als "DE islam" is typisch voor de VB simplismen en populismen. Ontken je dat? Lees dan hun programma! Lees hun propagandablaadjes! Citaat:
Ik sprak nooit over vier procent islamisten... Ik heb het over het feit dat er slechts 4 procent van onze bevolking afkomstig is uit landen die in meerderheid islamitisch zijn. Dat is wat anders dan een "islamitische overrompeling". Daarenboven zijn vele Marokkanen afkomstig van het Riff gebergte, en die zijn zeker niet fanatiek islamitisch. Ik heb nog nooit een fanatieke islamist hier actief gezien of gehoord in dit landje. Vandaar dat de "overrompeling" er een is in het zieke brein van de VB leiders ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onze couponknippers ontduiken tien keer meer belastingsgeld dan de Walen ons kosten. Ga daar tegen zagen, als je je met economische uitbuiting wil bezig houden. Je leeft duidelijk op mars, groot syndicalist ![]() Citaat:
Citaat:
Toen ik klein was feremans, zette ik de melkfles buiten op de dorpel, met het geld eronder de fles voor de melkboer... Kom bij mij niet af met verhaaltjes over de boeven in de bak. Je weet zo goed als ik dat de criminalieteit zo hoog is, dat men de misdadigers niet eens allemaal de gevangenis in krijgt. Men moet gebruik maken van belachelijke enkelbandjes, niet omdat dat een goed systeem is, maar omdat er geen plaats genoeg is. In de stad waar ik woon, weet iedereen in welke buurt er drugs ged Citaat:
Ik moet derhalve spijtig genoeg stellen dat ik hier niet meer in geloof. Was jij niet de gast wiens halve familie al is overvallen op straat, of was dat een andere VB zeloot? DIt is je reinste toogpraat. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Niet veralgeminiseren AUB, sinds 10 jaar hoort iedereen het wanneer er een vliegtuig overvliegt terwijl de huidige generatie vliegers net veel minder lawaai maken.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 11 juli 2007 om 01:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 11 juli 2007 om 03:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees deze brief eens Feremans !!
Geachte vrienden , in de uitzending van telefax van 11 april was het huis van een 76 jarige vrouw te zien , ze was er 16 in 1945 en later is ze gehuwd met Willy , hij is spijtig genoeg overleden 3 jaar geleden dit nadat ze al jaren werden gepest ,zelfs toen hij half verlamd was en de ziekt van Parkinson had werden ze gepest , dit door ondermeer voetzoekers in de brievenbus te smijten ,in de brievenbus te plassen ,door de belknop af te rukken van hun huis , het ingooien van hun vensters en diefstal in huis , het waren klanten van mij , dit gezien ik begeleiders was van een klusjesdienst in Molenbeek , in het jaar 2000 heb ik klacht ingedient tegen onbekende en ook tegen de Burgemeester Mouraux van Molenbeek , gezien ik vind dat hij mensen in nood niet helpt ,in alle kranten en op TV was te zien de zaak(klucht) Remery een zaak waar geen steenen door de ramen werden gegooit , Willy was een man welke iedereen hielp , een man met een gouden hart , en Gabrielle heeft hen altijd goed verzorgt , nu woont ze alleen in haar huis, en wordt verder gepest , zoals iedereen heeft ze schrik van klacht in te dienen tegen de daders van het vandalisme , en zoals “de Gestapo de middelen had van de mensen te laten praten hebben de politiekers de middelen voor de mensen te laten zwijgen “en verschijnt er niets in de media , daarom gebruik ik internet voor de zaak in de belangstelling te brengen , en ik vraag aan iedereen voor dit bericht verder door te zenden , aan vrienden en collegas , en ook van een kaartje te sturen maar Mevr Musschoots Wed.Gauthier Kortrijkstraat 71 Molenbeek 1080 Brussel en schrijf ook maar gerust een klein briefje aan al de kranten met de vraag waarom ze zoveel geschreven hebben over de klucht Remmery en niet over het oude vrouwtje van 76 uit Molenbeek hoe meer brieven hoe beter en natuurlijk en brief met de vraag aan het gemeentebestuur van Molenbeek met de volgende vraag “waarom wordt er niets gedaan voor de veilgheid van een 76 jarige vrouw van Molenbeek Gemeentenhuis Molenbeek de heer Mouraeux zend de tekst maar gerust in het vlaams en zet in de linkeronderhoek maar volgende tekst “voor vertaling van de tekst gelieven te wachten na de splitsing Brussel Halle Vilvoorde” in de plaats op het eerste verdiep heb ik 23 stenen geteld op het balkon lagen er 30 , dit tijdens een nacht in de Paasvakantie “59 maar het huis van een oude vrouw smijten , en dan betoogd de gemeenteraad van Molenbeek dit omdat ze vinden dat de kranten sensatie schrijven ????????? BESTE VRIENDEN, IK DANK IEDEREEN EN HOOP OP VEEL BRIEVEN IN DE BRIEVEN BUS VAN MEVR MUSSCHOOTS DANK U LUC
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() dat is een dooddoener. je moet de "zwakkeren " en de kwetsbaren beschermen, in dit geval is onze democratie kwetsbaar en bedreigd.he"t belang heeft alle kansen om de meerderheid der vlamingen te overtuigen van hun gelijk ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent uitgepraat, wereldvreemde. U hebt duidelijk bewezen dat u NIETS, maar dan ook NIETS afweet van de situatie in onze gevangenissen. Ik vermoed dat u ook niets afweet van het leven van de gewone man, de gewone arbeider, wat eigenlijk logisch is wanneer we uw avatar zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ze lachen met hun gewone kiezers en wentelen zich dan in hun nieuw verworven rijkdom zie maar naar marijke dillen , van borgerhout mooi verhuist naar een kast van een villa, ook de winter woont in het residentiele ekeren.en mag de gewone arbeider in het zwembad van de schotense villa : " villa morel " ? mag deze werkman dan mee met hun snoepreisjes naar USA marokko of kaapstad ? ik dacht het niet uw avatar is toch ook geen toonbeeld van realisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, het is de logica zelve: neem van mensen democratische rechten af en we leven niet langer in een democratie. Het is niet omdat jij daar niet omheen kan dat je het moet proberen af te schilderen als een dooddoener.
Citaat:
2. Hoe zou "onze democratie" dan wel bedreigd worden? Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiens democratische rechten worden er hier "afgenomen"? Niemand toch? Iedereen kan nog altijd in alle vrijheid stemmen voor de partij van zijn keuze. Meer moet dat niet zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |